Har hatt litt symptomer på tr ja. Tipper hun kommer snartHar du postet bilde av begge testene? Har du noen symptomer på tr?
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt litt symptomer på tr ja. Tipper hun kommer snartHar du postet bilde av begge testene? Har du noen symptomer på tr?
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Tok test i dag også. Den var kun 1 strek på... så ble nok ikke denne gangen hellerHåper testene blir sterkere og tr holder seg unna! Krysser fingrene for at du har en liten spire i magen ♥♥
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Her er bildet. Nedeste fra i dag. Kan være for at jeg tok den hal 5 i dag? Måtte på do... men den skulle jo blitt sterkere. Tr kom nåHar du postet bilde av begge testene? Har du noen symptomer på tr?
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Takk... ja kjedelig, men må prøve på nytt igjen. Hvordan går det med deg?Så trist da. Sender deg mange klemmer
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Takk. Spira sitter fortsatt til deg?mange klemmer herifra og <3
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi får satse på at neste blir den som blir perfektNei, så tristDet er jo streker der! Kan nok tenkes det var en kjemisk ja
Klem til deg!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jepp, helt klart!Vi får satse på at neste blir den som blir perfekt
Takk... ja kjedelig, men må prøve på nytt igjen. Hvordan går det med deg?
Det har jeg også litt av til vanlig. Men puppene er ikke helt seg selv enda. Kvalm og litt vondt i magen :/ håper du slipper tr. Har du tatt test,?. Går greit her.. Trøtt, oppblåst og ømme pupper inni mellom
. Men dette har jeg som regel alltid før tr
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Nei ikke endaDet har jeg også litt av til vanlig. Men puppene er ikke helt seg selv enda. Kvalm og litt vondt i magen :/ håper du slipper tr. Har du tatt test,?
Ja var inne på dagboken din etterpå.Nei ikke enda. Litt tidlig
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
vet ikke, blødningen har avtatt, jeg skal være 7+5 idag, tatt en cbd som viser 2-3 uker... vet det ikke trenger å bety noe. men alle graviditetssymptomene er borte... har igrunn ingen god følelse... tar nok en ny test om noen dager. men har vell gitt det oppTakk. Spira sitter fortsatt til deg?
Huff det hørtes jo ikke så betryggende ut. Håper det bare er ett blodkar som er sprengt og spiren fortsatt har det bra. Du kan jo spørre om å ta en ul for å være sikker.vet ikke, blødningen har avtatt, jeg skal være 7+5 idag, tatt en cbd som viser 2-3 uker... vet det ikke trenger å bety noe. men alle graviditetssymptomene er borte... har igrunn ingen god følelse... tar nok en ny test om noen dager. men har vell gitt det opp![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
jeg skal på ul rett etter vi kommer hjem fra Spania... er innstilt på dårlige nyheter... men tviholder på håpet!! <3Huff det hørtes jo ikke så betryggende ut. Håper det bare er ett blodkar som er sprengt og spiren fortsatt har det bra. Du kan jo spørre om å ta en ul for å være sikker.