Prøver på nr 2.

Har du postet bilde av begge testene? Har du noen symptomer på tr?

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Har hatt litt symptomer på tr ja. Tipper hun kommer snart :(

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Håper testene blir sterkere og tr holder seg unna! Krysser fingrene for at du har en liten spire i magen ♥♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Tok test i dag også. Den var kun 1 strek på... så ble nok ikke denne gangen heller :( bare å vente på tr :(

Å nei :( Så utrolig dumt. Krysser fingrene for neste pp for dere♥♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har du postet bilde av begge testene? Har du noen symptomer på tr?

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Her er bildet. Nedeste fra i dag. Kan være for at jeg tok den hal 5 i dag? Måtte på do... men den skulle jo blitt sterkere. Tr kom nå :(

Vedlegg

• 1408611584316.jpg
    1408611584316.jpg
    30 KB · Visninger: 28
Så trist da:(. Sender deg mange klemmer❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Nei, så trist :( Det er jo streker der! Kan nok tenkes det var en kjemisk ja :( Klem til deg!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi får satse på at neste blir den som blir perfekt ;)

Jepp, helt klart! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk... ja kjedelig, men må prøve på nytt igjen. Hvordan går det med deg?

❤️. Går greit her.. Trøtt, oppblåst og ømme pupper inni mellom:). Men dette har jeg som regel alltid før tr:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

❤️. Går greit her.. Trøtt, oppblåst og ømme pupper inni mellom:). Men dette har jeg som regel alltid før tr:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Det har jeg også litt av til vanlig. Men puppene er ikke helt seg selv enda. Kvalm og litt vondt i magen :/ håper du slipper tr. Har du tatt test,?

Pp 4. Cd 2.
Da var det bare å starte på nytt. Startet med bidronninggele i går. Håper spiren sitter denne pp :)

Det har jeg også litt av til vanlig. Men puppene er ikke helt seg selv enda. Kvalm og litt vondt i magen :/ håper du slipper tr. Har du tatt test,?

Nei ikke enda:). Litt tidlig❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Takk. Spira sitter fortsatt til deg?

vet ikke, blødningen har avtatt, jeg skal være 7+5 idag, tatt en cbd som viser 2-3 uker... vet det ikke trenger å bety noe. men alle graviditetssymptomene er borte... har igrunn ingen god følelse... tar nok en ny test om noen dager. men har vell gitt det opp :(

Sent from my iPhone using BV Forum

vet ikke, blødningen har avtatt, jeg skal være 7+5 idag, tatt en cbd som viser 2-3 uker... vet det ikke trenger å bety noe. men alle graviditetssymptomene er borte... har igrunn ingen god følelse... tar nok en ny test om noen dager. men har vell gitt det opp :(

Huff det hørtes jo ikke så betryggende ut. Håper det bare er ett blodkar som er sprengt og spiren fortsatt har det bra. Du kan jo spørre om å ta en ul for å være sikker.

Huff det hørtes jo ikke så betryggende ut. Håper det bare er ett blodkar som er sprengt og spiren fortsatt har det bra. Du kan jo spørre om å ta en ul for å være sikker.

jeg skal på ul rett etter vi kommer hjem fra Spania... er innstilt på dårlige nyheter... men tviholder på håpet!! <3

Back
Topp