Prøver på vår første

Spiralen er tatt ut og da er vi vel offisielt i gang med å prøve på nr 2. jeg kjente umiddelbart på litt kalde føtter da jeg tok den ut, for lillemor har vært og er fryktelig krevende , med melkeallergi som tross kjemping fra vår side ikke ble undersøkt av barnelege før ved 8 mnd alder . Både dette og FOMO-unge med tidenes temperament gjorde babytiden fryktelig krevende , samtidig som jeg var syk hele første året hennes .

Krysser fingrene for bedre graviditet og barselsperiode denne gangen.

Så spennende! Håper du får en bedre syklus å prøve med denne gangen, lykke til :happy:
Takk! Jeg spurte legen hvor lang tid det tok sånn ca å få eggløsning og han svarte «det tar nok noen måneder». Og jeg tenkte bare «hvis jeg får mensen i dag har jeg termin 04. August» nei den negativiteten din kan du putte i lomma

Bortfallsblødningen kom lørdag , to dager etter fjerning av spiral. Blødningen virker å være på vei til å ta slutt nå , el-tester ventes når som helst i posten så nå skal det testes etter el fremover . Jeg er veldig spent på om kroppen får til el ganske kjapt eller om jeg må vente 3 mnd som da vi klaffet med førstemann :bag:

Synes kroppen din kan gi deg EL ganske mye tidligere enn sist. Håper spiren sitter raskt :happy:

Cd5 og nå har jeg endelig sluttet helt å blø. Jeg tok første el-test i går som var veldig negativ . Jeg er usikker på når jeg skal starte testingen skikkelig da det fort kan fly mange tester om syklusen min er like på bærtur som tidligere

Så spennede, endelig er du i gang også :love7 Har tenkt på deg i det siste, at snart er vel tiden inne :happy:

Ja nå er vi i gang. CD7 i dag, nå er det i full gang på å lese seg opp på utflod og tegn på el, jeg innser at jeg husker absolutt ingenting fra forrige gang :bag:
Skal du bruke EL tester? Nei, men tenker du kommer kjempe fort inn i det :love7 Husker du ca når du fikk EL for du ble gravid med lille mor? Jeg får alltid på CD 15-16, har i hvert fall gjort den nå siden jeg mista i Juni. Om du ser når du får EL slim på do, så teller du ca 5 dager frem fra da du får det 1 dagen så har du EL. Men, så må du få med dag 1 av slim og fruktbarfase.

Skal du bruke EL tester? Nei, men tenker du kommer kjempe fort inn i det :love7 Husker du ca når du fikk EL for du ble gravid med lille mor? Jeg får alltid på CD 15-16, har i hvert fall gjort den nå siden jeg mista i Juni. Om du ser når du får EL slim på do, så teller du ca 5 dager frem fra da du får det 1 dagen så har du EL. Men, så må du få med dag 1 av slim og fruktbarfase.
Ja hadde el CD 96 :happy090 jeg har begynt å få vandig slim , håper det er første tegn på at det nærmer seg noen, og at jeg ikke må vente til februar med eggløsning :laughing001

Ja hadde el CD 96 :happy090 jeg har begynt å få vandig slim , håper det er første tegn på at det nærmer seg noen, og at jeg ikke må vente til februar med eggløsning :laughing001
Oj, det var en stund. Vandig slim er positivt, håper du får EL nå straks :love7 Er en kjempe
Spennede tid.

Ja det føltes ut som en evighet. Man får jo ikke starta engang uten eggløsning . Så bra! Håper også at eggløsning er i emning :Heartred
Håper virkelig det :love7 Blir spennede å følge med fremover. Kanskje vi havner på samme termin forum igjen :happy:

Håper virkelig det :love7 Blir spennede å følge med fremover. Kanskje vi havner på samme termin forum igjen :happy:
Først nå koblet jeg, vi er jo i samme marsboergruppe ja , her har det gått helt rundt for meg ;) ja det hadde vært koselig, alltid hyggelig med kjentfolk! :Heartred

Eltesten viste svakere strek i dag og jeg synes nesten utfloden har endret seg til ikke-fertilt. Jeg blir så oppgitt , skal jeg gå 3 mnd og vente på eggløsning denne gangen og nå da :wtf:

det virker som at kroppen ikke fikk til eggløsning, jeg håper det bare er oppstartsvansker etter fjerning av spiral, men jeg kjenner jeg blir veldig frustrert over kroppen som ikke fungerer som den skal. Så nå går vi bare og venter. Da jeg ble gravid sist var jeg til gynekolog som skrev ut metafor min og ba meg prøve lavkarbo , da fikk jeg eggløsning , så jeg er litt usikker på om jeg ville fått eggløsning uansett eller om det faktisk var det som hjalp :banghead:

CD 18 i dag og fortsatt ingen el i sikte. Livmorhalssekretet er all over the place , fra blankt , til « lotion» og nå sticky. Og nå har jeg fått 5 kviser i ansiktet. Jeg har aldri slitt med kviser før så jeg skjønner ikke hva som skjer :banghead:

CD 18 i dag og fortsatt ingen el i sikte. Livmorhalssekretet er all over the place , fra blankt , til « lotion» og nå sticky. Og nå har jeg fått 5 kviser i ansiktet. Jeg har aldri slitt med kviser før så jeg skjønner ikke hva som skjer :banghead:
Så frustrerende :dead: Håper det skjer noe noe snart :Heartred

Back
Topp