Prøver for første gang ❤️

7dpo - ikke så mye symptomer annet enn litt murringer og humørsvingninger. Men det kan likså godt være pms :p
Sånn ser grafen ut hittil:
ImageUploadedByBV Forum1485628843.422889.jpg

Akkurat nå sitter jeg i sofaen på hytta og koser meg med pappa og samboer. Nettopp sjekka stengene ute på glattisen, men ingen fiskelykke enda.. skal nyyte en kald øl nå og håper at det er siste gang på mange måneder!! <3
 
7dpo - ikke så mye symptomer annet enn litt murringer og humørsvingninger. Men det kan likså godt være pms :p
Sånn ser grafen ut hittil:
Vis vedlegget 217196
Akkurat nå sitter jeg i sofaen på hytta og koser meg med pappa og samboer. Nettopp sjekka stengene ute på glattisen, men ingen fiskelykke enda.. skal nyyte en kald øl nå og håper at det er siste gang på mange måneder!! <3

Fikk frysninger av å lese den siste setningen ❤ ååh, som jeg håper du får to streker i morra, og gleder meg sånn til å sjekke dagboka di så snart jeg våkner. Kos deg masse på hytta, og nyt det som forhåpentligvis blir din siste øl på leeeeeeeeege ❤
 
Fikk frysninger av å lese den siste setningen [emoji173] ååh, som jeg håper du får to streker i morra, og gleder meg sånn til å sjekke dagboka di så snart jeg våkner. Kos deg masse på hytta, og nyt det som forhåpentligvis blir din siste øl på leeeeeeeeege [emoji173]

Å, tusen takk søte deg! <3 men det blir ikke testing imårrå, skal vente til tirsdag 10dpo :) men du kan glede deg til det da :D
 
Å, tusen takk søte deg! <3 men det blir ikke testing imårrå, skal vente til tirsdag 10dpo :) men du kan glede deg til det da :D

Åja, da mistforstod jeg #trøttogsliten! Da må jeg bare vente i spenning noen dager til! ❤
 
8 dpo - føler egentlig ingen verdens ting.. og tempen har aldri vært så lav på denne tiden før. Blir aldri klok :p må vel bare vente å se hvordan det går de neste dagene!
ImageUploadedByBV Forum1485685108.929563.jpg
 
Krysser fingrene for deg at det er en liten i magen strax :hug003 Du skal se det sitter før eller siden uansett :happy093
Det er det jeg trøster meg med om dagen ! hehe ( 8 mnd siden vi begynnte)

- T
 
Krysser fingrene for deg at det er en liten i magen strax :hug003 Du skal se det sitter før eller siden uansett :happy093
Det er det jeg trøster meg med om dagen ! hehe ( 8 mnd siden vi begynnte)

- T

Så koselig. Tusen takk :) krysser fingrene for deg også! Da har vi prøvd lik lenge, og det suuger :p men plutselig er det vår tur :) har du dagbok?
 
Hihi ja det har vi kanskje :joyful: Ja det er kjempe kjipt. Føler alle rundt meg blir gravide og popper barn som om det skulle værtMin bestevenninne ble nettopp gravid, fikk vite på fredag og hun er 4 uker på vei :Heartred Super glad på hennes veine og føler meg såååå slem når jeg blir skuffet:crybaby2 Men som du sier det sitter vell snart:happy093

Har tråd/innlegg (vis det er det som er dagbok) - er helt ny her så sitter å utforsker litt :smiley-ashamed004
 
Hihi ja det har vi kanskje :joyful: Ja det er kjempe kjipt. Føler alle rundt meg blir gravide og popper barn som om det skulle værtMin bestevenninne ble nettopp gravid, fikk vite på fredag og hun er 4 uker på vei :Heartred Super glad på hennes veine og føler meg såååå slem når jeg blir skuffet:crybaby2 Men som du sier det sitter vell snart:happy093

Har tråd/innlegg (vis det er det som er dagbok) - er helt ny her så sitter å utforsker litt :smiley-ashamed004

Jaa jeg skjønner deg så godt! Ste-søstra mi fikk baby i desember og jeg blir såå sjalu :p ser at du har dagbok inne på assistert befruktning. Bruker dere noen hjelpemidler? Kjenner meg så igjen i det du skriver der. Jeg føler at jeg ikke er meg selv oppi denne prøvinga. Skal bli godt å endelig få to streker! :)
 
aaarh , ja det er jo veldig gøy å se andre og holde andre babyer men gud så sårt også !:oops:

Jeg har ikke brukt noe EL test eller noe ! Burde kanskje ha gjort det men…...
Jeg har ikke noe kontroll på syklussen min, nå var det 45 dager mellom mensene mine sist gang, og det er jo veldig lenge.
Tror jeg har EL noen mnd ( da jeg merker jeg har veldig såre nipler ca 3 uker etter mens) …… så jeg føler det er super ugunstig med de monitorene - føler jeg blir mer stressa av det. Legen min anbefalete det ikke faktisk, noe som overasket meg veldig.:wideyed:


Så, nå får vi vente å se i februar :smiley-angelic002 går til osteopat, som mente at muskelaturen i mage,bekken og underlivet var veldig stramt og gjorde slik at blodsirkulasjonen ikke er tipptopp, så han smilte og lo å sa "det hadde vært veldig gøy om du ble gravid bare etter dette, da jeg tror dette er årsaken" :laughing002 Men har vondt for å tro at det bare er det da, men vi får se :happy8

- Gleder meg til å følge med på hvordan din utvikling blir videre nå :happy093
 
aaarh , ja det er jo veldig gøy å se andre og holde andre babyer men gud så sårt også !:oops:

Jeg har ikke brukt noe EL test eller noe ! Burde kanskje ha gjort det men…...
Jeg har ikke noe kontroll på syklussen min, nå var det 45 dager mellom mensene mine sist gang, og det er jo veldig lenge.
Tror jeg har EL noen mnd ( da jeg merker jeg har veldig såre nipler ca 3 uker etter mens) …… så jeg føler det er super ugunstig med de monitorene - føler jeg blir mer stressa av det. Legen min anbefalete det ikke faktisk, noe som overasket meg veldig.:wideyed:


Så, nå får vi vente å se i februar :smiley-angelic002 går til osteopat, som mente at muskelaturen i mage,bekken og underlivet var veldig stramt og gjorde slik at blodsirkulasjonen ikke er tipptopp, så han smilte og lo å sa "det hadde vært veldig gøy om du ble gravid bare etter dette, da jeg tror dette er årsaken" :laughing002 Men har vondt for å tro at det bare er det da, men vi får se :happy8

- Gleder meg til å følge med på hvordan din utvikling blir videre nå :happy093

Oj, du har lange sykluser ja :o har det vært sånn hele tiden? Anbefaler absolutt å tempe hvis du har anledning og orker det :) det gjør jeg og da vet jeg akkurat hvor jeg er i syklusen til enhver tid. Skjønner godt hvis det gjør deg ekstra stressa, men for meg er det på en måte beroligende å vite hvordan jeg ligger an i syklusen!
Jeg får også såre nipler rundt el så det kan definitivt være el for deg også :D har du merket noe el-slim da?
Hehe så spennende med osteopaten, tenk hvis det stemmer!
Skal følge med deg også :D kanskje vi kan ta følge i oktobergruppa :)
 
Back
Topp