Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lyst å prøve lell ja. Er jo ikke sikker det klaffer denne mnd heller, men er jo synd å ikke prøve hvis det faktisk er denne mnd det skal gåBlir det prøving denne mnd allikevel?![]()
Da skal du se det blir fullklaff! Håper det for oss beggeHar lyst å prøve lell ja. Er jo ikke sikker det klaffer denne mnd heller, men er jo synd å ikke prøve hvis det faktisk er denne mnd det skal gå![]()
Håper jeg også. Hadde vært kosDa skal du se det blir fullklaff! Håper det for oss begge![]()
Håper jeg også. Har lest litt rundt mr. Og det er en undersøkelse som går på magnetisme. De kan ikke påvise at det er til skade på foster.Der fikk jeg jo svaret jeg lurte påhåper du får mannen med på en til pp
![]()
Ja. Ble jo litt imponert at det gikk så raskt.Så bra du fikk time så raskt![]()
Så braFått time til mr nåblir 5 nov så er ikke så lenge til
midt mellom el og ikm
Ja. Tror jeg har fått overtalt mannen nåSå brahurra for å ikke ha pause
![]()
Må nok legge inn noen aksjer ja.Ikke lenge der nei. Happy humping
![]()
Dagens test og dagens lagt sammen med gårsdagens. Syns de er sterke, men usikker om de er positive eller ikke. Pleier jo ikke være i tvil
Humpet i går. Så får vente til i morgen. Pleier å være positiv to dager på rad. Men syns el kom fryktelig tidlig i forhold til den pleier.Jeg vil si den er positiv! Happy humping !!!!![]()
Humpet i går. Så får vente til i morgen. Pleier å være positiv to dager på rad. Men syns el kom fryktelig tidlig i forhold til den pleier.