Prøver på nr 2 (har pcos)

10 dpo
Ingen positive tester i dag. Vet ikke helt hva jeg skal tenke... Det positive er jo på en måte at jeg nettopp har vært tidlig gravid og de symptomene er ferskt i minne. Og jeg begynner å føle meg som jeg var i jula. Sånn annerledes trøtt, fryser lett (og jeg er en sånn varmeovn), litt småkvalm innimellom og litt mer sulten og må oftere tisse. Jeg har selskapsblære til vanlig og kan tisse tre ganger om dagen. I natt var det nesten så jeg vurderte å gå ned for å tisse, men jeg orker ikke. Den kjennes liksom mer sprengt ut. Men jeg vet jo ikke om det er fordi jeg har drukket mer det siste døgnet? For jeg er generelt dårlig til å drikke også... Og det resulterer i et annet problem også, treg mage og forstoppelse... Om det er forbundet med hormoner i tillegg, kan godt hende. For jeg slet med det i mitt første svangerskap også.

Egentlig tør jeg nesten ikke skrive det her, men om jeg får mensen også, så vet jeg jo da at man kan føle seg sånn da og.

Livmortappen er iallefall ganske høyt hoppe, sånn middels hard/myk og lukket.

Ellers har jeg kanskje også kjent bittelitt murring i dag, men så lite at jeg egentlig ikke vil ta det med.

Det jeg ikke sa tidligere var at jeg tok tre forskjellige gester i morges. To billiggreier fra ebay og en babyplan. Den ene billigtesten var positiv på en rar måte, så jeg stoler faktisk ikke helt på den kjenner jeg. Alle tre havnet i søpla... Det blir ny test igjen i morgen!

Last edited:
11 dpo
Vil si at testene var blenda i dag også... Kan muligens presse meg selv til å skimte en liten strek, men den tar jeg med en klype salt.

Tror jeg har fått krystallsyken da. Våknet og var skikkelig svimmel i natt etter å ha lagt meg over på andre siden. Og ble også veldig svimmel etter å ha bøyd hodet bakover flere ganger i dag, samt kvalme. Så det jeg har kjent på har nok mer med det å gjøre enn at jeg muligens er gravid.

11 dpo
Vil si at testene var blenda i dag også... Kan muligens presse meg selv til å skimte en liten strek, men den tar jeg med en klype salt.

Tror jeg har fått krystallsyken da. Våknet og var skikkelig svimmel i natt etter å ha lagt meg over på andre siden. Og ble også veldig svimmel etter å ha bøyd hodet bakover flere ganger i dag, samt kvalme. Så det jeg har kjent på har nok mer med det å gjøre enn at jeg muligens er gravid.
Vil du dele testen ? :) Jeg har også vært ekstra svimmel som gravid!

Vil du dele testen ? :) Jeg har også vært ekstra svimmel som gravid!
Kan dele den, ja. Tok to forskjellige. Den blå har en sånn flekk ytterst, så det er ikke en strek altså.

Synes bare den svimmelheten er så lite generell, den kommer med en gang jeg bøyer hodet bakover. Rart om det skal ha noe med graviditet å gjøre. Men altså, det kan hende jeg er både gravid og har krystallsyken. Hadde det da jeg amma hver time gjennom natta en lang periode med førstemann. Ubehagelig.

Vedlegg

• IMG_20210314_113949.jpg
    IMG_20210314_113949.jpg
    9,2 KB · Visninger: 90
  • IMG_20210314_114427.jpg
    IMG_20210314_114427.jpg
    6,1 KB · Visninger: 92
  • IMG_20210314_114234.jpg
    IMG_20210314_114234.jpg
    5,6 KB · Visninger: 95
Kan dele den, ja. Tok to forskjellige. Den blå har en sånn flekk ytterst, så det er ikke en strek altså.

Synes bare den svimmelheten er så lite generell, den kommer med en gang jeg bøyer hodet bakover. Rart om det skal ha noe med graviditet å gjøre. Men altså, det kan hende jeg er både gravid og har krystallsyken. Hadde det da jeg amma hver time gjennom natta en lang periode med førstemann. Ubehagelig.
Jeg ser, håper bar det blir sterkere nå :smiley-angelic001

12 dpo

Vel... Fortsatt ikke noe strek på den testen. Det har aldri kommet så sent før, så jeg tror ikke på noen graviditet denne gangen.

Samtidig så har jeg kjent litt stikking og ømhet i puppene i dag. Samt en gang kom det et stikk i magen og litt mensmurring. Men ellers har jeg kjent så fryktelig lite.

Jeg var til tannlegen i dag da og plutselig var det tatt et røntgenbilde uten noe beskyttelse. Ble plutselig redd for at jeg har gjort noe dumt nå. Har bare tenkt at jeg ikke er gravid, siden testen var negativ. Hva hvis?

Noen minutter senere... Googlet litt og det er visst ikke farlig!! Phew...

Vedlegg

• IMG_20210315_063521.jpg
    IMG_20210315_063521.jpg
    13 KB · Visninger: 111
  • Screenshot_20210315_130132_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210315_130132_com.android.chrome.jpg
    31,1 KB · Visninger: 104
Føler jeg kan se antydning til noe på den babyplan sticken, men kan være en skygge. Jeg så på begge de tidligere. Håper sånn for deg :Heartred

Den skjønner jeg! Hadde tatt pause selv for å unngå desember.
Hmm... Måtte bare skrive her igjen... Nå har jeg plutselig mye mer vondt i den ene puppen iallefall... Og mensmurring... Tror jeg må dra og kjøpe en ordentlig tidligtest på apoteket og ta. Haha! Eller så er det bare mensen som kommer snart!

Hmm... Måtte bare skrive her igjen... Nå har jeg plutselig mye mer vondt i den ene puppen iallefall... Og mensmurring... Tror jeg må dra og kjøpe en ordentlig tidligtest på apoteket og ta. Haha! Eller så er det bare mensen som kommer snart!
Ååå som jeg håper for babystrek for deg :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

13 dpo
Blenda tester i dag også... Synes det er skikkelig dritt akkurat nå, selv om jeg prøvde å forvente at det ikke skulle bli nå. Men med en gang jeg kjente det lille stikket i magen da jeg var 7 dpo, så klarte jeg ikke tenke på annet.

Har kjent på litt sånn spreng i puppene nå og da i dag og litt mensmurring innimellom.

Føler på meg at jeg ikke er gravid, men håper så inderlig. Det blir så lenge til neste gang, siden vi tar en mnd pause.

Kjenner at jeg er mer lei meg nå enn jeg har vært de andre gangene.

Skal ta en test til i morgen uansett... Lurer på om tr kommer i morgen eller til helga kanskje. Livmortappen er iallefall langt der inne og lukket enn så lenge.

14 dpo

Ikke antydning til strek på den dritt-testen i dag heller. Ingen tegn til tr heller, enn så lenge. Er bare helt vannvittig trøtt og glemsk og litt nedfor.

Mannen trengte bilen i dag, men det var helt borte for meg i morges. Bilen tok jeg og sur ble han. Jeg er håpløs glemsk...

Og krystallsyken er gjeldende. Svimmel og småkvalm innimellom.

Vedlegg

• IMG_20210317_114032.jpg
    IMG_20210317_114032.jpg
    9,4 KB · Visninger: 71
Back
Topp