Jessjess
Elsker forumet
Jeg pleier å ha murringer, men nå verker det i ryggen og stikker litt i eggstokkområdet, og det har jeg hvert fall aldri lagt merke til før
Spennende [emoji7] Kysser fingene for at det går rette veien [emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg pleier å ha murringer, men nå verker det i ryggen og stikker litt i eggstokkområdet, og det har jeg hvert fall aldri lagt merke til før
Takk. Nå er det like før jeg sprekker når det gjelder testing. Kjøpte akkurat en tidligtest, og hvis jeg ikke spotter i morgen tidlig, så kan det hende den ryker [emoji33]kommer til å angre hvis den er negativ, noe den sikkert er.Håpet er ikke ute enda [emoji173]️[emoji1320] Håper veldig for deg [emoji173]️
Ditto![emoji7]Spennende [emoji7] Kysser fingene for at det går rette veien [emoji2]
Takk. Nå er det like før jeg sprekker når det gjelder testing. Kjøpte akkurat en tidligtest, og hvis jeg ikke spotter i morgen tidlig, så kan det hende den ryker [emoji33]kommer til å angre hvis den er negativ, noe den sikkert er.
Handler mer om frykt for negativ test, enn viljestyrke [emoji23][emoji23] men takk Testet i hytt og pine de første ppene[emoji23]Jeg forstår bare ikke hvor du får vilje styrken din ifra [emoji23] jeg hadde testet med en gang [emoji23][emoji23][emoji23] du er flink da [emoji16] krysser fingrene for at det ikke blir noe spotting
Handler mer om frykt for negativ test, enn viljestyrke [emoji23][emoji23] men takk Testet i hytt og pine de første ppene[emoji23]
Ja, tiden går sent når man venter på el, og tiden går sent i dpo land! Venter hele tiden på noe [emoji23]Haha! Ja du sier noe der ja [emoji43] negativ test er litt av et nederlag. Skal snart begynne på el testingen [emoji16] dagene går så seint [emoji85]
Takk. Nå er det like før jeg sprekker når det gjelder testing. Kjøpte akkurat en tidligtest, og hvis jeg ikke spotter i morgen tidlig, så kan det hende den ryker [emoji33]kommer til å angre hvis den er negativ, noe den sikkert er.
Hehe, vi får se. Kommer an på temp og spotting. Tar ikke test hvis tempen synker veldig. Skal oppdatere her inneKrysser fingrene for null spotting [emoji173]️ Masse lykke til! Venter på oppdatering i morgen Kan jo hende du har viljestyrke til å vente til fredag? [emoji56] Jeg heier uansett [emoji322][emoji5]
Hehe, vi får se. Kommer an på temp og spotting. Tar ikke test hvis tempen synker veldig. Skal oppdatere her inne
Blenda test. Da venter jeg bare på TR - kjennes ut som den er på vei. [emoji30][emoji30]
Ja, dritkjipt! Da blir det pp5 på meg. Skal heie på at spiren sitter for deg denne ppen!Ånei [emoji17] Uff så kjipt [emoji173]️
Ja, dritkjipt! Da blir det pp5 på meg. Skal heie på at spiren sitter for deg denne ppen!
Men jo flere ganger det ikke går, jo større statistisk sannsynlighet er det for at det klaffer neste gang (sier jeg til meg selv)
Når begynner du å g-teste da? Venter du til ikm eller begynner du tidlig?Ja, det har du jaggu meg rett i! Utrolig lur måte å se det på [emoji4][emoji1303] Da MÅ det være din tur neste pp! Tusen takk for det [emoji5] Heier litt selv på det jeg også [emoji38]
Når begynner du å g-teste da? Venter du til ikm eller begynner du tidlig?
Det klarer du! Jeg skal heie!! Jeg venter bare mensen, regner med den kommer i morgen som den skal. Innstiller meg på pp5 mentalt, skuffelsen begynner å avta.Jeg planlegger å være like flink som deg og vente Tenker å vente til 1 dag før ikm hvis jeg klarer. Det vil si første test 04.02. Så får vi se hvordan viljestyrken er [emoji23] Hvordan går det med deg da?
Det klarer du! Jeg skal heie!! Jeg venter bare mensen, regner med den kommer i morgen som den skal. Innstiller meg på pp5 mentalt, skuffelsen begynner å avta.
Takk, og det samme til deg! <3Ja, håper det Tusen takk [emoji173]️ Syns du er utrolig flink til å holde motet oppe! All ære til deg [emoji8] Jeg heier på deg [emoji322]