Prøver for første gang ❤️

Kristinawe

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Endelig skal vi prøve å bli foreldre for første gang :happy: Vil gjerne dele mine tanker med noen da vi ikke forteller de nærmeste at vi prøver. Ønsker at det skal bli en skikkelig overraskelse! Men har lyst til å snakke om det hele tiden :dummy:Sluttet på p-piller 27 mai og fikk vanlig blødning 3 dager etterpå. Venter nå egentlig mens i morgen. Håper den kommer fort så jeg vet at det går an å prøve <3
 
Lykke til! Håper du slipper å prøve særlig lenge :)
 
Tusen takk, håper det går greit jeg også :) går enda å venter på mensen da, håper den kommer fort.. Har så lyst til å få syklusen normal igjen så det går an å regne ut eggløsning sånn ca :)
 
Fortsatt ingen tegn til TR.. Er nå på syklusdag 30, regnet etter bortfallsblødningen etter p-pille slutt.
Tok det lang tid før dere fikk TR som vanlig?
 
Har du tatt en test? :p det gikk vell 32-33 dager før jeg fikk skikkelig mens igjen etter pille slutt :) mnd etter ble jeg gravid, men mistet. Ble gravid 2 uker etter spontanaborten og resultatet fyller straks 2 år <3
 
Måtte ta en test igår men den var negativ ja :p har hatt litt spotting i dag da og litt murringer, så kanskje kommer den i morgen!
Leit at du fikk SA, men godt at alt gikk bra etterpå! :) Leste dagboken din, og håper det går bra for dere denne gangen også. Det er vel en som gjerne vil ha en lillebror/lillesøster tenker jeg :D
 
Måtte ta en test igår men den var negativ ja :p har hatt litt spotting i dag da og litt murringer, så kanskje kommer den i morgen!
Leit at du fikk SA, men godt at alt gikk bra etterpå! :) Leste dagboken din, og håper det går bra for dere denne gangen også. Det er vel en som gjerne vil ha en lillebror/lillesøster tenker jeg :D

Ja, håper det går bra med den lille spiren jeg har på vei nå. Gyn ga meg gode sjanser for at dette skulle gå veien:) heldigvis ligger hematomet (det væskefylte rommet) under spiren, og det er ikke så stort (7-11 mm). Hadde det lagt OVER spiren eller mellom fostersekken og livmor veggen (?!) Hadde det vært større sjanse for abort fordi at om hematomet da sprekker/blør ut kan det ta med seg fosteret "på veien" og føre til en SA, slik jeg har fortsatt det. Så jeg håper det betyr at jeg ikke har noe særlig forhøyet risiko for sa enn alle andre :)
 
Endelig ser det ut til at TR har kommet :D da håper jeg den ikke varer så mange dager, åsså gleder vi oss til å starte prøvingen for fullt! :)
 
Da tror jeg faktisk TR har dratt igjen! Deilig å ikke ha besøk av den så mange dager :) i følge Ovia-appen, er det fertile dager stort sett hele neste uke. Samboer har en ferieuke da, men har fått streng beskjed om å være hjemme eller å komme hjem hver dag :D
 
Da er den fertile uka her, så nå er det bare å kose seg og nyte dagene :) er på cd 12 i dag. Vet ikke om jeg klarer, men skal prøve å ikke teste før 28 juli når jeg forventer tr!!
 
Såå spennende! Håper det klaffer for oss begge, om ikke denne gangen så veldig snart. Lykke til du også :-D gleder meg til å følge med når det nærmer seg testing ;-)
 
Hei!:) er også på i pp1. Hadde fertil uke forrige uke og EL lørdag som var. Ligger hakket foran dere da med ikm 23 Juli. Er utrolig spent på om vi er av de heldige som klarer å treffe på første:) Prøver å vente med å teste til dagen mensen skal komme. Krysser fingrene og håper hvertfal det ikke går for lang tid. Vi har ikke sagt det til noen vi heller. Spennende uker fremover! Lykke til dere :)
 
Hei :D så spennende! Håper ventetiden for oss alle går fort. Det begynner å bli virkelig for meg nå når det er så nært, når vi endelig har begynt å prøve. Litt skummelt, men vi gleder oss selvfølgelig mest :) blir 2 urolige uker fremover, blir artig å høre fra dere ;) masse lykke til, håper spiren sitter!
 
Tenkte egentlig ikke at jeg skulle kjøpe EL-tester, men kjenner nå at det begynner å friste veldig.... Da det nærmer seg :) kan skje når som helst disse dagene og det hadde jo vært litt gøy å fulgt med. Kanskje jeg må stikke innom å kjøpe etter jobb i morgen :p
 
Back
Topp