Ja det er jo sant... har berre ikkje lyst å være på sjukehuset på bursdagen til storesøster.Kan jo være praktisk å ha de nært hverandre å. Er 1 uke mellom min og søsteren min sin bursdag, veldig praktisk mtp familieselskaper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er jo sant... har berre ikkje lyst å være på sjukehuset på bursdagen til storesøster.Kan jo være praktisk å ha de nært hverandre å. Er 1 uke mellom min og søsteren min sin bursdag, veldig praktisk mtp familieselskaper
Den ser jeg! Men det skal jo litt til å treffe akkuratJa det er jo sant... har berre ikkje lyst å være på sjukehuset på bursdagen til storesøster.
Ja det er jo det. Trur nok vi køyrer på framover. Får diskutere det litt med mannen. Mistenker at han ikkje har ofra termindato ein tanke...Den ser jeg! Men det skal jo litt til å treffe akkurat
Velkommen hit. Kjekt med fleire å skravle medKan jeg være med her?
Vi skal i gang med nr 3. Time til å ta ut kobberspiral i morgen! Er ikke helt inne i alle disse forkortelsene for de to første rakk vi aldri å planlegge Har altså to fra før 2013 og 2016
Takk! Med ikm snakker man da og om neste mens man håper ikke kommer?Velkommen hit. Kjekt med fleire å skravle med
Pp betyr prøveperiode
El betyr eggløsning
Ikm dato for ikke kommet mens
Tr er tante rød
Ja det stemmerTakk! Med ikm snakker man da og om neste mens man håper ikke kommer?
Det ligger forresten ein eigen tråd med masse forkortelser også. Det er lok mange andre som også er i bruk som eg ikkje tok med her. Men er du usikker på kva forkortelsene du leser betyr så må du berre spørreTakk! Med ikm snakker man da og om neste mens man håper ikke kommer?
Det ligger forresten ein eigen tråd med masse forkortelser også. Det er lok mange andre som også er i bruk som eg ikkje tok med her. Men er du usikker på kva forkortelsene du leser betyr så må du berre spørre [/
Ja, så den etterpå! Greit med ei lita innfasing, for går mye i forkortelser ser jegDet ligger forresten ein eigen tråd med masse forkortelser også. Det er lok mange andre som også er i bruk som eg ikkje tok med her. Men er du usikker på kva forkortelsene du leser betyr så må du berre spørre
Jeg prøver på nr 3. Nå har ikke jeg u.s. tappen mer en et par ganger og de gangene var mellom uttak av spiral og el så usikker på om det kan ha innvirkning. Men min har heller aldri vært lukket nei.Sært spørsmål kanskje, menneske som prøver på 3+, har dere kjent på tappen? Min er litt åpen hele tiden, leser om at ‘den er lukket’ osv. men den er jo aldri det hørt at det er vanlig hos flergangsfødende?
Jeg gjør det periodevis, men ikke alltid.Sært spørsmål kanskje, menneske som prøver på 3+, har dere kjent på tappen? Min er litt åpen hele tiden, leser om at ‘den er lukket’ osv. men den er jo aldri det hørt at det er vanlig hos flergangsfødende?
Jeg gjør det periodevis, men ikke alltid.
For meg føles min alltid litt åpen ut, så jeg registerer heller om den er høy, lav eller midt i mellom.
Jeg prøver på nr 3. Nå har ikke jeg u.s. tappen mer en et par ganger og de gangene var mellom uttak av spiral og el så usikker på om det kan ha innvirkning. Men min har heller aldri vært lukket nei.
Hvis du får målt hcg hos lege, kan du ihvertfall avklare graviditettakk for svar. Blir ikke helt klok på den den er så varierende.. er inne i en fase nå hvor jeg ikke skjønner noen ting, ikke EL (som jeg klarte å teste i perioden) ikke mens, ikke gravid. Er på CD 39.. lurer da på om jeg skal forvente mens eller EL, eller positiv test
Men ang. Tappen og hvis jeg skulle vært gravid så leser jeg jo at den skal være helt lukket, men er den det selv etter 2 graviditeter..?
Gratulerer så masse!Hei!
Hadde tenkt til å starte prøvingen på nr tre denne måneden, men så kom aldri mensen
Det hadde visst blitt avgjort for oss, termin i januar 22. Dette på tross av at vi hadde kun sex på CD 18. hmm...
har fra før en på 2 og en på 4. Her blir det full fres fremover
Jeg kjenner ikke forskjell på åpen og lukket etter fødsel. Skjønner meg heller ikke på plassering. Virker som den kan være både høyt og lavt ila en dagSært spørsmål kanskje, menneske som prøver på 3+, har dere kjent på tappen? Min er litt åpen hele tiden, leser om at ‘den er lukket’ osv. men den er jo aldri det hørt at det er vanlig hos flergangsfødende?