Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare du greier å slappe av så skal det nok gå bra. Kom rett fra ferie og midt i den mest hektiske tiden jeg har vært borti i min tidJa, mindre stress er positivt.. Masse stress og for mye å gjøre på min jobb omdagen, håper uansett at spira ikke bryr seg om det. He he
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Ja det er kjempe spennende. 1 test om ca 1 ukeJa, det hadde vært noe. Mine EL tester har ikke blitt sterkere eller like sterke kontrollstreken, men sterkes i går, så kanskje jeg er 1 Dpo i morgen
. FF tror jeg har EL i dag eller i morgen
. Spennende for oss nå
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Takk... har hatt en fin vakt. Hatt litt kløe i brystene i dagGod vakt og kos deg. Her skal mannen i 30 års lag og jeg sitte hjemme alene med gutten å kose oss
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Hvordan går det med el testingen?Ja, det håper jeg å. Krysser fingrer for deg
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
EL testen var svakere i dag.. Tempen var lavere, men tempen igår blir jo ikke riktig med tanke på at jeg tempet 12.30 pga nattevakt..Hvordan går det med el testingen?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hmm... kanskje el var den dagen du hadde nesten positiv test?EL testen var svakere i dag.. Tempen var lavere, men tempen igår blir jo ikke riktig med tanke på at jeg tempet 12.30 pga nattevakt..
Så jeg tror EL har vært. Enten er det falsk EL og ikke nok LH hormonet.. Eller så kommer egge til å slitte uten nok LH.. Jeg vet ikke..
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Det kan godt væreHmm... kanskje el var den dagen du hadde nesten positiv test?
Vi får bare vente å seDet kan godt være. Vi får se hvordan utviklinga blir
da er jeg Evt 3 Dpo da
. Har litt ulminger i puppene også
.
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Tusen takk. Håper støvet funkerSpennende ☺ Masse lykkestøv sendes din vei!
Jente 2004 og gutt 2013
2014 Pp1 Ikm ca 26. august
Blir ikke testing før fredagdette er så spennende å følge med på <3 hvor lenge klarer du å holde deg med testene??![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
høres flinkt utBlir ikke testing før fredaghvis den har anntyding til to strek blir det ny test mandag for vi skal bort i helgen. Hvis ikke blir det test onsdag hvis ikke tr er kommet