Prøvere i bergen :)

7A86B3E0-2977-49DD-B14C-0768C32DBFE2.jpeg
Ble ikke noe klokere av kveldens test :/

Endelig ringte gynekologen.
Skal vente til midten av Mars, hvis jeg ikke har fått mensen, ta en test, sjekke om jeg er gravid. Om jeg ikke er gravid skal jeg begynne på Provera igjen i 10 dager, og fortsette med Letrozol. Jeg kan fortsette dette hver syklus om mensen ikke kommer naturlig.

Håper du blir gravid og slipper å styre mer nå [emoji173]️

IMG_2777.JPG

Her ser det ut som el nærmer seg :) Lagt inn aksjer de siste 4 dagene og kjører nok på med hver dag de neste dagene også. Skulle egentlig prøve med annenhver dag denne runden, men jeg tør ikke [emoji38]

Vis vedlegget 244472

Her ser det ut som el nærmer seg :) Lagt inn aksjer de siste 4 dagene og kjører nok på med hver dag de neste dagene også. Skulle egentlig prøve med annenhver dag denne runden, men jeg tør ikke [emoji38]
[emoji23] Kjenner den følelsen! Ser ut som el nærmer seg ja! Teste morgen og ettermiddag de neste dagene eller? :)

[emoji23] Kjenner den følelsen! Ser ut som el nærmer seg ja! Teste morgen og ettermiddag de neste dagene eller? :)

Ja, tester 2 ganger for dagen nå :) den over den nederste er fra i morges. Tipper jeg tester igjen i kveld også. Hvordan går det med deg i dpo land?

Ja, tester 2 ganger for dagen nå :) den over den nederste er fra i morges. Tipper jeg tester igjen i kveld også. Hvordan går det med deg i dpo land?
Joda, 4 dpo i dag, og veksler mellom å være ganske sikker på at jeg er gravid til å planlegge de tre neste ppene [emoji23] Nedtelling til neste torsdag og testing. :)

Joda, 4 dpo i dag, og veksler mellom å være ganske sikker på at jeg er gravid til å planlegge de tre neste ppene [emoji23] Nedtelling til neste torsdag og testing. :)

Spennende[emoji33] Jeg heier på graviditet [emoji322][emoji322] Håper dagene går fort [emoji173]️

Spennende[emoji33] Jeg heier på graviditet [emoji322][emoji322] Håper dagene går fort [emoji173]️
Jeg også! Hvilken syklusdag er du på da, og når blir ikm? Jeg syns du nettopp hadde besøk av tanta- akkurat som du nesten har tatt meg igjen ;) Snart i dpo-land du også!

Jeg også! Hvilken syklusdag er du på da, og når blir ikm? Jeg syns du nettopp hadde besøk av tanta- akkurat som du nesten har tatt meg igjen ;) Snart i dpo-land du også!

Jeg er bare på syklusdag 11 i dag. Virker som jeg har eggløsning alt fra syklusdag 11-14. Håper egentlig at el ikke skjer før sent søndag eller på mandag. Skal til gyn på søndag på kontroll og jeg tror han mente at jeg skulle ha el på mandag. Vet ikke om han kan se noe hvis jeg har el før jeg kommer til han? Hehe.. håper faktisk det er noen dager til før jeg er i dpo land. Lurer på om det kan være på grunn av tidlig el at det ikke klaffer her? Hmm.. ikke godt å si egentlig.

Da tusler nok jeg over i PP 5 i løpet av helgen :(

Back
Topp