Clearblue Digital med ukesindikator

Frk1991

Gift med forumet
Snøkrystallene2021❄️
Jeg fikk 1-2 på søndagen da jeg var 3+5, så bestilte jeg flere for å sjekke stigningen.

Nå så jeg de var kommet på posten og lurte på om jeg skulle svi av en i ettermiddag, eller være lur å vente til i morgen? I dag er jeg 4+0.

EDIT: Nedtur når jeg så det var melding om at den er på veg, og er forventet 9.des?! Omg, evighet til :hilarious: Da blir det 4+3 da :hilarious:

Når slo dine tester ut 1-2, 2-3 og 3+?


Oversikt
CBD viste 1-2 (krever 25 mIU/ml hcg)
3+2: 1
3+3: 2
3+4: 1
3+5: 2
3+6: 1
4+0: 3
4+2: 1


CBD viste 2-3 (krever 200 mIU/ml hcg)
4+0: 2
4+1: 1
4+2: 2
4+3: 4
4+4: 1
4+5: 4
5+0: 4
5+1: 1
5+2: 2
5+3: 1

CBD viste 3+ (krever 2000 mIU/ml hcg)
4+6: 1
5+0: 2
5+1: 2
5+2: 2
5+3: 6
5+4: 2
5+6: 2
6+0: 2

NB! Det er KUN blodprøver som kan gi riktig svar på hcg-nivået . Testene som tas med urin er kun et estimat hvor resultatet kan påvirkes av flere ting.
 
Last edited:
Jeg fikk 1-2 på søndagen da jeg var 3+5, så bestilte jeg flere for å sjekke stigningen.

Nå så jeg de var kommet på posten og lurte på om jeg skulle svi av en i ettermiddag, eller være lur å vente til i morgen? I dag er jeg 4+0.

Når slo dine tester ut 1-2, 2-3 og 3+?
Tok min første test 1-2 når jeg var 4+0, neste test når jeg var 4+5 (fikk da 2-3) og venter til torsdag (5+4) med å ta siste og forhåpentligvis få 3+ :happy: Vet ikke om jeg hadde fått annet resultat andre dager, har ikke tatt flere tester :p
 
Tok min første test 1-2 når jeg var 4+0, neste test når jeg var 4+5 (fikk da 2-3) og venter til torsdag (5+4) med å ta siste og forhåpentligvis få 3+ :happy: Vet ikke om jeg hadde fått annet resultat andre dager, har ikke tatt flere tester :p

Takk for svar uansett! Jeg vet det lureste er å vente, men klør så gæææli i fingrene.
 
Tok en k dag, 4+5, den viste 2-3 :)
Tok min første test 1-2 når jeg var 4+0, neste test når jeg var 4+5 (fikk da 2-3) og venter til torsdag (5+4) med å ta siste og forhåpentligvis få 3+ :happy: Vet ikke om jeg hadde fått annet resultat andre dager, har ikke tatt flere tester :p

Lager en oversikt på alle som svarer :) så kan vi kanskje se et mønster :)
 
Fikk pregnant (ikke ukeindikator) 3+6. (Not pregnant 3+4)

Kom ikke i posten på en stund, så fikk ikke ukene før 5+0.
2-3 på utvannet ettermiddagsurin samme dag. 3+ på 5+1.
 
Fikk pregnant (ikke ukeindikator) 3+6. (Not pregnant 3+4)

Kom ikke i posten på en stund, så fikk ikke ukene før 5+0.
2-3 på utvannet ettermiddagsurin samme dag. 3+ på 5+1.

Da setter jeg kun opp 3+ på 5+1 , siden den andre var på utvannet ettermiddagsurin :)
 
1-2 9dpo.
2-3 4+3
3+ 5+4
 
Uhm. Fire dager før jeg forventet mens. 9 dager etter eggløsning. Litt usikker på hvordan det regnes i uker? :p

Hvordan er det i forhold til de andre datoene dine da? :)
 
3+5 (er det siste dag i uke 3 eller 3+6?) Så fikk jeg 1-2 uker. Om dette går bra, skal jeg ta en ny test når jeg nærmer meg 6 uker.
 
3+5 (er det siste dag i uke 3 eller 3+6?) Så fikk jeg 1-2 uker. Om dette går bra, skal jeg ta en ny test når jeg nærmer meg 6 uker.
3+6 er siste dag :) da skriver jeg det opp :)
 
Jeg fikk 1-2 på søndagen da jeg var 3+5, så bestilte jeg flere for å sjekke stigningen.

Nå så jeg de var kommet på posten og lurte på om jeg skulle svi av en i ettermiddag, eller være lur å vente til i morgen? I dag er jeg 4+0.

EDIT: Nedtur når jeg så det var melding om at den er på veg, og er forventet 9.des?! Omg, evighet til :hilarious: Da blir det 4+3 da :hilarious:

Når slo dine tester ut 1-2, 2-3 og 3+?


Oversikt
CBD viste 1-2
3+3: 2
3+5: 2

CBD viste 2-3
4+1: 1
4+3: 1
4+5: 2
5+0: 1

CBD viste 3+
5+1: 1
5+2: 1
5+4: 1

Men - må kanskje opplyses om at statistikken her baserer seg på NÅR vi testet. Kan jo hende et jeg ville fått 2- 3 tidligere enn 5+0 hvis jeg hadde testa tidligere. Det interessante ift min test er jo egentlig det at jeg IKKE fikk 3+ da jeg var 5+0.
 
Men - må kanskje opplyses om at statistikken her baserer seg på NÅR vi testet. Kan jo hende et jeg ville fått 2- 3 tidligere enn 5+0 hvis jeg hadde testa tidligere. Det interessante ift min test er jo egentlig det at jeg IKKE fikk 3+ da jeg var 5+0.

Det er jo derfor jeg skriver opp hvor langt alle de som har svart var på veg. Da kan jo de forskjellige uke+dag havne under flere kategorier. Altså 5+0 kan havne i 2-3 og 3+. Dette er jo bare for å få et roughly estimate på når man får de forskjellige utslagene, så man kanskje lettere kan finne ut når man burde teste.

Det ligger jo litt i måten jeg skriver det opp:

2-3
5+0

Da har noen (deg i dette tilfellet) fått 2-3, og ikke 3+ på 5+0. Er man 5+0 så ser du at det kan lønne seg å vente en dag, da noen fikk 2-3 da de var 5+0. Eller har jeg misforstått deg helt? :)
 
Men - må kanskje opplyses om at statistikken her baserer seg på NÅR vi testet. Kan jo hende et jeg ville fått 2- 3 tidligere enn 5+0 hvis jeg hadde testa tidligere. Det interessante ift min test er jo egentlig det at jeg IKKE fikk 3+ da jeg var 5+0.

Oppdaterte innlegg med hva som kreves av hcg samt en tabell fra et studie som viser hcg de forskjellige dagene. :)
 
Back
Topp