Prøver for første gang ❤️

11dpo
Tuusen takk til heiagjengen min! Så koselig <3
Sååå da er det endelig et steg nærmere ikm, og jeg har rykki på en test idag og. Tempen er lovende :D
ImageUploadedByBV Forum1485927258.134401.jpg

Etter 3min:
ImageUploadedByBV Forum1485927288.066859.jpg

Etter 25min:
ImageUploadedByBV Forum1485927326.385283.jpg

Klarte selvfølgelig å søle vann på testene, så måtte bare kaste dem. Men skal ta en til når jeg kommer hjem idag :)
 
Klarer ikke helt å tro det før jeg tar en digital! Jubler ikke helt enda :p
Men veldig gøy å endelig se to streker! Tusen takk :D<3
Skjønner det! Men er noe her vettu :) vent med digital, så slipper du og få falsk negativ. Jeg fikk negativ 12 dpo og positiv 13 dpo :)<3
 
Waaaaah!!!!! :excited001

Jeg hadde garantert gått på en digital-smell allerede om jeg var deg! :hilarious:

Definitivt sterkere i dag! Fine streken! :joyful:
 
Klarer ikke helt å tro det før jeg tar en digital! Jubler ikke helt enda :p
Men veldig gøy å endelig se to streker! Tusen takk :D<3

Så gøy:) Jeg fikk positiv digital på 12dpo med veldig svak strek. Trur du kan prøve i morgen:) Dette er SÅÅÅÅ fortjent. Fin Temp og:) Hvisker gratulerer:):)
 
Her ser jeg strek på begge to ja! :D

Dette blir superspennende altså! Våkna imorres og gikk rett inn hit for å sjekke.
 
Her er det strek. Jeg tror du er gravid ❤ gleder meg til du skal ta digital!
 
Her ser jeg strek på begge to ja! :D

Dette blir superspennende altså! Våkna imorres og gikk rett inn hit for å sjekke.

Hihi, det er så koselig at du følger med enda! <3 hvordan går det med deg? :D

Så hærlig! Her er det nok baby onboard ja :D

Håper det, det hadde vært herlig ja :D

Her er det strek. Jeg tror du er gravid [emoji173] gleder meg til du skal ta digital!

Åå jeg håper det <3 tusen takk for at du følger med! Håper det ordner seg STRAKS for deg! Hvis jeg er så heldig å få gå over til terminforum så skal jeg absolutt følge deg videre :)
 
Back
Topp