Mest sannsynlig CD1, PP 4
Det var fint med en pause fra forumet. Jeg har vært innom litt for å titte, eller lese meg opp på EL-testing, men ellers helt fraværende. Trengte det
Oppdatering siden sist:
Tok laaaaang tid før jeg fikk stigning på EL-testene. CB advanced ga meg fast smiley i går, CD 16. Da var også strimlene stigende. Jeg fikk ikke testet i går kveld, men regner med at EL var i går kveld. Dagens første test (CD 17) er synkende, men det ble ikke på første morgenurin, så jeg får teste litt mer i dag for å være sikker på at den synker.
Vis vedlegget 443524
Har fått lagt inn aksjer annen hver dag, bortsett fra at det ble to dager på rad rundt EL. Vi har i hvert fall gjort vårt for at det skal klaffe. Så nå begynner ventetiden, da. Og symptomjakten
Apropos symptomer, så syns jeg det er veldig nyttig med el-testene, slik at vi ikke «skyter i blinde». Jeg har kjent på litt murring tidligere i syklusen, uten at det var EL. De siste par dagene har det også vært mye murring, EL-slim, utflod og stikking i brystene. Hadde jeg ikke hatt kontroll over EL, hadde jeg garantert brukt mye energi på å lure på om jeg var gravid. Helt riktig for meg å teste etter EL