Prøver på baby nr 3.

Ser at eg må oppdatere infoen på lista då TR kom.

Blir nå pp5 - el 8.4 - ikm 22.4

Blir som vanlig litt gjetting sidan eg har ustabile sykluser. Venter på el tester i posten som eg kjem til å bruke om det ikkje blir klaff denne runden. Har det framleis ikkje travelt med å bli gravid men hadde vært greit med litt betre oversikt over syklusen som er så ustabil.
 
Kjedelig. Krysser fingrer for at det klaffer neste pp.
Skal jeg oppdatere med ny EL og IKM på første innlegg? <3
Nei fordi jeg faktisk ikke aner hva som skjer med syklusen min akkurat nå eller når jeg kommer til å ha EL eller IKM neste gang :bag: jeg har aldri hatt mens 5 dager før tida før så jeg er spent på hva som skjer framover. Mannen kommer til å være på vakt hele EL-uka uansett.

Jeg sier ifra! :love7 Går ikke akkurat stille i dørene her inne :hilarious:
 
Kjedelig. Krysser fingrer for at det klaffer neste pp.
Skal jeg oppdatere med ny EL og IKM på første innlegg? <3
Nei fordi jeg faktisk ikke aner hva som skjer med syklusen min akkurat nå eller når jeg kommer til å ha EL eller IKM neste gang :bag: jeg har aldri hatt mens 5 dager før tida før så jeg er spent på hva som skjer framover. Mannen kommer til å være på vakt hele EL-uka uansett.

Jeg sier ifra! :love7 Går ikke akkurat stille i dørene her inne :hilarious:
 
Jeg kan endres fra

* Itsgonnabe3 - 33 år - pp6 - b3 - el 12.04 - IKM 25.04

Til

* Itsgonnabe3 - 33 år - pp6 - b3 - el 04.04- IKM 16.04
 
Jeg har to fine gutter på 3 og straks 5 år, og skal nå forsøke å bli gravid med nummer 3! Skal i gang med første prøveperiode nå, eggløsning forventet 25. april Spennende tider - lykke til alle sammen:)
 
Jeg har to fine gutter på 3 og straks 5 år, og skal nå forsøke å bli gravid med nummer 3! Skal i gang med første prøveperiode nå, eggløsning forventet 25. april Spennende tider - lykke til alle sammen:)
Spennende ❤️ Lykke til!
 
Ny pp!

Nuuni - 35 år - PP12 - B3 - EL 18.04 - IKM 02.05
 
Hvordan går det med alle her inne? ❤️

Er 5+0 i dag. Ferre symptomer. Synes det er litt ekkelt, men så lenge puppene er vonde, så tenker jeg at ting går greit..
 
Eg har kjøpt el tester for å få betre kontroll på syklusen min. Har ikkje vært med på at den har vært så ustabil før, så følte på behovet for litt meir oversikt. Ser ut til at eg akkurat har hatt el og det kan være klaff med aksjelegging. Om det blir spire ligger det an til nyttårsbaby.

Elles varierer eg mellom å ikkje ha det travelt i det heile tatt med å bli gravid til å helst allerede skulle ha vært gravid...
 
Hvordan går det med alle her inne? ❤️

Er 5+0 i dag. Ferre symptomer. Synes det er litt ekkelt, men så lenge puppene er vonde, så tenker jeg at ting går greit..
Symptomer som forsvinner kan være litt ekkelt ja. Men håper du klarer å finne roen i at alt mest sannsynligvis er heilt bra likevel :Heartred
 
Kjenner tr nærmer seg, menssmerter, verking i eggleder og ømme pupper.. og selvfølgelig negative tester..
 
Hvordan går det med alle her inne? ❤️

Er 5+0 i dag. Ferre symptomer. Synes det er litt ekkelt, men så lenge puppene er vonde, så tenker jeg at ting går greit..

Oi, gratulerer med graviditeten ! :)

Det er vanlig man føler litt dropp i symptomene her; for da har liksom de vanlige syklus-symptomene gitt seg, mens mange av hCG symptomene ikke enda har kommet skikkelig. I uke 6-7 pleier hCGet å bli så høyt at f.eks kvalmen stikker inn og sånt. (Var sånn med mine to første, ble ikke kvalm før uke 6-7.. ikke vært kvalm i det hele med denne spiren dog, så.. utenom tungpusthet og svimmel, så har det vært lite symptomer)
 
Oi, gratulerer med graviditeten ! :)

Det er vanlig man føler litt dropp i symptomene her; for da har liksom de vanlige syklus-symptomene gitt seg, mens mange av hCG symptomene ikke enda har kommet skikkelig. I uke 6-7 pleier hCGet å bli så høyt at f.eks kvalmen stikker inn og sånt. (Var sånn med mine to første, ble ikke kvalm før uke 6-7.. ikke vært kvalm i det hele med denne spiren dog, så.. utenom tungpusthet og svimmel, så har det vært lite symptomer)
Tusen takk ❤️
Det har du nok rett i! Sammenlikner jo med mine to første graviditeter hvor symptomene satt godt i fra start.
 
Symptomer som forsvinner kan være litt ekkelt ja. Men håper du klarer å finne roen i at alt mest sannsynligvis er heilt bra likevel :Heartred
Ja.. Så lenge jeg er litt trøtt og har ømme nipler, så tenker jeg at det fortsatt sitter i. ❤️
 
I mitt femte svangerskap hadde jeg lite/ ingen symptomer leeenge, ikke ømme pupper heller, noe som stresset meg, men alt gikk supert :happy:
Det er godt å høre! Min mamma hadde et nokså symptomfritt 3. svangerskap, så håper jo at jeg også kunne opplevd det. Dropper helst bekkenløsningen denne gangen! :shy:
 
Back
Topp