Prøver for første gang ❤️

Gratulerer så mye !!! Så fortjent <3
 
Dere er jo bare herlige!!! <3
12 dpo og her er dommen.....
Vis vedlegget 217774
HERREGUUUUD! JEG ER GRAVID! Kjenner at det ikke helt har gått opp for meg enda. Ååh yess!!!! <3 dette skal bli helt fantastisk. Gleder meg så utrolig mye til to blir til tre i oktober :D og det blir artig å gi samboer beskjed om dette her ikke minst!!
Temp:
Vis vedlegget 217775

Jippiiii! Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️
 
Tusen takk alle sammen!!!!!!!<3<3
Samboer ligger å sover enda og jeg er på jobb. Har lagt en liten overraskelse på stuebordet som han ser når han står opp :D
ImageUploadedByBV Forum1486022471.747408.jpg
 
Gratulerer så mye!! Endelig ❤
 
Herregud!! Frysninger og tårer i øyene ❤SÅ fantastisk å våkne til :woot: Gratulerer så masse med oktoberspira ❤
 
Hurra! Gratulerer så mye! Vel fortjent! Nyt det, og prøv å ikke heng deg opp i testene videre hvis du skal teste mer (anbefaler å la være) ❤❤
 
Ååh tusen takk alle dere søte bv-jentene!! <3 dere er sååå gode.
Han ble veldig glad :D haha, han sendte melding til meg før han sto opp å spurte om jeg hadde testet idag. Han visste jo at det nærma seg testetid. Jeg tok en liten hvit løgn og sa at jeg skulle vente til imorgen. Plutselig fikk jeg bare en melding der det sto navnet mitt og en smiley med lang nese (fordi jeg løy :p). Så kom det enda en melding rett etterpå med tre sånn smiley'er med hjerteøyne. Og så fikk jeg enda en melding før jeg rakk å svare der det sto: "wiii, er det helt sikkert?" Hihi, så jeg tror han ble ganske glad :D gleder meg til å se han når han kommer hjem fra kveldsvakt idag <3
 
Ååh tusen takk alle dere søte bv-jentene!! <3 dere er sååå gode.
Han ble veldig glad :D haha, han sendte melding til meg før han sto opp å spurte om jeg hadde testet idag. Han visste jo at det nærma seg testetid. Jeg tok en liten hvit løgn og sa at jeg skulle vente til imorgen. Plutselig fikk jeg bare en melding der det sto navnet mitt og en smiley med lang nese (fordi jeg løy :p). Så kom det enda en melding rett etterpå med tre sånn smiley'er med hjerteøyne. Og så fikk jeg enda en melding før jeg rakk å svare der det sto: "wiii, er det helt sikkert?" Hihi, så jeg tror han ble ganske glad :D gleder meg til å se han når han kommer hjem fra kveldsvakt idag <3

Ikke greit å nesten få meg til å grine på jobb :hilarious:Så herlig ❤ Og der kom frysningene også
 
Back
Topp