Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kasta meg i det nr 3 er ventet i slutten av januarJeg har fått disse nå.. såå usikker på om det er skygge eller ikke, men syns den nederste er rosa.. har så lyst til å ta en digital for å se, men vet ikke om jeg kaster bort pengene på det.
Gratulerer! Skulle til å kommentere på strimmeltestene dine at de absolutt var positiveKasta meg i det nr 3 er ventet i slutten av januar
Takk! <3Gratulerer! Skulle til å kommentere på strimmeltestene dine at de absolutt var positive
Jeg skulle til å skrive akkurat det samme!Gratulerer! Skulle til å kommentere på strimmeltestene dine at de absolutt var positive
Gratulerer så mye!Kasta meg i det nr 3 er ventet i slutten av januar
Takk ❤❤Jeg skulle til å skrive akkurat det samme!
Gratulerer så mye!
Haha jeg er også i prøve periode 2, prøver på nr 3 og venter el 17 mai hahaJeg prøver også på nr 3,er i PP2 nå. CD 8 og venter EL ca 17. mai
Håper virkelig med deg <3CD 6 i dag og endelig takker tanta for seg og prøvingen kan fortsette! Etter klaff på første forsøk med mine to første har dette halvåret med to SA og desember-opphold vært en prøvelse (Pluss at mannen var en skikkelig treging halvåretfør det...). Håper på babyspire denne måneden
Hurra for el og 17. mai!! Måtte det bli vår tur denne runden! Fin histore å fortelle i konfirmasjonen - du ble faktisk unnfanget på 17. maiHaha jeg er også i prøve periode 2, prøver på nr 3 og venter el 17 mai haha
Hahaha jaaa krysser fingrene for oss begge to håper jo begge flytter inn i februar også!Hurra for el og 17. mai!! Måtte det bli vår tur denne runden! Fin histore å fortelle i konfirmasjonen - du ble faktisk unnfanget på 17. mai
Ja! Jeg er så gira nå, på begges vegne! Veldig gøy med en el-tvilling Heia oss!!Hahaha jaaa krysser fingrene for oss begge to håper jo begge flytter inn i februar også!
Ser deg sikkert i ikm uke 22 da ) ikke funnet den enda, men kommer sikkert snartJa! Jeg er så gira nå, på begges vegne! Veldig gøy med en el-tvilling Heia oss!!
Ser deg sikkert i ikm uke 22 da ) ikke funnet den enda, men kommer sikkert snart
Gratulerer så masse!!Kasta meg i det nr 3 er ventet i slutten av januar
Har ikm uke 22, venter på at noen skal starte den meeeen selvom jeg helst vil vente to mnd, så kunne vi starta nå å! Så splittet!! får vi nå er permisjonen min ferdig før desember, og mannen sin da februar. Mtp barnehage så er det ‘litt’ lenge å klare å drøye den til august. Med april-barn klarer vi å drøye den lenger. Jeg har fri juni til august, så da blir det jo ‘null stress’Nei, virker dårlig med nye IKM-grupper nå. Jeg har IKM neste søndag, så rekker akkurat å være med i IKM uke 20-21, men føler jeg henger SYKT langt bak alle der
Takk ❤Gratulerer så masse!!
Og der ble den laget jippi! Er du lærer? Hehe, med tanke på ferie fra juni til august Finnes uansett løsninger, vi fikk i januar 2020, jeg hadde full permisjon til august, og jobbet 50-60% to faste dager i uken siden det, mens mannen er hjemme disse to dagene. Ble ulønnet perm fra november ca, men satt av litt penger hver mnd, og når barnet er fylt året, får man jo kontantstøtte, så jeg tjener egentlig ganske likt som før med kontantstøtten og 60% jobb. Ble da tre mnd med litt lite lønn, men det gikk fint med oppsparte midler Uansett gøy å prøve igjen! Spennende!Har ikm uke 22, venter på at noen skal starte den meeeen selvom jeg helst vil vente to mnd, så kunne vi starta nå å! Så splittet!! får vi nå er permisjonen min ferdig før desember, og mannen sin da februar. Mtp barnehage så er det ‘litt’ lenge å klare å drøye den til august. Med april-barn klarer vi å drøye den lenger. Jeg har fri juni til august, så da blir det jo ‘null stress’