Prøver på vår første

CD21 i dag og i løpet av en dag er jeg innom alle typer slim, el-testene er blendahvite og jeg tok en graviditetstest i dag fordi «tenk hvis», det kunne jeg spart meg. Den var blendahvit. Men vi har vært syke lenge denne høsten , jeg håper bare det er derfor el er «utsatt».

CD28 og jeg fant brunt blod på papiret . Altså , hva? Kan man få mensen uten eggløsning ? Jeg skjønner ingenting nå. Jeg har testet etter el (spesielt for 14 dager siden ) men det var bare negative tester. Jeg føler den kroppen her bare tuller med meg nå

CD28 og jeg fant brunt blod på papiret . Altså , hva? Kan man få mensen uten eggløsning ? Jeg skjønner ingenting nå. Jeg har testet etter el (spesielt for 14 dager siden ) men det var bare negative tester. Jeg føler den kroppen her bare tuller med meg nå
Det kan jo være litt hormonforstyrrelser etter spiralen evt? Spurte ChatGPT også :)

Vedlegg

• IMG_8554.png
    IMG_8554.png
    310 KB · Visninger: 15
  • IMG_8555.png
    IMG_8555.png
    302,8 KB · Visninger: 14
  • IMG_8556.png
    IMG_8556.png
    296,2 KB · Visninger: 14
Takk! Det var ikke skikkelig rødt blod, bare lett brunlig og så lyst rosa. Vanligvis når jeg får mensen så er det skjærende rødt med en gang, så det her var litt nytt for meg

Takk! Det var ikke skikkelig rødt blod, bare lett brunlig og så lyst rosa. Vanligvis når jeg får mensen så er det skjærende rødt med en gang, så det her var litt nytt for meg
Du burde laste ned ChatGPT, jeg er så avhengig nå. Får svar på absolutt alt :happy:

Bare hyggelig å kunne hjelpe med det man kan :Heartred

Du burde laste ned ChatGPT, jeg er så avhengig nå. Får svar på absolutt alt :happy:

Bare hyggelig å kunne hjelpe med det man kan :Heartred
Ja jeg burde sikkert det:D er spent på om blødningen tar seg opp i helga eller om det bare er en liten denne gangen

Det var visst mensen som kom i går , det var ordentlig rødt i dag , så da hadde jeg for første gang i livet en 28 dagers syklus. Fint det da :joyful: da er jeg veldig spent på hvordan denne syklusen blir , om den og blir på 28 dager eller om den bare blir lenger og lenger slik som det var da jeg sluttet på p-piller sist.

CD10 og jeg spotter litt enda . Jeg tror jeg aldri har blødd så lenge noen sinne , og det har gått litt opp og ned i mengden . I dag var første dag jeg testet for el og fikk denne . Den er allerede sterkere enn noen jeg fikk i løpet av hele forrige syklus , så jeg krysser fingrene for at det er positivt! :angelic:

Vedlegg

• IMG_0269.png
    IMG_0269.png
    334,1 KB · Visninger: 22
CD14 i dag og jeg har hatt el-lignende slim, men ikke så mye. Fikk positiv el-test i dag da så nå krysser jeg fingrene for at el kommer i morgen. Vi har lagt akser to ganger denne uka , så jeg håper det holder om el kommer i morgen.

Vedlegg

• IMG_0292.png
    IMG_0292.png
    3,7 MB · Visninger: 10
CD14 i dag og jeg har hatt el-lignende slim, men ikke så mye. Fikk positiv el-test i dag da så nå krysser jeg fingrene for at el kommer i morgen. Vi har lagt akser to ganger denne uka , så jeg håper det holder om el kommer i morgen.
Beste er dagen før EL og dagen etter, men spør helt når egget slapp egentlig. Gynekologen sa at man skal ha annenhver dag helt til dagen etter EL. Jo mere sperm som ligger å venter, jo Støre en sjansen for en graviditet

Beste er dagen før EL og dagen etter, men spør helt når egget slapp egentlig. Gynekologen sa at man skal ha annenhver dag helt til dagen etter EL. Jo mere sperm som ligger å venter, jo Støre en sjansen for en graviditet
Litt usikker på nøyaktig når el var , men vi hadde samlede 3 og 1 dag før forventet el, mannen har vært en del syk så det har vært utfordrende å få ham med :laughing002

I dag har jeg hatt litt murringer i livmorsområdet , både midt i og litt mot venstre side. Jeg går jo rett i modus om at det må være implantasjon , håper bare ikke det betyr exe :laughing002

12 dro og fortsatt ingen positiv test. Nå gir jeg litt opp denne PPen. Jeg er så skuffa kjenner jeg. Nå blir det enda en måned der medisin blir utsatt i andre enden etter graviditet (medisinen er kontraindisert ved graviditet og jeg får ikke startet på den før etter jeg har fått nr 2 så lenge jeg ønsker den, fordi det er uheldig å stoppe).

12 dro og fortsatt ingen positiv test. Nå gir jeg litt opp denne PPen. Jeg er så skuffa kjenner jeg. Nå blir det enda en måned der medisin blir utsatt i andre enden etter graviditet (medisinen er kontraindisert ved graviditet og jeg får ikke startet på den før etter jeg har fått nr 2 så lenge jeg ønsker den, fordi det er uheldig å stoppe).
Så kjedelig, håper det klaffer snart :Heartred

Spottingen har startet og da er mensen på vei. Kjedelig , men det positive er at dette har vært andre syklus på rad på 28 dager. For en som vanligvis har 100+ dager vanligvis så er dette veldig bra. Vi setter i gang med pp3 og sannsynligvis blir det her siste pp før vi tar pause frem til termin bikker januar. Vi ønsker ikke baby så sent på året om vi kan unngå det. Denne ppen tenker jeg å tempe, så da får mannen ta datteren vår når hun våkner på natta , i hvert fall i tiden rundt el.

Back
Topp