Prøver på nr 2.

Måtte opp å tisse i natt. Så det ble nok ikke testing i dag. Hadde nesten ikke tiss i dag heller. Fikk nok kvittet meg med alt for mye væske i går.

Last edited:
Blir nok ikke testing i morgen da tr bestemte seg og komme 2 dager for tidlig :( jaja pp 6 here we come. Bare å sette seg ned å handle nye el tester.

Blir nok ikke testing i morgen da tr bestemte seg og komme 2 dager for tidlig :( jaja pp 6 here we come. Bare å sette seg ned å handle nye el tester.
Så dumt at TR kom på besøk til deg og:( Vi får trøste oss med at det er kortere tid til neste EL og IKM når hun dukker opp før tida❤️

I dag har jeg vært til legen. Må nok legge prøvingen på vent den neste mnd. Skal til en undersøkelse som krever at man ikke er gravid. Så da må man bare vente på at den er overstått, så er det vel bare å kjøre på igjen.

I dag har jeg vært til legen. Må nok legge prøvingen på vent den neste mnd. Skal til en undersøkelse som krever at man ikke er gravid. Så da må man bare vente på at den er overstått, så er det vel bare å kjøre på igjen.

Så kjedelig å vente en mnd da, du skulle jo inn sammen med meg :(

Kan jeg spørre hva slags undersøkelse det er?

Hva skal man gjøre i 1 mnd når man ikke skal prøve da... syns det føles så unaturlig å ha pause. Vil jo ikke at det skal ta lengre tid før jeg blir gravid. Huff... vil jo ha baby nå.. Nå blir det jo ikke før tidligst i august.

Kjedelig med venting :(
Håper mnd går fort, så du er i full gang igjen snart ;)

Uff, så utrolig dumt at det skulle komme midt oppi det hele :( Antar det ikke er aktuelt å utsette timen til evt etter svangerskap hvis du skulle bli gravid mens du venter? Håper du får time kjapt, så dere ikke trenger å vente for lenge med å prøve igjen!

Uff, så utrolig dumt at det skulle komme midt oppi det hele :( Antar det ikke er aktuelt å utsette timen til evt etter svangerskap hvis du skulle bli gravid mens du venter? Håper du får time kjapt, så dere ikke trenger å vente for lenge med å prøve igjen!
Ja kjedelig å måtte vente. Skulle få time innen en mnd så håper på det. Og at det ikke blir 2 pp som blir berørt. Vurderer litt å ikke ta det så nøye. Blir jeg gravid så får vi ta undersøkelsen senere. Men vi får se. Hadde vært greit å hatt det ut av verden også.

Back
Topp