Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD21, ikke blitt oppringt av gynekologen enda... EL testen var nesten blank....
Jeg må nok det. Hadde til og med av ikke forstyrr inatt XDRart at hun ikke har ringt da! Kanskje du skal ringe og purre i morgen hvis ikke du hører noe?
Syns jeg ser noe ja! Håper det er babystrek!Vis vedlegget 244169 9 dpo og er noe der, men ser mest ut som en skyggestrek :/
Tatt flere tester?Vis vedlegget 244286 Ble ikke noe klokere av kveldens test :/
Fikk denne i morges Litt sterkereTatt flere tester?
Ser streken godt hvert fall[emoji7]! Den er da sterkere nå! må være babystrek det der!Vis vedlegget 244360
Fikk denne i morges Litt sterkere
Endelig ringte gynekologen.
Skal vente til midten av Mars, hvis jeg ikke har fått mensen, ta en test, sjekke om jeg er gravid. Om jeg ikke er gravid skal jeg begynne på Provera igjen i 10 dager, og fortsette med Letrozol. Jeg kan fortsette dette hver syklus om mensen ikke kommer naturlig.
[emoji23] Kjenner den følelsen! Ser ut som el nærmer seg ja! Teste morgen og ettermiddag de neste dagene eller?Vis vedlegget 244472
Her ser det ut som el nærmer seg Lagt inn aksjer de siste 4 dagene og kjører nok på med hver dag de neste dagene også. Skulle egentlig prøve med annenhver dag denne runden, men jeg tør ikke [emoji38]
[emoji23] Kjenner den følelsen! Ser ut som el nærmer seg ja! Teste morgen og ettermiddag de neste dagene eller?
Joda, 4 dpo i dag, og veksler mellom å være ganske sikker på at jeg er gravid til å planlegge de tre neste ppene [emoji23] Nedtelling til neste torsdag og testing.Ja, tester 2 ganger for dagen nå den over den nederste er fra i morges. Tipper jeg tester igjen i kveld også. Hvordan går det med deg i dpo land?
Joda, 4 dpo i dag, og veksler mellom å være ganske sikker på at jeg er gravid til å planlegge de tre neste ppene [emoji23] Nedtelling til neste torsdag og testing.
Jeg også! Hvilken syklusdag er du på da, og når blir ikm? Jeg syns du nettopp hadde besøk av tanta- akkurat som du nesten har tatt meg igjen Snart i dpo-land du også!Spennende[emoji33] Jeg heier på graviditet [emoji322][emoji322] Håper dagene går fort [emoji173]️
Jeg også! Hvilken syklusdag er du på da, og når blir ikm? Jeg syns du nettopp hadde besøk av tanta- akkurat som du nesten har tatt meg igjen Snart i dpo-land du også!
Håper virkelig detSer streken godt hvert fall[emoji7]! Den er da sterkere nå! må være babystrek det der!
Da tusler nok jeg over i PP 5 i løpet av helgen