Prøve på nummer 2.

Håper at det var en helt uskyldig blødning:Heartred Er jeg mange som har det, slik jeg har forstått det. Du kan vel få testet hCG hos legen? Så får du avklart, og kan roe deg ned:) Heier på deg!
 
Håper at det var en helt uskyldig blødning:Heartred Er jeg mange som har det, slik jeg har forstått det. Du kan vel få testet hCG hos legen? Så får du avklart, og kan roe deg ned:) Heier på deg!

Takk:) Venter en uke-halvannen og drar på TUL, tror jeg. Har ikke fastlege akkurat nå.
 
Har jo ikke kommet noe mer blod, så vi får gå ut i fra at det er noe der, enn så lenge.

:love2IKM - 16.10
:love2
Få like sterk teststrek som kontrollstreken på one step
:love25+0 grensa for kjemisk
:love2 Få 3+ på clear blue digital

:love26+0 (begynte å blø sist) - 30.10
:love26+6 (mista sist) - 5.11
:love28+3 (foster døde når MA) - 16.11
:love29+1 Ultralyd for å se om det er liv der.
:love210+6 (MA starta) - 02.12
:love2risiko for spontanabort avtar - 11.12
:love22. trimester - 20.12
 
Last edited:
5+0

Symptomer:
  • Utfloden har vært borte i noen dager, men i dag er den der igjen. Litt kremet konsistens.
  • Litt hissig
  • Litt trykk og stikk i magen. Mindre enn forrige uke.
  • Kviser
  • Dehydrert
 
Last edited:
Har jo ikke kommet noe mer blod, så vi får gå ut i fra at det er noe der, enn så lenge.

:love2IKM - 16.10
:love2
Få like sterk teststrek som kontrollstreken på one step
:love25+0 grensa for kjemisk
:love2 Få 3+ på clear blue digital

:love26+0 (begynte å blø sist) - 30.10
:love26+6 (mista sist) - 5.11
:love28+3 (foster døde når MA) - 16.11
:love29+1 Ultralyd for å se om det er liv der.
:love210+4 (MA starta) - 1.12
:love2risiko for spontanabort avtar - 11.12
:love22. trimester - 20.12

Jeg ser vi har ganske likt forløp.
6+5 (begynte å blø sist)
6+6 (alt starta)
8+5 (foster døde)
11+3 (MA oppdaget), satt igang med cytotec 11+5.

30.10 er jeg kommet dit jeg var sist jeg mista jeg også! Vi får håpe på det beste!

Krysser fingrene for oss :Heartbigred
 
Fy fader, i dag har jeg vært kvalm. Hele dagen. Begynte i går, men i dag har det vært intenst. Heldigvis klarer jeg å fortrenge sånt når jeg er på jobb. Ihvertfall når jeg gjør noe.

Lovte meg selv å ikke klage over sånt, men. Er jo litt godt også.
 
Milepæler

:love2IKM - 16.10

:love25+0 grensa for kjemisk
:love2 Få 3+ på clear blue digital
:love26+0 (begynte å blø sist) - 30.10

:love26+6 (mista sist) - 5.11
:love28+3 (foster døde når MA) - 16.11
:love210+6 (MA starta) - 02.12
:love2risiko for spontanabort avtar - 11.12
:love22. trimester - 20.12
 
Last edited:
Milepæler

:love2IKM - 16.10

:love25+0 grensa for kjemisk
:love2 Få 3+ på clear blue digital
:love26+0 (begynte å blø sist) - 30.10
:love26+6 (mista sist) - 5.11

:love28+3 (foster døde når MA) - 16.11
:love210+6 (MA starta) - 02.12
:love2risiko for spontanabort avtar - 11.12
:love22. trimester - 20.12
 
Last edited:
6+6
Symptomer:
  • Kvalm. Hele f'ings dagen lang. Hvis dette er forgjeves så gjør jeg det ikke igjen!
 
7+3
Syntes brått tiden fikk litt fart på seg. Kanskje fordi at jeg har hatt fri og sovet eller ligget på sofaen helt siden kveldsvakt på mandag.

Nå skal jeg straks på kveldsvakt i jobbehelg. Blir spennende. Har jo heldigvis ikke den mest krevende sykepleierjobben, sånn fysisk og luktmessig, men. Er noe med å ikke kunne legge seg i fosterstilling som gjør meg litt sliten på forhånd. Men det går nok bra.

Nå drar det seg mot tiden hvor jeg mistet den første gangen. Har ikke råd til å dra på TUL denne mnd, så må bare vente i spenning og se om det skjer noe. Kan dra 12. desember.
 
For å betrygge deg litt så har jeg en venninne som nå er 16/17 uker på vei. Har hatt en del blødninger frem til nå. Hun har blødd mye, vært og sjekket og alt ser helt fint ut! Første blødning fikk hun i uke 5, da kom det mye og mage kramper. Fortsatt baby i magen :love7 Lykke til! Heier på deg :Heartred
 
For å betrygge deg litt så har jeg en venninne som nå er 16/17 uker på vei. Har hatt en del blødninger frem til nå. Hun har blødd mye, vært og sjekket og alt ser helt fint ut! Første blødning fikk hun i uke 5, da kom det mye og mage kramper. Fortsatt baby i magen :love7 Lykke til! Heier på deg :Heartred

Det er ikke så veldig betryggende, for selv om noen blør helt harmløst så er det like vanlig at blødninger = abort. Men har ikke blødd noe på tre uker, så stresser ikke over det.
 
7+6

12. = lønninsdag og ikke minst min kropps favoritt abortdag. Viktig å ha en sånn, si. De gangene jeg har mista kom det ordentlig i gang 12. desember og 12. september. Så lever i spenning da. :rendeer
 
Overlevde lønnings/abortdag.

Men nå er jeg 8+1 og med det to dager unna der det gikk galt den første gangen. Skjedde jo ikke noe før 10+4 da, men symptomene begynte å avta noen dager etter at det døde.

Bare å vente i spenning da. Er jo kvalm og dårlig litt sånn annenhver dag, så blir sikkert endel engsting. Gleder meg til jeg får penger til ultralyd om bare 28 dager. :p

Bør kanskje ikke ha det på abortdagen, venter til 13.:p

Drømte i natt at jeg var på jobb og fødte ei lita jente i bobilen til kollegaen min, utafor jobb. Slet med amminga i 10 minutters tid og rakk akkurat tilbake til vaktskiftet for å ha rapport.
 
Overlevde lønnings/abortdag.

Men nå er jeg 8+1 og med det to dager unna der det gikk galt den første gangen. Skjedde jo ikke noe før 10+4 da, men symptomene begynte å avta noen dager etter at det døde.

Bare å vente i spenning da. Er jo kvalm og dårlig litt sånn annenhver dag, så blir sikkert endel engsting. Gleder meg til jeg får penger til ultralyd om bare 28 dager. :p

Bør kanskje ikke ha det på abortdagen, venter til 13.:p

Drømte i natt at jeg var på jobb og fødte ei lita jente i bobilen til kollegaen min, utafor jobb. Slet med amminga i 10 minutters tid og rakk akkurat tilbake til vaktskiftet for å ha rapport.

Det er gratis å sjekke hcg dersom du er veldig bekymret [emoji5][emoji6]
 
Back
Topp