Prøver for første gang ❤️

Den streken så jeg veldig klart til og med i dårlig ettermiddagslys begravd i sofaen. Gratulerer!!! Endelig :D

Og takk som spør, med meg går det fint - 30+0 idag :)
 
Såå gøy! :D

Jeg hadde tatt nå :hilarious: Haha. Men så er jeg en 7 DPO-tester også da :hilarious:

Sier bare gratulerer jeg [emoji173]

Jeg hadde ikke klart å vente til i morgen en gang jeg da:hilarious: Men strek er det! :D men hvis du klarer å vente til i morgen tidlig får du kanskje bedre utslag? :) følger spent til med :)

Den streken så jeg veldig klart til og med i dårlig ettermiddagslys begravd i sofaen. Gratulerer!!! Endelig :D

Og takk som spør, med meg går det fint - 30+0 idag :)

Tusen takk, våger meg til å si det nå <3 men det føles helt uvirkelig! Hadde ikke troa på at det hadde klaffet i det hele tatt denne gangen etter alle skuffelsene. Men nå ser det ut som at det har klaffet! Det er helt overveldende <3 tenker jeg venter med digital til imorgen så jeg er helt sikker på at den slår ut :)
 
Gratulerer så masse til deg :D:Heartred Så glad på dine veine :joyful:
Tenk at det klaffet for dere nå - håper den digitale gir deg ett endelig og litt mer tydelig svar med "GRAVID" på :happy093
Kos deg i tiden som kommer :flower
 
Weeeee helt fantastisk ❤️Nå ble jeg glad! Dette har du fortjent :D håper jeg kan komme etter.
Gratulerer sååå mye! Kan forestille meg hvor herlig det var for deg å se 2 streker etter flere skuffelser! Tenk at det er din tur nå! Endelig❤️
 
Weeeee helt fantastisk [emoji173]️Nå ble jeg glad! Dette har du fortjent :D håper jeg kan komme etter.
Gratulerer sååå mye! Kan forestille meg hvor herlig det var for deg å se 2 streker etter flere skuffelser! Tenk at det er din tur nå! Endelig[emoji173]️

Åh du er så god!! <3 syns det er så leit at jeg skal få bli gravid nå og ikke du.. eller de andre. Håper så uendelig mye at du kommer etter meg i oktobergruppa :) skal uansett følge deg frem mot positiv test, og forhåpentligvis blir det nå snart! <3 søte duu
 
Sjekka i bildearkivet her og min strimmel så omtrent ut som din, og dagen etter fikk jeg 1-2 på digital(turte ikke å prøve digital den samme dagen :p ).

Uansett, gratulerer så mye! Endelig! :)
 
Gratulerer så mye!!! <3

Tror nok en digital slår ut i morgen ja :)
 
Gratulerer så mye :happy: Kjenner jeg ble ordentlig glad når jeg så dette!! :Heartred
 
Åh du er så god!! <3 syns det er så leit at jeg skal få bli gravid nå og ikke du.. eller de andre. Håper så uendelig mye at du kommer etter meg i oktobergruppa :) skal uansett følge deg frem mot positiv test, og forhåpentligvis blir det nå snart! <3 søte duu

Ååhh kommer til å savne deg når du havne over til oktober,men kommer til å følge deg videre derfra ❤️Godeste deg!
Åhh tenk drømmen om 3 til neste jul går i oppfyllelse! Der fortjener du sånn❤️
 
Back
Topp