Prøver for første gang ❤️

Ååhh kommer til å savne deg når du havne over til oktober,men kommer til å følge deg videre derfra [emoji173]️Godeste deg!
Åhh tenk drømmen om 3 til neste jul går i oppfyllelse! Der fortjener du sånn[emoji173]️

Neei, du rekker ikke å savne meg. Skal sjekke dagboka di like ofte og legge igjen spor :D håper begge drømmene våre om et ekstra familiemedlem går i oppfyllelse til jul!<3 du fortjener det minst like mye du også snuppa :)
 
Gratulerer så mye :D Du må ikke sove så lenge i morgen, vi er så spente på den digitale ser du :p
 
Neei, du rekker ikke å savne meg. Skal sjekke dagboka di like ofte og legge igjen spor :D håper begge drømmene våre om et ekstra familiemedlem går i oppfyllelse til jul!<3 du fortjener det minst like mye du også snuppa :)

Åååhh da blir jeg ikke helt lei meg enda da du fortsatt legger igjen spor :D har ikke vært så flink å skrive i dagboken min. Men følger godt med deg :)
Fikk brev fra Porsgrunn om samtale allerede 29.3 :)
Gode deg❤️ Den digitale slår ut imorgen!
Gleder meg til test :D
 
Åååhh da blir jeg ikke helt lei meg enda da du fortsatt legger igjen spor :D har ikke vært så flink å skrive i dagboken min. Men følger godt med deg :)
Fikk brev fra Porsgrunn om samtale allerede 29.3 :)
Gode deg[emoji173]️ Den digitale slår ut imorgen!
Gleder meg til test :D

Okei, så deilig å få et tidspunkt å forholde seg til da! Tiden kommer til å gå fort skal du se :) dere er ihvertfall igang, så baby blir det jo! Og jeg gleder meg syykt til det er min tur til å gratulere deg <3 satser på at du ikke kommer så lenge etter meg :D
 
YOU SO PREG :D

Nydelig! Gratulerer :) Gleder meg til å se svart på hvitt her inne i morgen :) jubler i stua!!!!
 
Wææ, så artig! :D Gratulerer så mye! :) Gleder meg til den digitale jeg nå :D
 
Dere er jo bare herlige!!! <3
12 dpo og her er dommen.....
ImageUploadedByBV Forum1486013693.984432.jpg

HERREGUUUUD! JEG ER GRAVID! Kjenner at det ikke helt har gått opp for meg enda. Ååh yess!!!! <3 dette skal bli helt fantastisk. Gleder meg så utrolig mye til to blir til tre i oktober :D og det blir artig å gi samboer beskjed om dette her ikke minst!!
Temp:
ImageUploadedByBV Forum1486013827.241582.jpg
 
Dere er jo bare herlige!!! <3
12 dpo og her er dommen.....
Vis vedlegget 217774
HERREGUUUUD! JEG ER GRAVID! Kjenner at det ikke helt har gått opp for meg enda. Ååh yess!!!! <3 dette skal bli helt fantastisk. Gleder meg så utrolig mye til to blir til tre i oktober :D og det blir artig å gi samboer beskjed om dette her ikke minst!!
Temp:
Vis vedlegget 217775
Kom til oktober! :nailbiting:
 
Guuudameg så fantastisk!!! Herlig!!! Dette har du jaggu fortjent. Gratulerer så masse kjære deg! Kos deg masse og ta godt vare på deg selv [emoji173]️
Håper virkelig du fortsetter å skrive dagbok, skal følge med på alt :D
 
Back
Topp