Prøver på baby nr 3.

Dette gikk fort! Satt på første pp. Kan settes på gravid, termin 15.12.

Vedlegg

• AC4CAEC3-3446-48E1-956E-3EBE785740BE.png
    AC4CAEC3-3446-48E1-956E-3EBE785740BE.png
    38,9 KB · Visninger: 36
Vi prøver også på nr 3 :cat:

Westie - 31 år - PP1 - EL 14/3 - IKM 11/4

Nå må da den testen snart bli positiv, jeg er jo gravid :hilarious:

Tok ny test i dag. Blenda.... :sorry: var optimistisk fordi jeg har så fryktelig vondt i magen, eggstokkene og ryggen. Kanskje bare kraftige pms plager.. forrige syklus var på 26 dager. Er på dag 27 denne syklusen. Nå ønsker jeg bare tr velkommen. Mistet håpet for desemberbaby...

Tok ny test i dag. Blenda.... :sorry: var optimistisk fordi jeg har så fryktelig vondt i magen, eggstokkene og ryggen. Kanskje bare kraftige pms plager.. forrige syklus var på 26 dager. Er på dag 27 denne syklusen. Nå ønsker jeg bare tr velkommen. Mistet håpet for desemberbaby...
Sikker på at du har hatt el? Jeg har samme symptomer nå jeg har el :)

Her kom TR i dag, så nå håper jeg spiren sitter på neste forsøk. Januarbaby - ja, takk!

Frk testetøs har begynt galskapen. Den nederste tok jeg på morgenurin i dag og jeg kan se en skygge men så hører det til historien at jeg alltid får skygger :angelic: syns likevel denne er tydeligere enn tidligere, men kan være hukommelsen som spiller meg et puss..

Spørs om det syns på bildet mtp kvaliteten på forumet :rolleyes:

Vedlegg

• 194720_606bef9cca560_1617686428.jpg
    194720_606bef9cca560_1617686428.jpg
    63,2 KB · Visninger: 28
Frk testetøs har begynt galskapen. Den nederste tok jeg på morgenurin i dag og jeg kan se en skygge men så hører det til historien at jeg alltid får skygger :angelic: syns likevel denne er tydeligere enn tidligere, men kan være hukommelsen som spiller meg et puss..

Håper for deg :love2

Jeg fant tilfeldigvis en strimmel fra babyplan... den ble negativ.
Nå håper jeg tr kommer snart. Blir så utålmodig av å vente.
Bestilte meg nye graviditetstester og eggløsningstester. Blir spennende å følge med på eggløsning for første gang. :joyful:

Jeg ser også strek!

Back
Topp