Prøver for første gang ❤️

Jeg kjøpte en haug med tester, sånn pakke på billig tester.no. Har tatt meg selv i å teste flere ganger allerede, enda det sikkert er noen dager igjen til evt eggløsning. Mange tanker i hodet, så redd for at jeg er en av de uheldige som må vente i månedsvis på at eggløsning skal starte igjen etter p-piller..
 
Jeg kjøpte en del graviditetstester der jeg også, men tenkte egentlig ikke å bruke el-tester. Men kjenner på disse følelsene jeg også ja, håper virkelig at eggløsningen kommer som den skal :) går bare å kjenner etter om jeg har noen el-symptomer.. Var fryktelig oppblåst i hele går og hadde vondt i magen, lurer på om det kan være et symptom på at el er på vei? Ellers var det tordenværet som jeg ikke liker, haha :p
 
Krysser fingrene for at du får EL! Hører jo så mange skrekkhistorier, blir jo helt skremt... :wideyed: Må slutte å lese så mye på forum kanskje.
 
Ja huff, man blir jo helt snål av å lese alt på forumet.. Men vi får bare krysse fingrene og håpe at alt skjer som det skal :) åsså i mellomtiden tror jeg det er lurt å forsøke å nyte prøvetida!
 
Er det noen andre som bruker Ovia-appen? Fikk plutselig melding om at de tror at eggløsning allerede har vært og at jeg er ferdig med det "fertile vinduet" i morgen. Altså at den ble skyvd bakover. Skjønner ingenting.. Men selv så tror jeg kanskje el er idag, har hvertfall el-slim! Satser på å regne dpo etter det som var først tror jeg :)
 
Lykke til:)
 
Spennende! Dagene går tregt når man holder på med dette..

Hehe ja, utrolig tregt.. Klarer ikke la være å tenke på det heller :p jeg jobber frem til tr egentlig skal komme da. Tror det hadde gått enda langsommere dersom jeg hadde hatt ferie nå! Håper jeg kan ta ferie med en liten spire som har festet seg :D
 
Tusen takk og lykke til du også! ser at det ikke er mange dagene igjen til du kan teste, og flere fine symptomer :)
Nei, jeg tenkte og teste på mandag, så vi får håpe at vi begge får positiv test i juli:)
 
Aner ikke hvordan jeg ligger an i forhold til el, men antar at den har vært.. Er kanskje 1-2 dpo? Men jeg aner ikke :p kanskje kommer ikke el i det hele tatt heller.. Om jeg ikke er så utrolig heldig å blir gravid første pp, så skal jeg iallefall kjøpe eggløsningstester til neste pp :D har tre ulike fertilitetsapper og ingen av dem er enige.... :p
 
Jaa, gjør det! Er litt artig å drive å teste. Samt har jeg lest om flere som har trodd EL var mye før eller etter de trodde og når de først fant ut av det så gikk det som smurt å bli gravid. :dance008

Når det er sagt.. så krysser jeg fingre for at spiren sitter allerede nå hos deg.
 
Jaa, gjør det! Er litt artig å drive å teste. Samt har jeg lest om flere som har trodd EL var mye før eller etter de trodde og når de først fant ut av det så gikk det som smurt å bli gravid. :dance008

Når det er sagt.. så krysser jeg fingre for at spiren sitter allerede nå hos deg.

Ja det er litt artig å følge med appene og se når man skal ha eggløsning også, men det blir jo ikke så nøyaktig som en test. Appen trenger jo ikke å stemme i det hele tatt! Får legge inn litt aksjer resten av mnd også selv om el kan ha passert. Jeg krysser fingrene for at spiren allerede sitter jeg også, og håper at det setter seg en fast hos deg og :) kanskje vi kommer i samme termingruppe, det hadde vært gøy!
 
Hmmm, mensmurringer nå i mage og rygg.. Kjenner akkurat ut som at tr er rett rundt hjørnet, men det er jo 14 dager til. Kanskje eggløsning er idag?? :-o
 
Hadde vært kjempegøy å fått samme termingruppe :smiley-bounce012

Kanskje det er EL på gang ja, spennende. Du får hoppe i høyet, sånn for sikkerhets skyld:angel4
Kjenner jeg gleder meg til å stenge døra for TR i 9 mnd når min tid kommer......
 
Back
Topp