Prøver for første gang ❤️

Serriøst - det har skjedd så mye rart i dag og jeg er heelt fjern! tror spira gjør meg litt rar (rarere enn vanlig), ellers så er jeg inne i ei gravidboble :p
Når jeg støvsugde idag så kom det et "lyn" fra kontakten til det ene lyset på stua og sikringen gikk. Så fortsatte jeg å støvsuge og der stoppa plutselig støvsugern å funke helt uten videre. Og ikke nok med det, når jeg skulle røre sammen muffinsrøra så klarte jeg å KNEKKE vispen... haha, føler meg helt merkelig akkurat nå!
 
Serriøst - det har skjedd så mye rart i dag og jeg er heelt fjern! tror spira gjør meg litt rar (rarere enn vanlig), ellers så er jeg inne i ei gravidboble :p
Når jeg støvsugde idag så kom det et "lyn" fra kontakten til det ene lyset på stua og sikringen gikk. Så fortsatte jeg å støvsuge og der stoppa plutselig støvsugern å funke helt uten videre. Og ikke nok med det, når jeg skulle røre sammen muffinsrøra så klarte jeg å KNEKKE vispen... haha, føler meg helt merkelig akkurat nå!

Haha må ikke drive med slike utskeielser samme dagen som positiv digital :p Tipper forøvrig at grunnen til at sikringen gikk er nettopp fordi det var noe feil med støvsugeren. Så den ville jeg kasta og kjøpt meg en ny :) Vispen har jeg ikke noe svar på, kanskje du har blitt sterkere? :D
 
Haha må ikke drive med slike utskeielser samme dagen som positiv digital :p Tipper forøvrig at grunnen til at sikringen gikk er nettopp fordi det var noe feil med støvsugeren. Så den ville jeg kasta og kjøpt meg en ny :) Vispen har jeg ikke noe svar på, kanskje du har blitt sterkere? :D

Haha nei, jeg fikk beskjed nå om å legge meg på sofaen resten av kvelden... :p men det som er så rart er jo at jeg brukte støvsugeren etter at sikringen hadde gått. og det var "lynte" jo i kontakten til lampa. Men det høres jo fornuftig ut! Må se litt nærmere på støvsugeren. Og kanskje jeg har blitt sterkere for lillefrø ja, hehe :D
 
13 dpo og IKM ifølge FF. Nå håper jeg virkelig spira klamrer seg fast <3
Tempen holder seg høy og fin :) skal ta bare noen få tester fremover for å se at det blir økning, og så blir det en digital for å se 3+ før jeg gir meg. Har bestilt meg legetime i uke 8 bare for å få bekreftet svangerskapet og få en samtale :) tenkte også å bestille meg TUL til i uke 11 ca før vi skal fortelle nyheten.
ImageUploadedByBV Forum1486105341.549927.jpg
 
Ååh tusen takk alle dere søte bv-jentene!! <3 dere er sååå gode.
Han ble veldig glad :D haha, han sendte melding til meg før han sto opp å spurte om jeg hadde testet idag. Han visste jo at det nærma seg testetid. Jeg tok en liten hvit løgn og sa at jeg skulle vente til imorgen. Plutselig fikk jeg bare en melding der det sto navnet mitt og en smiley med lang nese (fordi jeg løy :p). Så kom det enda en melding rett etterpå med tre sånn smiley'er med hjerteøyne. Og så fikk jeg enda en melding før jeg rakk å svare der det sto: "wiii, er det helt sikkert?" Hihi, så jeg tror han ble ganske glad :D gleder meg til å se han når han kommer hjem fra kveldsvakt idag <3
*Hulk!!* [emoji173][emoji173][emoji173] Så herlig!
 
Hihi, Lille lykke daa <3 det var veldig koselig ja :D og så fikk jeg melding idag: "går det bra med dere to da?" Ååååh, det var så søtt :D
 
Hihi, Lille lykke daa <3 det var veldig koselig ja :D og så fikk jeg melding idag: "går det bra med dere to da?" Ååååh, det var så søtt :D
Jeg tåler tydeligvis ikke sånt her så godt nå! [emoji28] Blir jo så rørt. Arti å høre om. Tenk nå er det endelig deres tur!
 
Jeg tåler tydeligvis ikke sånt her så godt nå! [emoji28] Blir jo så rørt. Arti å høre om. Tenk nå er det endelig deres tur!

Hehe jeg lurer på om jeg blir enda verre utover svangerskapet for jeg er vanligvis ganske emosjonell :p
Ja tenk det, det er helt fantastisk! <3 men jeg tror ikke helt det har gått opp for meg.. :)
 
Hehe jeg lurer på om jeg blir enda verre utover svangerskapet for jeg er vanligvis ganske emosjonell [emoji14]
Ja tenk det, det er helt fantastisk! <3 men jeg tror ikke helt det har gått opp for meg.. :)
Det er godt mulig du blir [emoji16] Sånn er det jo for mange i alle fall (skriver under på!)
 
13 dpo og IKM ifølge FF. Nå håper jeg virkelig spira klamrer seg fast <3
Tempen holder seg høy og fin :) skal ta bare noen få tester fremover for å se at det blir økning, og så blir det en digital for å se 3+ før jeg gir meg. Har bestilt meg legetime i uke 8 bare for å få bekreftet svangerskapet og få en samtale :) tenkte også å bestille meg TUL til i uke 11 ca før vi skal fortelle nyheten.
Vis vedlegget 217891

Legg bort termometeret, det trenger du ikke lengre for du er gravid :joyful: Tempen kan også variere, så slipper du å bekymre deg unødig :) Hvis du vil ha 3+, bør du vente til du minst er 5+3, her ser du en oversikt over hva de i augustgruppa fikk av utslag på CB Digital. Ellers høres det ut som en god plan ❤ Jeg angrer på at jeg ikke ventet til uke 11 (tok 8+5), for du ser myyye mer! Åååh, skal bli gøy å følge deg i oktoberforumet ❤
 
Legg bort termometeret, det trenger du ikke lengre for du er gravid :joyful: Tempen kan også variere, så slipper du å bekymre deg unødig :) Hvis du vil ha 3+, bør du vente til du minst er 5+3, her ser du en oversikt over hva de i augustgruppa fikk av utslag på CB Digital. Ellers høres det ut som en god plan [emoji173] Jeg angrer på at jeg ikke ventet til uke 11 (tok 8+5), for du ser myyye mer! Åååh, skal bli gøy å følge deg i oktoberforumet [emoji173]

Du har nok helt rett i det.. så jeg slipper å bekymre meg unødvendig :) tror jeg venter med digital til jeg er nesten i uke 6. Tusen takk for oversikten og kloke ord! Du er god <3 skal bli gøy å oppdaterer dere, og det er artig å følge med deg også! :D
 
Back
Topp