Prøver på nr 2.

4 dpo i dag... disse dagene går tregt... skal på jobb i kveld så slapper av litt i dag

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har tatt wild yum i 2 dager nå :) håper dette er min pp. Mindre jobbing og mindre stress på jobb, det er jo positive faktorer :) lurer på om stress var en av grunnene til at det ble kjemisk i pp1. Mye tunge brukere og for lite tid :/

Ja, mindre stress er positivt.. Masse stress og for mye å gjøre på min jobb omdagen, håper uansett at spira ikke bryr seg om det;). He he

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, mindre stress er positivt.. Masse stress og for mye å gjøre på min jobb omdagen, håper uansett at spira ikke bryr seg om det;). He he

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Bare du greier å slappe av så skal det nok gå bra. Kom rett fra ferie og midt i den mest hektiske tiden jeg har vært borti i min tid ;) heldigvis roligere nå :) kanskje det klaffer for oss begge denne pp. Det hadde vært noe det :)

Ja, det hadde vært noe:). Mine EL tester har ikke blitt sterkere eller like sterke kontrollstreken, men sterkes i går, så kanskje jeg er 1 Dpo i morgen:). FF tror jeg har EL i dag eller i morgen:). Spennende for oss nå:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, det hadde vært noe:). Mine EL tester har ikke blitt sterkere eller like sterke kontrollstreken, men sterkes i går, så kanskje jeg er 1 Dpo i morgen:). FF tror jeg har EL i dag eller i morgen:). Spennende for oss nå:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Ja det er kjempe spennende. 1 test om ca 1 uke :)

5 dpo i dag. Har vært på sopp og bærjakt uten hell. Vært på ripsbærslang til naboen og skal lage ripsbærgele. Så nå lager vi vårruller...
Jobb i kveld igjen, hadde vært godt å være hjem i finværet.

God vakt og kos deg:). Her skal mannen i 30 års lag og jeg sitte hjemme alene med gutten å kose oss❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

God vakt og kos deg:). Her skal mannen i 30 års lag og jeg sitte hjemme alene med gutten å kose oss❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Takk... har hatt en fin vakt. Hatt litt kløe i brystene i dag :) likt med pp1 men håpe at hvis jeg blir gravid denne pp så skal det ikke ende i kjemisk eller sa.

Ja, det håper jeg å❤️. Krysser fingrer for deg:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hvordan går det med el testingen?

EL testen var svakere i dag.. Tempen var lavere, men tempen igår blir jo ikke riktig med tanke på at jeg tempet 12.30 pga nattevakt..

Så jeg tror EL har vært. Enten er det falsk EL og ikke nok LH hormonet.. Eller så kommer egge til å slitte uten nok LH.. Jeg vet ikke..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

EL testen var svakere i dag.. Tempen var lavere, men tempen igår blir jo ikke riktig med tanke på at jeg tempet 12.30 pga nattevakt..

Så jeg tror EL har vært. Enten er det falsk EL og ikke nok LH hormonet.. Eller så kommer egge til å slitte uten nok LH.. Jeg vet ikke..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Hmm... kanskje el var den dagen du hadde nesten positiv test?

Hmm... kanskje el var den dagen du hadde nesten positiv test?

Det kan godt være:). Vi får se hvordan utviklinga blir:) da er jeg Evt 3 Dpo da:). Har litt ulminger i puppene også:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Spennende ☺ Masse lykkestøv sendes din vei!

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august

dette er så spennende å følge med på <3 hvor lenge klarer du å holde deg med testene??:)

Sent from my iPhone using BV Forum

dette er så spennende å følge med på <3 hvor lenge klarer du å holde deg med testene??:)

Blir ikke testing før fredag :) hvis den har anntyding til to strek blir det ny test mandag for vi skal bort i helgen. Hvis ikke blir det test onsdag hvis ikke tr er kommet

Blir ikke testing før fredag :) hvis den har anntyding til to strek blir det ny test mandag for vi skal bort i helgen. Hvis ikke blir det test onsdag hvis ikke tr er kommet

høres flinkt ut :) masse masse lykke til <3 følger spendt med!!

Back
Topp