Prøvere i bergen :)

Yay [emoji16][emoji1303] Jeg heier på 1 dpo i morgen [emoji5] Ja, satser på oktoberbaby på oss begge [emoji173]️ Du er dritflink! Stå på, you can do it [emoji13]
[emoji7] takk! Tempen sank litt i dag, men er fremdeles godt over coverline. Har ikke en veldig god følelse egentlig. Er litt kvalm i dag, men det er nok for tidlig til å skulle ha noe med en spire å gjøre! Velkommen til dpoland til deg!

[emoji7] takk! Tempen sank litt i dag, men er fremdeles godt over coverline. Har ikke en veldig god følelse egentlig. Er litt kvalm i dag, men det er nok for tidlig til å skulle ha noe med en spire å gjøre! Velkommen til dpoland til deg!

Så lenge tempen er høy nok [emoji173]️ Håper og krysser alt for deg [emoji173]️ Takk takk [emoji38] Bare en million dager igjen til ikm [emoji23]

Så lenge tempen er høy nok [emoji173]️ Håper og krysser alt for deg [emoji173]️ Takk takk [emoji38] Bare en million dager igjen til ikm [emoji23]
[emoji23][emoji23] Akkurat sånn det føles!

Syns jeg kjenner litt tegn på TR, men klamrer meg til håpet til hun faktisk er her.

Neiiiii [emoji30] Men syns jeg har lest flere steder at folk rapporterer at noe som ligner på menssmerter også kan være et symptom på graviditet. Håpet er ikke ute enda i alle fall [emoji173]️

Neiiiii [emoji30] Men syns jeg har lest flere steder at folk rapporterer at noe som ligner på menssmerter også kan være et symptom på graviditet. Håpet er ikke ute enda i alle fall [emoji173]️
Det er det jeg klamrer meg til. At det er graviditetstegn og ikke mensentegn. Time will tell. Skal prøve å ikke tenke for mye på det, er lite jeg får gjort med det uansett, men det er lettere sagt enn gjort. :)

Det er det jeg klamrer meg til. At det er graviditetstegn og ikke mensentegn. Time will tell. Skal prøve å ikke tenke for mye på det, er lite jeg får gjort med det uansett, men det er lettere sagt enn gjort. :)

Nei, det er jaggu ikke lett [emoji30] Jeg heier på deg! Syns du er superflink [emoji322][emoji173]️

Hvordan går det med deg?

Hvordan går det med deg?
Fortsatt mensensmerter, trykk i ryggen og noe som stikker i eggstokkområdet. Men ingen spotting ennå, men det hadde vært vel tidlig. Blir spennende dager fremover. Sist spottet jeg 10 dpo og det er jeg i morgen [emoji33]. Grugleder meg til å sjekke temp!

8f96e5e1ce0fc1d3ccb53d276af5f3d2.png
28692750858ca861ac12a38c551fbd16.jpg

heihei bergensere :D hva tror dere om denne? :)

Back
Topp