Ja det hadde vært gøy!Gøy med dato, blir litt mer virkelig da som du sier. Ses plutselig i samme termingruppe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det hadde vært gøy!Gøy med dato, blir litt mer virkelig da som du sier. Ses plutselig i samme termingruppe
Takk! Jeg spurte legen hvor lang tid det tok sånn ca å få eggløsning og han svarte «det tar nok noen måneder». Og jeg tenkte bare «hvis jeg får mensen i dag har jeg termin 04. August» nei den negativiteten din kan du putte i lommaSå spennende! Håper du får en bedre syklus å prøve med denne gangen, lykke til
Enig! Jeg er så sykt utålmodig . Når jeg har bestemt meg for noe så må det faktisk skje med en gangSynes kroppen din kan gi deg EL ganske mye tidligere enn sist. Håper spiren sitter raskt
Ja nå er vi i gang. CD7 i dag, nå er det i full gang på å lese seg opp på utflod og tegn på el, jeg innser at jeg husker absolutt ingenting fra forrige gangSå spennede, endelig er du i gang også Har tenkt på deg i det siste, at snart er vel tiden inne
Skal du bruke EL tester? Nei, men tenker du kommer kjempe fort inn i det Husker du ca når du fikk EL for du ble gravid med lille mor? Jeg får alltid på CD 15-16, har i hvert fall gjort den nå siden jeg mista i Juni. Om du ser når du får EL slim på do, så teller du ca 5 dager frem fra da du får det 1 dagen så har du EL. Men, så må du få med dag 1 av slim og fruktbarfase.Ja nå er vi i gang. CD7 i dag, nå er det i full gang på å lese seg opp på utflod og tegn på el, jeg innser at jeg husker absolutt ingenting fra forrige gang
Ja hadde el CD 96 jeg har begynt å få vandig slim , håper det er første tegn på at det nærmer seg noen, og at jeg ikke må vente til februar med eggløsningSkal du bruke EL tester? Nei, men tenker du kommer kjempe fort inn i det Husker du ca når du fikk EL for du ble gravid med lille mor? Jeg får alltid på CD 15-16, har i hvert fall gjort den nå siden jeg mista i Juni. Om du ser når du får EL slim på do, så teller du ca 5 dager frem fra da du får det 1 dagen så har du EL. Men, så må du få med dag 1 av slim og fruktbarfase.
Oj, det var en stund. Vandig slim er positivt, håper du får EL nå straks Er en kjempeJa hadde el CD 96 jeg har begynt å få vandig slim , håper det er første tegn på at det nærmer seg noen, og at jeg ikke må vente til februar med eggløsning
Ja det føltes ut som en evighet. Man får jo ikke starta engang uten eggløsning . Så bra! Håper også at eggløsning er i emningOj, det var en stund. Vandig slim er positivt, håper du får EL nå straks Er en kjempe
Spennede tid.
Håper virkelig det Blir spennede å følge med fremover. Kanskje vi havner på samme termin forum igjenJa det føltes ut som en evighet. Man får jo ikke starta engang uten eggløsning . Så bra! Håper også at eggløsning er i emning
Først nå koblet jeg, vi er jo i samme marsboergruppe ja , her har det gått helt rundt for meg ja det hadde vært koselig, alltid hyggelig med kjentfolk!Håper virkelig det Blir spennede å følge med fremover. Kanskje vi havner på samme termin forum igjen
Så frustrerende Håper det skjer noe noe snartCD 18 i dag og fortsatt ingen el i sikte. Livmorhalssekretet er all over the place , fra blankt , til « lotion» og nå sticky. Og nå har jeg fått 5 kviser i ansiktet. Jeg har aldri slitt med kviser før så jeg skjønner ikke hva som skjer