Takk ❤ usikker for har ikke testet etter el denne gangen, men muligens mellom 12 -15 aprilKrysser fingre og tær for deg. Når har du ikm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk ❤ usikker for har ikke testet etter el denne gangen, men muligens mellom 12 -15 aprilKrysser fingre og tær for deg. Når har du ikm?
Gratulerer ❤Dette gikk fort! Satt på første pp. Kan settes på gravid, termin 15.12.
GratulererDette gikk fort! Satt på første pp. Kan settes på gravid, termin 15.12.
Så gøy! Gratulerer!Dette gikk fort! Satt på første pp. Kan settes på gravid, termin 15.12.
GratulererDette gikk fort! Satt på første pp. Kan settes på gravid, termin 15.12.
Setter deg oppVi prøver også på nr 3
Westie - 31 år - PP1 - EL 14/3 - IKM 11/4
Nå må da den testen snart bli positiv, jeg er jo gravid
Sikker på at du har hatt el? Jeg har samme symptomer nå jeg har elTok ny test i dag. Blenda.... var optimistisk fordi jeg har så fryktelig vondt i magen, eggstokkene og ryggen. Kanskje bare kraftige pms plager.. forrige syklus var på 26 dager. Er på dag 27 denne syklusen. Nå ønsker jeg bare tr velkommen. Mistet håpet for desemberbaby...
Ikke sikker. Ikke testet. Men hadde eggløsningslim 18-20 mars. Ikke noe sånt nå... hmSikker på at du har hatt el? Jeg har samme symptomer nå jeg har el
Hmm, okei..Ikke sikker. Ikke testet. Men hadde eggløsningslim 18-20 mars. Ikke noe sånt nå... hm
Håper for degFrk testetøs har begynt galskapen. Den nederste tok jeg på morgenurin i dag og jeg kan se en skygge men så hører det til historien at jeg alltid får skygger syns likevel denne er tydeligere enn tidligere, men kan være hukommelsen som spiller meg et puss..
Spørs om det syns på bildet mtp kvaliteten på forumet
Jeg ser også strek!Frk testetøs har begynt galskapen. Den nederste tok jeg på morgenurin i dag og jeg kan se en skygge men så hører det til historien at jeg alltid får skygger syns likevel denne er tydeligere enn tidligere, men kan være hukommelsen som spiller meg et puss..
Spørs om det syns på bildet mtp kvaliteten på forumet
Slik!Jeg kan godt settes opp på lista:
Venterpå_nr3 - 31 år - B3 - PP3 (1 etter SA nr 2) - EL 28.4 - IKM 13.4