Pp5, CD 24
Eggløsningen kom aldri. Jeg testet og testet, til jeg til slutt gikk tom for tester mens vi var på ferie. Testet 3-4 ganger daglig.
Sist jeg testet var CD19 (mandag). Da la vi inn aksjer. CD20 var jeg hos gynekolog som ikke så tegn til EL, men hun sa den kunne ha vært, det var litt vanskelig å se. Heldigvis kunne hun fortelle at alt så bra ut ellers.
Ellers har det skjedd et dødsfall i familien med et eldre familiemedlem, og lysten har ikke meldt seg her. Så har ikke orket å tenke på EL-tester selv om jeg var tom.
I dag, CD24, kommer det masse EL-slim. Skulle ønske jeg hadde hatt EL-tester i hus. Såklart er mannen borte i kveld, og tipper ikke han er hjemme før etter midnatt.
Føles litt håpløst med syklusen min akkurat nå, er jo helt kaos. Har pleid å få mens rundt CD 27, og hvis eggløsningen er i dag, CD24, eller i morgen, CD25, så er det jo litt merkelig. Har en magefølelse på at dette kan ta tid… heldigvis har jeg time i februar hos gynekolog for å få hjelp til å time EL, hvis det ikke har klaffet for oss innen den tid.