Tillan_baby
Forelsket i forumet
Så spennende å følge med på deg
Håper skikkelig på positiv test for deg i morgen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så dumt at TR kom på besøk til deg ogBlir nok ikke testing i morgen da tr bestemte seg og komme 2 dager for tidligjaja pp 6 here we come. Bare å sette seg ned å handle nye el tester.
Takk får satse på at spiren sitter neste pp.Æsj. Lykke til i ny pp
![]()
Ja heldigvis blir vente tiden kortere.Så dumt at TR kom på besøk til deg ogVi får trøste oss med at det er kortere tid til neste EL og IKM når hun dukker opp før tida
![]()
Ja hadde vært så morro å vært i samme terminforum.Neineiså utrolig dumt!!! <3
I dag har jeg vært til legen. Må nok legge prøvingen på vent den neste mnd. Skal til en undersøkelse som krever at man ikke er gravid. Så da må man bare vente på at den er overstått, så er det vel bare å kjøre på igjen.
MR. Så tror jeg skal vente... Ønsker ikke at baby skal bli skadet av stråling.Så kjedelig å vente en mnd da, du skulle jo inn sammen med meg
Kan jeg spørre hva slags undersøkelse det er?
MR. Så tror jeg skal vente... Ønsker ikke at baby skal bli skadet av stråling.
Skulle få time innen 1 mnd bare.Det skjønner jeglykke til da
Har du fått noe tid for det da?
Håper jeg også den gjør...Kjedelig med venting
Håper mnd går fort, så du er i full gang igjen snart![]()
Ja kjedelig å måtte vente. Skulle få time innen en mnd så håper på det. Og at det ikke blir 2 pp som blir berørt. Vurderer litt å ikke ta det så nøye. Blir jeg gravid så får vi ta undersøkelsen senere. Men vi får se. Hadde vært greit å hatt det ut av verden også.Uff, så utrolig dumt at det skulle komme midt oppi det heleAntar det ikke er aktuelt å utsette timen til evt etter svangerskap hvis du skulle bli gravid mens du venter? Håper du får time kjapt, så dere ikke trenger å vente for lenge med å prøve igjen!