Prøver for første gang ❤️

Nja har testet faktisk med temp men det ga jeg opp :wideyed: haha !
Så jeg hååååper virkelig legen viser meg videre til GYN nå på fredag, vis ikke tror jeg at jeg kommer til å klikke :smiley-angry019:laughing002
Ja jeg har faktisk merket til EL slim de dagene etter ømme nipler :excited001 så vi har virkelig stått i for å si det sånn:laughing021

Smører meg med tolmodighet:schocked028

Ja det hadde vært kjempe koselig om vi kunne det :D Hadde vært perfekt om Mini kom i oktober :flower da blir det en veldig fin bursdags gave til min samboer (samboer 22.10) :love7

:signs003
 
Nja har testet faktisk med temp men det ga jeg opp :wideyed: haha !
Så jeg hååååper virkelig legen viser meg videre til GYN nå på fredag, vis ikke tror jeg at jeg kommer til å klikke :smiley-angry019:laughing002
Ja jeg har faktisk merket til EL slim de dagene etter ømme nipler :excited001 så vi har virkelig stått i for å si det sånn:laughing021

Smører meg med tolmodighet:schocked028

Ja det hadde vært kjempe koselig om vi kunne det :D Hadde vært perfekt om Mini kom i oktober :flower da blir det en veldig fin bursdags gave til min samboer (samboer 22.10) :love7

:signs003

Ja det er greit med en sjekk hos gyn. Skal vurdere det jeg også dersom det ikke klaffer nå :)
Haha, da blir det en fin bursdagsgave til min samboer også! :D (09.10)
 
Ja det er greit med en sjekk hos gyn. Skal vurdere det jeg også dersom det ikke klaffer nå :)
Haha, da blir det en fin bursdagsgave til min samboer også! :D (09.10)

Ja jeg tenker jo at det er greit å sjekke, jeg er 25 og med mine planer om 3 barn så begynner jeg å få litt dårlig tid :eek::D haha ! Å det er jo godt å vite at det evt er noe som ikke stemmer eller om alt ser 100% ut! :p

Oktober mann du å ja :D så vittig !! Skal du se vi tar følge i oktobergruppen og at begge mennene får tidenes bursdags gave :happy093

Ha en fin dag :greet015
 
Ja jeg tenker jo at det er greit å sjekke, jeg er 25 og med mine planer om 3 barn så begynner jeg å få litt dårlig tid :eek::D haha ! Å det er jo godt å vite at det evt er noe som ikke stemmer eller om alt ser 100% ut! :p

Oktober mann du å ja :D så vittig !! Skal du se vi tar følge i oktobergruppen og at begge mennene får tidenes bursdags gave :happy093

Ha en fin dag :greet015

Haha ja! Vil ha to eller tre barn jeg også :)
Ja det var artig. Vi satser på det :D
Tusen takk og iligemåde :)
 
9dpo - ikke så mye spennende å melde. Hatt litt murringer på høyre side, ikke noe utflod å merke. Har en dårlig følelse.. men håper på positiv test om noen dager!! :)
ImageUploadedByBV Forum1485788334.306410.jpg
 
Heia heia heia!!! Spennende at du snart skal teste! Hvorfor har du ikke trua?
 
Takk for at du heier :D nei jeg har liksom ingen symptomer og jeg har blitt så skuffet nå i 8mnd så er litt redd for å håpe :p

Ja skjønner det altså.. Fallhøyden er stor hvis man våger å håpe for mye... Jeg håper for deg!!
 
De tre siste månedene har jeg begynt å spotte på 10 dpo så nå er jeg liivredd for å begynne med spottingen imorgen O_o hjelpes! Dette er så utrolig nervepirrende :o
 
De tre siste månedene har jeg begynt å spotte på 10 dpo så nå er jeg liivredd for å begynne med spottingen imorgen o_O hjelpes! Dette er så utrolig nervepirrende :eek:
Det forstår jeg godt!! Jeg krysser alt jeg har!❤️ Du gjør det ganske hardt for oss som nå må vente i to dager til :p
 
Heier på deg!

Skjønner deg veldig godt, har ikke helt troa for meg selv heller.. Lettere å heie på andre :rolleyes:

Du fortjener virkelig to streker nå! :Heartpink
 
Back
Topp