Da vi fikk nr en, hadde vi sett for oss vi ville ha 3. Mannen har 2 søsken og har kost seg med det. Jeg er vokst opp med et søsken, men er vant med mye familie rundt (fettere og kusine ol). Men etter nr 2, la jeg den planen på hylla og tenkte nå er jeg ferdig. Parforholdet fikk kjørt seg gjennom svangerskap nr 2 og jeg orka ikke det igjen. Men de sist par årene har jeg kjent av og på at jeg ville ha en 3.mann likevel, og det ville fortsatt mannen og. Og nå er de to andre så store og selvstendige, og parforholdet er bra, så vi vil forsøke på nr 3.
Blir ikke til hvilken som helst pris da. Vi er så heldige og fornøyde med de to vi har, at jeg har sagt at jeg ikke ønsker å prøve mange ganger til hvis jeg opplever kjemisk eller SA eller noe. Det påvirka meg så sterkt psykisk da jeg opplevde kjemisk i januar, at det vil jeg ikke utsette meg selv eller de rundt meg for mange ganger til.
Vi har hatt litt prøvepause nå, og fram til jeg får TR i mai, så prøver vi igjen
men denne mnd tulla mens fælt! EL to dager etter den var forventa, og mensen 1 dag på overtid (etter den ble forskjøvet 2 dager grunnet sen el)!