Prøver på baby nr 3.

Høres ut som at dere har en fin og hektisk hverdag.
Har dere prøvd lenge? Lenge til IKM?
Vi har prøvd aktivt fra oktober kanskje.. Jeg bruker lang tid på å få tilbake regelmessig syklus etter fødsler, og bruker ikke å teste etter EL, så det har vært litt utfordrende å treffe :nailbiting: har IKM ca 07.04 ifølge app, men tror EL er omtrent nå, så 09.04 kanskje :happy: litt stress synes jeg med prøving, så er lettet når vi kommer over i DPO land :happy:

Fikk en svaaak strek på Make Sure strimmel i går kveld og i dag grytidlig. Tok en ny test, en Make Sure stav-test da jeg stod opp i 09-tiden og den var helt klart positiv. 9 dpo i dag. :)

Vedlegg

• B71F74C1-34A6-48E9-AE45-873187A3D287.jpeg
    B71F74C1-34A6-48E9-AE45-873187A3D287.jpeg
    8,2 KB · Visninger: 39
  • 93E974F3-4414-4E2A-B95F-3D03B923D70A.jpeg
    93E974F3-4414-4E2A-B95F-3D03B923D70A.jpeg
    40,7 KB · Visninger: 40
Gratulerer!!!! ❤ kjempe glad på dine vegne.
Når blir termin da?

Min test var blenda i dag.
Tusen takk ❤️ 13.desember :)
Kjipt å høre at din er blenda. Men håpet er jo faktisk ikke uten enda, kjære deg!! Jeg krysser fingrene!!

Tusen takk ❤️ 13.desember :)
Kjipt å høre at din er blenda. Men håpet er jo faktisk ikke uten enda, kjære deg!! Jeg krysser fingrene!!
Takk skal du ha, ikke mistet håpet enda. :-) Men skal prøve å ikke bli skuffa om det ikke skjer denne mnd.
Håper du henger deg på her litt til, koselig å få høre litt oppdateringer ang graviditeten :D

Vi har prøvd aktivt fra oktober kanskje.. Jeg bruker lang tid på å få tilbake regelmessig syklus etter fødsler, og bruker ikke å teste etter EL, så det har vært litt utfordrende å treffe :nailbiting: har IKM ca 07.04 ifølge app, men tror EL er omtrent nå, så 09.04 kanskje :happy: litt stress synes jeg med prøving, så er lettet når vi kommer over i DPO land :happy:

håper det klaffer denne måned til dere :shy:

Negativ test i dag også.... kjenner jeg blir litt lei meg. Har klart å se for meg hvor herlig det må være med baby i jula:shy:
Krysser fingra!! ❤️ Det er veldig koselig å gravid i julen også, altså. Veldig praktisk med baby på nyåret også :) Min første kom 12.02. Helt supert! På vei mot lysere tider og vår :smiley-bounce012

Lengter sånn etter å gå gravid igjen ❤️ Selv om den første tida er pyton så er det magisk og med den lille hemmeligheten :) rart hvor sterk lengselen er selv om man har to fine fra før! Like utålmodig :rolleyes: føler meg nesten litt grådig.

har dere alltid visst at dere ville ha tre? Jeg og mannen hadde bestemt oss for 2 før vi fikk første barn. Det virket nok liksom. Så fikk vi første som var en gutt og allerede da kjente jeg at å være mamma var mye mer min greie enn jeg hadde forestilt meg. Så allerede da tenkte jeg at jeg neppe ville klare å føle meg ferdig med «bare» 2. og det ble enda klarere da lillesøster var født. Vi visste med en gang at vi manglet en i flokken enda. Helt rart! Heldigvis var vi enige om det. Nå føles det som en selvfølgelighet at det skal bli tre!

Da vi fikk nr en, hadde vi sett for oss vi ville ha 3. Mannen har 2 søsken og har kost seg med det. Jeg er vokst opp med et søsken, men er vant med mye familie rundt (fettere og kusine ol). Men etter nr 2, la jeg den planen på hylla og tenkte nå er jeg ferdig. Parforholdet fikk kjørt seg gjennom svangerskap nr 2 og jeg orka ikke det igjen. Men de sist par årene har jeg kjent av og på at jeg ville ha en 3.mann likevel, og det ville fortsatt mannen og. Og nå er de to andre så store og selvstendige, og parforholdet er bra, så vi vil forsøke på nr 3.

Blir ikke til hvilken som helst pris da. Vi er så heldige og fornøyde med de to vi har, at jeg har sagt at jeg ikke ønsker å prøve mange ganger til hvis jeg opplever kjemisk eller SA eller noe. Det påvirka meg så sterkt psykisk da jeg opplevde kjemisk i januar, at det vil jeg ikke utsette meg selv eller de rundt meg for mange ganger til.

Vi har hatt litt prøvepause nå, og fram til jeg får TR i mai, så prøver vi igjen:) men denne mnd tulla mens fælt! EL to dager etter den var forventa, og mensen 1 dag på overtid (etter den ble forskjøvet 2 dager grunnet sen el)!

Da vi fikk nr en, hadde vi sett for oss vi ville ha 3. Mannen har 2 søsken og har kost seg med det. Jeg er vokst opp med et søsken, men er vant med mye familie rundt (fettere og kusine ol). Men etter nr 2, la jeg den planen på hylla og tenkte nå er jeg ferdig. Parforholdet fikk kjørt seg gjennom svangerskap nr 2 og jeg orka ikke det igjen. Men de sist par årene har jeg kjent av og på at jeg ville ha en 3.mann likevel, og det ville fortsatt mannen og. Og nå er de to andre så store og selvstendige, og parforholdet er bra, så vi vil forsøke på nr 3.

Blir ikke til hvilken som helst pris da. Vi er så heldige og fornøyde med de to vi har, at jeg har sagt at jeg ikke ønsker å prøve mange ganger til hvis jeg opplever kjemisk eller SA eller noe. Det påvirka meg så sterkt psykisk da jeg opplevde kjemisk i januar, at det vil jeg ikke utsette meg selv eller de rundt meg for mange ganger til.

Vi har hatt litt prøvepause nå, og fram til jeg får TR i mai, så prøver vi igjen:) men denne mnd tulla mens fælt! EL to dager etter den var forventa, og mensen 1 dag på overtid (etter den ble forskjøvet 2 dager grunnet sen el)!

Trist å høre at du har gjennomgått kjemisk.
Godt å se dere har det bra sammen, satser på at spiren klamrer seg fast i mai :)

Da kan du sette meg på gravid med termin 10.12.21 :) Håper flere blir med så fort som overhode mulig!!!

Her har jeg hatt flere tegn på at jeg har hatt el i løpet av de siste dagene. Vi fortsetter med aksjelegging noen dager til, i tilfelle :angelic:

Back
Topp