Kan for så vidt settes opp på listen over prøvere jeg også
_Konstanse_ - 38 år - pp1 - el 6.juni - ikm 20.juni
_Konstanse_ - 38 år - pp1 - el 6.juni - ikm 20.juni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vurdert det å ha full perm noe, og redusere etterhvert. Men vet ikke om det går.. ta ‘ulønnet perm’ 1 uke i mnd.. jeg kunne tatt redusert perm, men synes det blir feil at mannen skal få 80% lønn når han er i perm.. det er jo litt håpløstOg der ble den laget jippi! Er du lærer? Hehe, med tanke på ferie fra juni til august Finnes uansett løsninger, vi fikk i januar 2020, jeg hadde full permisjon til august, og jobbet 50-60% to faste dager i uken siden det, mens mannen er hjemme disse to dagene. Ble ulønnet perm fra november ca, men satt av litt penger hver mnd, og når barnet er fylt året, får man jo kontantstøtte, så jeg tjener egentlig ganske likt som før med kontantstøtten og 60% jobb. Ble da tre mnd med litt lite lønn, men det gikk fint med oppsparte midler Uansett gøy å prøve igjen! Spennende!
Ja, det er en liten kabal! Jeg har også vært veldig i tvil om jeg vil prøve nå eller vente noen år - mest fordi jeg ikke vil at babytiden skal bli ferdig helt enda, og jeg vet at mannen ikke vil ha fler etter denne. Min konklusjon for å starte var at tenk om den eneste sjansen jeg har til å bli gravid er nå i en av disse syklusene. Er det da verdt å utsette det for å så aldri kanskje få sjansen igjen? I tillegg til at jeg, ved å starte nå, gir alle eggene en sjanse, så blir det vel den helt perfekte som vinner Vet ikke om det høres logisk ut for dere andre, men slik endte i alle fall jeg og vi opp med å prøve! Sender masse inspirasjon din vei - vil ha deg med, skjønner du!Har vurdert det å ha full perm noe, og redusere etterhvert. Men vet ikke om det går.. ta ‘ulønnet perm’ 1 uke i mnd.. jeg kunne tatt redusert perm, men synes det blir feil at mannen skal få 80% lønn når han er i perm.. det er jo litt håpløst
Hehe, skjønner helt hva du tenker ja! Babytiden går jo så fort!Ja, det er en liten kabal! Jeg har også vært veldig i tvil om jeg vil prøve nå eller vente noen år - mest fordi jeg ikke vil at babytiden skal bli ferdig helt enda, og jeg vet at mannen ikke vil ha fler etter denne. Min konklusjon for å starte var at tenk om den eneste sjansen jeg har til å bli gravid er nå i en av disse syklusene. Er det da verdt å utsette det for å så aldri kanskje få sjansen igjen? I tillegg til at jeg, ved å starte nå, gir alle eggene en sjanse, så blir det vel den helt perfekte som vinner Vet ikke om det høres logisk ut for dere andre, men slik endte i alle fall jeg og vi opp med å prøve! Sender masse inspirasjon din vei - vil ha deg med, skjønner du!
Gratulerer!!!!Jeg er gravid med termin 28. januar
Masse lyjke tilDa begynte jeg å spotte i dag, og lurer på om jeg får mensen imorra (en dag før IKM, men riktig ift at EL kom en dag tidligere enn den har pleid de siste mnd). Og daaaa går startskuddet for prøvingen igjen etter en pause mellom jan til nå!
Såååå spe t!
Tusen takkGratulerer!!!!
Jeg er gravid med termin 28. januar
Jeg fikk positiv test i går, hvis denne spiren holder seg godt fast er nr 3 på vei
Menstermin 7 februar
Ååh, håper å joine februar gruppenJeg fikk positiv test i går, hvis denne spiren holder seg godt fast er nr 3 på vei
Menstermin 7 februar
Jeg sluttet på prevensjon rundt 1 februar og brukte to sykluser på å bli kjent med el-tester og temping.Så fantastisk!! Betyr det at det gikk på første forsøk? Jeg er også 38 år, straks 39, og prøver på nr 3. Så veldig gøy å høre om andre i samme situasjon!
Jeg sluttet på prevensjon rundt 1 februar og brukte to sykluser på å bli kjent med el-tester og temping.
PP1 tror jeg ble en kjemisk for lutealfasen var på 18 dager,med kjempesvake positive tester i 3 dager før de ble helt blendahvite.
Pp2 ser ut til å ha klaffet så langt.
Jeg spiste 2 stk Q10 hver dag hele denne syklusen, og brukte Wild yam fra 7dpo.
Det er ikke umulig selv om man er 38 år (39 i sommerferien)
Håper du kommer etter snartÅåh, håper å joine februar gruppen
Jeg krysser fingrene og håper på det besteSå godt å høre! Da er vi samme alder ja. Krysser fingeren for at alt grå bra denne runden for dere! Og veldig lovende at det går raskt for noen også
Så stas, og gratulerer igjen! Fin dato! Jeg har bursdag dagen etter Februar-barn er fint. Har en gutt som er født 12.02. Da går tiden fort mot vår og sommerJeg fikk positiv test i går, hvis denne spiren holder seg godt fast er nr 3 på vei
Menstermin 7 februar
Med to født 38+0 og 39+4 tror jeg vi ender opp i månedsskiftet, men man vet jo aldri før man kommer så langt Så lenge jeg slipper desember, er jeg fornøydSå stas, og gratulerer igjen! Fin dato! Jeg har bursdag dagen etter Februar-barn er fint. Har en gutt som er født 12.02. Da går tiden fort mot vår og sommer