Prøver på baby nr 3.

Jeg har fått disse nå.. såå usikker på om det er skygge eller ikke, men syns den nederste er rosa.. har så lyst til å ta en digital for å se, men vet ikke om jeg kaster bort pengene på det.

Vedlegg

• 20210513_161246.jpg
    20210513_161246.jpg
    791,7 KB · Visninger: 72
Jeg har fått disse nå.. såå usikker på om det er skygge eller ikke, men syns den nederste er rosa.. har så lyst til å ta en digital for å se, men vet ikke om jeg kaster bort pengene på det.
Kasta meg i det :nailbiting: nr 3 er ventet i slutten av januar :wideyed::shy:

Vedlegg

• 20210513_162902.jpg
    20210513_162902.jpg
    972 KB · Visninger: 57
CD 6 i dag og endelig takker tanta for seg og prøvingen kan fortsette! Etter klaff på første forsøk med mine to første har dette halvåret med to SA og desember-opphold vært en prøvelse (Pluss at mannen var en skikkelig treging halvåretfør det...). Håper på babyspire denne måneden :dummy::dummy1:

Heisann! Prøver på nr 3 her også, to jenter på 6 og 11 år fra før. :) Godt å se at det er mange andre her inne med litt aldersforskjell, trodde det var bare vi som er så treige med å bestemme oss for flere. Jeg er 39 år nå, så spent på hvor lang tid det kommer til å ta. Tidligere har jeg blitt gravid på pp1 og pp2. Venter mensen neste uke, så da er det noen lang uker før vi kan begynne å prøve, og for ikke å snakke om teste....!!! :happy093

CD 6 i dag og endelig takker tanta for seg og prøvingen kan fortsette! Etter klaff på første forsøk med mine to første har dette halvåret med to SA og desember-opphold vært en prøvelse (Pluss at mannen var en skikkelig treging halvåretfør det...). Håper på babyspire denne måneden :dummy::dummy1:
Håper virkelig med deg <3

EL i starten av juni her, mellom 3. og 6. juni tror jeg, så er jo bare en eeevighet å vente! Venter mensen neste uke, og etter den starter prøvingen. Så PP1 her. Tålmodighet kom til meg!

Nei, virker dårlig med nye IKM-grupper nå. Jeg har IKM neste søndag, så rekker akkurat å være med i IKM uke 20-21, men føler jeg henger SYKT langt bak alle der :bag:
Har ikm uke 22, venter på at noen skal starte den :bag:;) meeeen selvom jeg helst vil vente to mnd, så kunne vi starta nå å! Så splittet!! får vi nå er permisjonen min ferdig før desember, og mannen sin da februar. Mtp barnehage så er det ‘litt’ lenge å klare å drøye den til august. Med april-barn klarer vi å drøye den lenger. Jeg har fri juni til august, så da blir det jo ‘null stress’ :wtf:

Har ikm uke 22, venter på at noen skal starte den :bag:;) meeeen selvom jeg helst vil vente to mnd, så kunne vi starta nå å! Så splittet!! får vi nå er permisjonen min ferdig før desember, og mannen sin da februar. Mtp barnehage så er det ‘litt’ lenge å klare å drøye den til august. Med april-barn klarer vi å drøye den lenger. Jeg har fri juni til august, så da blir det jo ‘null stress’ :wtf:
Og der ble den laget ❤️ jippi! Er du lærer? Hehe, med tanke på ferie fra juni til august :) Finnes uansett løsninger, vi fikk i januar 2020, jeg hadde full permisjon til august, og jobbet 50-60% to faste dager i uken siden det, mens mannen er hjemme disse to dagene. Ble ulønnet perm fra november ca, men satt av litt penger hver mnd, og når barnet er fylt året, får man jo kontantstøtte, så jeg tjener egentlig ganske likt som før med kontantstøtten og 60% jobb. Ble da tre mnd med litt lite lønn, men det gikk fint med oppsparte midler ❤️ Uansett gøy å prøve igjen! Spennende!

Back
Topp