Prøver på baby nr 3.

Er det fleire som har fått kraftigare smerter/symptom no når de prøver på nr 3 enn de har hatt tidlegare?

Eg har mykje kraftigare smerter under mens og er i tillegg oppblåst og har smerter i magen og korsrygg rett etter el/pms symptom. Ikkje godt å vite om det et alderen eller endring i hormoner etter fleire svangerskap som gjer det. Første gong eg kjente el/pms smerter var i alle fall då mens var på veg tilbake etter nr 2. Har gått på p-piller siden med svært lite smerter under mens så blei overraska over kor vondt eg faktisk har ila syklusen når eg ikkje går på prevensjon.

Her har jeg nettopp hatt EL positiv test fredag så tenker EL var i går . Aksjelegging fredag pluss i dag. Blir spennende å se denne pp. Føler vi har truffet litt bedre men tør ikke håpe for mye :wtf:

Vi prøver også på nr 3:Heartred
Har 2 prinsesser på 7 og 3
Frukt88 - PP18 -B3 - EL 19/4 - IKM 4/5
Håper håper på positiv test og termin baby denne PP

Kan gjerne legge til meg i toppen også

MarleneO - 30år - PP3 - B3 - el 25.03 - ikm 08.04

får satse på at alle gode ting er 3.. B1 unnfanget i pp1, b2 i pp2 så da satser vi på B3i pp3?!:hilarious:

ser jeg ikke kom med på lista over prøvere men nå er jeg gravid den satt visst på 3 forsøk:rolleyes:

terminen blir foreløpig 19.12!

Er det fleire som har fått kraftigare smerter/symptom no når de prøver på nr 3 enn de har hatt tidlegare?

Eg har mykje kraftigare smerter under mens og er i tillegg oppblåst og har smerter i magen og korsrygg rett etter el/pms symptom. Ikkje godt å vite om det et alderen eller endring i hormoner etter fleire svangerskap som gjer det. Første gong eg kjente el/pms smerter var i alle fall då mens var på veg tilbake etter nr 2. Har gått på p-piller siden med svært lite smerter under mens så blei overraska over kor vondt eg faktisk har ila syklusen når eg ikkje går på prevensjon.
Ja, men hos meg vil jeg tro det har sammenheng med uttak av spiralen.. men denne syklusen har toppet det egentlig, så mye smerter i livmor/eggestokker. Premom mener ikm er om to dager, så jeg går bare og venter på tanta..

Da jeg fikk mensen igjen etter amming med nr 2 fikk jeg så vondt at jeg var helt hvit i ansiktet og ikke klarte snakke, bare hviske. Det avtok noe etter noen måneder.
Det var en lettelse å begynne på p-plaster etter en stund.

Nå når jeg har vært uten p-plaster siden januar og mensen er foreløpig smerteløs og uvanlig kort, men jeg tenker at den antageligvis blir som vanlig i lengden

Da jeg fikk mensen igjen etter amming med nr 2 fikk jeg så vondt at jeg var helt hvit i ansiktet og ikke klarte snakke, bare hviske. Det avtok noe etter noen måneder.
Det var en lettelse å begynne på p-plaster etter en stund.

Nå når jeg har vært uten p-plaster siden januar og mensen er foreløpig smerteløs og uvanlig kort, men jeg tenker at den antageligvis blir som vanlig i lengden
Håper det går seg til. Eller at eg snart blir gravid så eg slepper smertene. Blir i alle fall hormonbasert prevensjon att etterpå!

ser jeg ikke kom med på lista over prøvere men nå er jeg gravid den satt visst på 3 forsøk:rolleyes:

terminen blir foreløpig 19.12!
Så morro at det faktisk ble så nr 3 satt på pp3 :joyful:
Gratulerer så mye! :Heartred

Vi har som nevnt tidligere, pause på prøvinga nå fram til syklusen i mai er ferdig -- så 1,5 mnd til den syklusen starter. Har fult med på syklusen dog, for å holde et øye på stabiliteten, med både el tester og temping.

Til min store frustrasjon, kom ikke el før dag 17 forrige mnd, og mensen var 1 dag forsinka (selv etter ikm ble justert pga sen el...). Trodde det dreide seg om stress, var mye som skjedde rundt den tid. Men nå er jeg på cd 17 i dag, og fikk første positiv i går og peak i dag, som vil si el imorra sannsynligvis. Da på dag 18!:wtf:

Dumme kropp! Hvorfor tulle NÅ?

nydelig :Heartred, vi er veldig stolte av dem men vi alltid drømer å ha flere barn:D
Har dere prøvd lenge?

Tok ut spiralen i nov .. Men har ikke fått til å prøve sånn ordentlig før nå. Vi har typ hatt sex en gang rundt el. Og nå som jeg har kjøpt el tester ser jeg jo at el varierer litt en dag el to fra gang til gang.. så jeg skjønner jo nå at vi har bomma litt .. vært litt seint ute hver gang . Men vi skal prøve litt mer ordentlig fra nå. Og legge inn litt sex i forkant.. er ikke sååå enkelt å time med to eldre barn i hus . Lekser og aktiviteter... Men denne pp hadde jeg på el test på fredag ... hadde sex da ( flaks mannen har hjemmekontor og jeg fri fredager :joyful:.) tror da el var lørdag...og sex søndag

Så satser på å treffe bedre fremover så det blir vår baby :p

Vi har som nevnt tidligere, pause på prøvinga nå fram til syklusen i mai er ferdig -- så 1,5 mnd til den syklusen starter. Har fult med på syklusen dog, for å holde et øye på stabiliteten, med både el tester og temping.

Til min store frustrasjon, kom ikke el før dag 17 forrige mnd, og mensen var 1 dag forsinka (selv etter ikm ble justert pga sen el...). Trodde det dreide seg om stress, var mye som skjedde rundt den tid. Men nå er jeg på cd 17 i dag, og fikk første positiv i går og peak i dag, som vil si el imorra sannsynligvis. Da på dag 18!:wtf:

Dumme kropp! Hvorfor tulle NÅ?
som om jeg skulle skrevet det selv, vi også venter til juni med å prøve, følger bare med nå for å "ble kjent" med kroppen. Ingen EL enda, skulle vært 9.april. CD20 (!!!) nå uten tegn til EL.. Spent på om mensen kommer og det bare er jeg som har bomma.. Var så i rute sist med peak og el-slim akkurat da det skulle..

Jeg har el idag eller i morge. tror jeg. El-testene går litt opp og ned.
men har ikke tro på denne ppen fordi jeg har aldri blitt gravid før med el-smerter på venstre side.
Det har alltid vært høyre side som teller :meh:

Jeg har el idag eller i morge. tror jeg. El-testene går litt opp og ned.
men har ikke tro på denne ppen fordi jeg har aldri blitt gravid før med el-smerter på venstre side.
Det har alltid vært høyre side som teller :meh:
fasinerende, egentlig. du har ikke sjekket ut hvorfor? Mamman min sa søstrene mine var fra venstre eggstokk, de kom før tiden og det gjorde alltid EL fra den siden. Jeg kom på termin, og var fra den høyre :laughing002

fasinerende, egentlig. du har ikke sjekket ut hvorfor? Mamman min sa søstrene mine var fra venstre eggstokk, de kom før tiden og det gjorde alltid EL fra den siden. Jeg kom på termin, og var fra den høyre :laughing002
Har ikke sjekket, men har lurt på om det er noe feil med den, som om at egget ikke kommer ned der. Har vært gravid med en bitteliten exu som forsvant fint av seg selv på den siden.
Det er bare den venstre som gir smerter :confused005
Da jeg prøvde på yngste hadde jeg el på venstre side to ganger etter hverandre, men spiren satt først da el var på høyre side.

De fire gangene jeg har vært gravid ellers har jeg aldri kjent noe til el-smerter i det hele tatt. Så alle 4 kom fra høyre eggstokk.

Back
Topp