Prøver for første gang ❤️

Omg jeg seeeeer :D herregud nå må det være din tur [emoji173]️Åååhhh er så spent!!! Heia masse [emoji173]️

Takk for heiing søte du!!!!! Skulle aller helst hoppa over i oktoberforumet sammen med deg :) <3 kan ikke du bare få et lite mirakel nå??? <3

Jeg ser den og jeg:) Nå får vi bare håpe de blir sterkere de neste dagene!!!!

Jeeei, krysser fingrene!! :D
 
Oi, så spennende :D ser tydelig en svak strek og for å være 10 dpo er den helt etter boken vil jeg si! Krysser fingrene for sterkere strek i morgen, noe er det i hvert fall ❤
 
Oi, så spennende :D ser tydelig en svak strek og for å være 10 dpo er den helt etter boken vil jeg si! Krysser fingrene for sterkere strek i morgen, noe er det i hvert fall [emoji173]

Wiii!! Håperhåperhåper det er en liten spire som lurer :D<3
 
Ser strek på ettermiddagstesten også godt [emoji1] Jeg vil tro du er gravid! Så nå lille spire, bor deg godt inn! [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Herregud så spennende! Må bare si jeg ser strek på alle tre bildene jeg ;) Håper masse på at det endelig er deres tur og at du snart kan sprette over til oktoberforumet. Blir spennende å følge deg utover uka :D
 
Å kjære vene, la det være sant!!! :D :love7

Ser strek på ettermiddagstesten også godt [emoji1] Jeg vil tro du er gravid! Så nå lille spire, bor deg godt inn! [emoji173][emoji173][emoji173]


Herregud så spennende! Må bare si jeg ser strek på alle tre bildene jeg ;) Håper masse på at det endelig er deres tur og at du snart kan sprette over til oktoberforumet. Blir spennende å følge deg utover uka :D


OMG!!! Hvis dette virkelig er en babystrek så skal jeg hoppe av glede :D kryss alt dere har for meg <3 ny test kommer imorgen tidlig, og forhåpentligvis sterkere! dere bv-jenter er herlige :-*
 
OMG!!! Hvis dette virkelig er en babystrek så skal jeg hoppe av glede :D kryss alt dere har for meg <3 ny test kommer imorgen tidlig, og forhåpentligvis sterkere! dere bv-jenter er herlige :-*

Ikke bli skuffa hvis den ikke er sterkere, hcg dobles annenhver dag ca ❤ Håper imidlertid på en sterkere strek så vi ikke trenger å spekulere :angelic:
 
Back
Topp