Nei, i morgen tipper jeg.. men har ikke flere el testerIkke lenge til nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, i morgen tipper jeg.. men har ikke flere el testerIkke lenge til nå![]()
Ferdig humpet for i kveldSå fin test! Happy humping![]()
ja i morgen tror jegHurra for snart dpo <3![]()
3 dpo... nei å nei dette skal gå tregt. Syns ikke ventingen på el var så lang denne gangen... men er enda en del dager til ikmtror de blir veldig lange dager... bare 11 dager igjen
vil være der nå og uten at tr kommer. Utålmodig.no
Kjempe kjedelig å vente. Men er spennende. Venter liksom på denne festeblødningen. Vet at ikke alle svangerskap er like og at det er ikke bestandig man har en. Men hadde det på frøkenen så venter liksom på den denne gangen også. Men har ikke dukket opp så langtDagene går saaaaakte ja! Spennende å, men mest kjedelig å vente...
Jeg hadde ikke festeblødning sist, men derimot en kjip blødning i uke 7. Så denne gangen håper jeg å ikke se en eneste dråpe! Men skjønner at du går og venter litt siden du hadde sist. Husker du hvor mange dpo du var da du fikk festeblødninga?Kjempe kjedelig å vente. Men er spennende. Venter liksom på denne festeblødningen. Vet at ikke alle svangerskap er like og at det er ikke bestandig man har en. Men hadde det på frøkenen så venter liksom på den denne gangen også. Men har ikke dukket opp så langt6 dpo i dag
Mange som er syke. Mener den var ca 10 dpo. Så enda noen dager til. Blir lei av denne ventingen. Må vel finne på noe så tiden går fortere.Jeg hadde ikke festeblødning sist, men derimot en kjip blødning i uke 7. Så denne gangen håper jeg å ikke se en eneste dråpe! Men skjønner at du går og venter litt siden du hadde sist. Husker du hvor mange dpo du var da du fikk festeblødninga?
Jeg fryser i dag og er så teit at jeg håper det er et tegn - at det er blitt høst ute har siiikkert ingenting med saken å gjøre!
Har ikke tenkt å teste så mye denne mnd. Har en litt dårlig følelse at det ikke klaffet nå heller. Får se om jeg tester tirsdag eller om jeg venter og ser om tr rød kommer når hun skalhåper det ikke er influensa, og at du får en fantastisk helg! gleder meg til testene dine![]()
Ja det gjør jeg også. Har ett lite håp selv om jeg ikke er helt positivHåper det klaffer <3