Prøver på nr 2.

jeg skal på ul rett etter vi kommer hjem fra Spania... er innstilt på dårlige nyheter... men tviholder på håpet!! <3

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det må du gjøre. Håper så inndelig at alt står bra til med spiren :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Snart begynne å teste etter el...cd 11 i dag :) teste fra i morgen av kanskje :)

Cd 13 i dag. Ikke tvil om at el nærmer seg. El slim og varm i kroppen :)

Litt svakere el test i dag. Var øm i eggstokkene i går, så håper gullegget er på tur ned. Så er vel ca 1dpo i dag. Endelig... denne ventingen på el er så kjedelig. Skal ta ny el test for å være sikker i morgen, før jeg begynner å ta wild yam. Drøyer den til lørdag tenker jeg :)

I dag var testen mye svakere enn i går så nå er vel egget på tur. Lagt inn noen ekstra aksjer for å være sikker ;) så nå er det bare å vente og se om alt er som vi håper :D

De går ikke fort... huff... en om det kunne vært 13 dpo og positiv test. Det hadde vært noe det :)

*krysser fingrene for spire*

-Fra appen-

Lurer på om det er noe skikkelig som skal skje denne pp :D murringer å stikkinger nede i magen.

Test i dag... blenda... :/ kjedelig greier. Er enten 10 eller 11 dpo kommer ann når man begynner å regne ;) ikke mistet helt troen, men er gått tom for bt så får vente å se om tanta kommer i løpet av torsdag. Hvis ikke får jeg svi av en cbd ;)

Svimmel.no i dag... gruer meg til å måtte ut å kjøre en tur. Er såpass svimmel at jeg er kvalm. Håper det blir raskt bedre :)

Back
Topp