Prøver på nummer to ☀️

9 DPO, ingen strek. Klarte ikke vente lenger. :smiley-ashamed004

Ikke mistet håpet helt, siden det fortsatt er tidlig. Men må si jeg mister håpet litt, i og med at jeg fikk positiv test 8DPO sist. Får teste på nytt om noen dager ☺️
IMG_2108.jpeg

11 DPO, og TR kom i dag. Eggløsningen var jo veldig sen denne gangen, så tydelig at ting ikke er helt i rute etter uttak av spiral. Her er det bare å smøre seg med tålmodighet, og bestille nye EL-tester i posten ☺️

CD10

blinkende smiley både i går og i dag. Men strimmeltestene var sterkere i går enn i dag.

Håper veldig at jeg får EL før CD17, krysser fingrene!

IMG_2142.jpeg

Pp5, CD 24

Eggløsningen kom aldri. Jeg testet og testet, til jeg til slutt gikk tom for tester mens vi var på ferie. Testet 3-4 ganger daglig.
Sist jeg testet var CD19 (mandag). Da la vi inn aksjer. CD20 var jeg hos gynekolog som ikke så tegn til EL, men hun sa den kunne ha vært, det var litt vanskelig å se. Heldigvis kunne hun fortelle at alt så bra ut ellers.
Ellers har det skjedd et dødsfall i familien med et eldre familiemedlem, og lysten har ikke meldt seg her. Så har ikke orket å tenke på EL-tester selv om jeg var tom.

I dag, CD24, kommer det masse EL-slim. Skulle ønske jeg hadde hatt EL-tester i hus. Såklart er mannen borte i kveld, og tipper ikke han er hjemme før etter midnatt.

Føles litt håpløst med syklusen min akkurat nå, er jo helt kaos. Har pleid å få mens rundt CD 27, og hvis eggløsningen er i dag, CD24, eller i morgen, CD25, så er det jo litt merkelig. Har en magefølelse på at dette kan ta tid… heldigvis har jeg time i februar hos gynekolog for å få hjelp til å time EL, hvis det ikke har klaffet for oss innen den tid.

CD37

Fikk positiv graviditetstest i dag tidlig, hurra! Dessverre kom det blod nå i ettermiddag, så får se hvordan det går. Tester igjen i morgen tidlig :) Vis vedlegget 446792
Gratulerer. Krysser alt jeg kan for at den blir der ❤️ Jeg fikk litt blod på et tørk samme dag som positiv test denne gangen, og er 18 uker på vei nå ❤️

I dag, CD38, DPO? Har det vært bittelitt rester etter mellomblødningen fra i går, typ noen knappenålshode-størrelser av brunlig blod. Men nå i kveld kom det nettopp mellomblødninger på samme størrelse som i går. Så jeg må si jeg blir litt negativ til det hele akkurat nå. Men hååååper det er ufarlig!!

legger inn bilder av test-rekka.
Testen som er mest zoomet inn/beskjært, er fra i dag. Det andre er fra i går. Ser en liten stigning. (Vet at man ikke skal bruke de til å måle stigning, men denne blødningen gjør meg litt koko).

IMG_2311.jpeg
IMG_2295.jpeg

Vedlegg

• IMG_2310.jpeg
    IMG_2310.jpeg
    384,4 KB · Visninger: 13
I går og i dag har det ikke vært noe mellomblødninger. Skal til legen i morgen for å måle runde én av HCG og sjekke om jeg må få høyere dose av Levaxin. Ellers kan jeg meddele at jeg er småkvalm, det kommer i bølger gjennom dagen. Skulle ønske jeg hadde en rolig kontorjobb, men siden jeg er lærer (som jeg føler halve forumet her er), kan jeg ikke lene meg tilbake fordi jeg er gravid :smiley-ashamed004 Spent på hvordan det utvikler seg med kvalmen! Var litt småkvalm forrige graviditet, men dette er hakket mer. Er i det minste et klart og tydelig symptom, noe jeg setter pris på. Ellers er det mye utflod om dagen. Det er vel også relativt vanlig. Stikker litt i puppene, men er ikke øm.

Ellers er jeg ganske avventende, det er jo enda tidlig. Men er mer positiv nå enn for et par dager siden ❤️

IMG_2342.jpeg
Syns at teststreken ser ganske lik ut som den for to dager siden. Men at kontrollstreken på dagens også er svakere. Tror jeg sier meg fornøyd med testene, for jeg merker det stresser meg litt også.
image.jpg

6+5
Lenge siden jeg har skrevet. Jeg har testet HCG x2, og det stiger riktig. I dag var vi på UL, alt ser bra ut, til tross for mellomblødninger i perioder. Det var ingen grunn til bekymring på UL, sa gyn. Det var en stor lettelse :) Så nå er det bare å krysse fingrene og håpe at det fortsetter å være like bra framover :)

Back
Topp