Prøve på nummer 2.

8+3 dagen da ting stoppet opp for 11 mnd siden. Våknet i grunn med en følelse av å ikke være gravid. Kan være psykisk, kan være reelt. Det må jo liksom bare tiden vise.

Har jo nok av symptomer, men veldig lite aktivitet i magen. Ikke noe særlig stikninger eller murringer eller noe sånt.

Vet ikke jeg. Kan ikke stole på noe som heter feeling og sånt akkurat nå.
 
Milepæler

:love2IKM - 16.10

:love25+0 grensa for kjemisk
:love2 Få 3+ på clear blue digital
:love26+0 (begynte å blø sist) - 30.10
:love26+6 (mista sist) - 5.11
:love28+3 (foster døde når MA) - 16.11

:love210+6 (MA starta) - 02.12
:love2risiko for spontanabort avtar - 11.12
:love22. trimester - 20.12
 
Last edited:
Overlevde gårsdagen også, men har ikke helt troa nå altså. Forsvunnet litt symptomer. Ikke noe særlig kvalm. Men har vært hjemme og bare slappet av de to siste dagene, så kan være derfor.. Forsvant litt sist jeg hadde fri noen dager også. Kan være psykisk også, men. Kan også være no more baby.
 
Denne gangen skal det gå veien, det må det bare ❤️❤️
Kan godt forstå at du sliter med å ha troa, etter at du har vært igjennom.
Håper du faller mer til ro etterhvert ❤️
 
Denne gangen skal det gå veien, det må det bare ❤️❤️
Kan godt forstå at du sliter med å ha troa, etter at du har vært igjennom.
Håper du faller mer til ro etterhvert ❤️

Taakk:Heartred

Det blir litt sånn tankekjør, ja! Er vel helt normalt. Synes i grunn det går greit, men hvert minste lille tegn blir tolket ihjel. Går fort over da. :happy:
 
Hei syns det er veldig vanskelig og melde meg på ett forum. Hehe.. men når jeg så overskriften «prøve på nr 2» så prøver jeg meg.
Er ei jente på straks 29 som kastet pillebrettet i overigår. Har en nydelig gutt på 6 år fra før og nå har jeg lyst på en til ønsker alle dere som prøver masse lykke til ♥️
 
Hei syns det er veldig vanskelig og melde meg på ett forum. Hehe.. men når jeg så overskriften «prøve på nr 2» så prøver jeg meg.
Er ei jente på straks 29 som kastet pillebrettet i overigår. Har en nydelig gutt på 6 år fra før og nå har jeg lyst på en til ønsker alle dere som prøver masse lykke til ♥️

Masse lykke til, til deg! :)
 
9+3
Synes tia går helt greit fort. Har mye fri om dagen da jeg hadde mange feriedager til gode. Ganske greit. Blir kvalmere enn kvalmest de gangene jeg slutter på jobb 23 og begynner 08.

Er 7 dager til det gikk galt første gangen nå. Eller 6, etter min egen måte å regne på (er jo ikke noe vits i å regne med dagen man er godt i gang med:p) Den gangen mista jeg mye symptomer i mellomtiden fra fosteret døde til det kom igang, men nå er jeg grisekvalm til tider, så er jo litt annerledes da. Føler meg rett og slett uggen.

Får bare leve i spenning. :)
 
9+5
Herregud, det er så kaldt nå. Fryser ihjel, både inne og ute. Glad jeg skal på jobb i kveld, for der er det varmt. Kunne ønske jeg ikke hadde vært så lat og hadde festa tråder på en av de skikkelig ullete koftene jeg strikka for lenge siden.

Har begynt å logge mat i dag. Har spist så mye de siste ukene. Nærmest konstant, for å holde kvalmen litt i sjakk. Og det har ikke vært sunn mat. Nei. Pepperkaker, smultringer, brødskiver osv. Må kutte litt ned på sukkeret og litt opp på proteinene.
 
10+1
Vet ikke helt jeg altså. Er på tredje dagen uten kvalme nå. Føler meg litt sånn fyllesyk fortsatt, men.. Synes ømhet i brystene har gitt seg litt også.

Samtidig så føler jeg at ting er bra, men det gjorde jeg jo da for ett år siden også.

Veldig usikker.
 
Sjekka igjen og MAen startet 10+4 etter eggløsningstermin. 10+6 etter menstermin. Så da er det bare to dager til da. Er ikke lett å bestemme seg.:p Ikke er det så superviktig heller, MA kan jo skje når som helst. Må baee ha oversikt.
 
Milepæler

:love2IKM - 16.10

:love25+0 grensa for kjemisk
:love2 Få 3+ på clear blue digital
:love26+0 (begynte å blø sist) - 30.10
:love26+6 (mista sist) - 5.11
:love28+3 (foster døde når MA) - 16.11

:love210+4 (MA starta) - 01.12
:love2risiko for spontanabort avtar - 11.12
:love22. trimester - 20.12
 
10+3

I går var rett og slett et kvalmehelvete. Helt grusomt. Nesten borte i dag igjen da.

Nå har jeg jobbhelg og er ganske glad for det. Like glad i teamet mitt som alltid. Får se om kiden holder seg i magen i helga da. 10+4 i morgen. Men kan jo likegodt skje i dag eller 10+5 eller 12+5 liksom.
 
10+4
Da var dagen her! Selveste MA-dagen.

Våkna kvalm i dag og det stikker i puppene, så har ihvertfall symptomer fortsatt. :) Jobber fra 11 til 23 i dag, så har ihvertfall noe å fylle dagen med.
 
Milepæler

:love2IKM - 16.10

:love25+0 grensa for kjemisk
:love2 Få 3+ på clear blue digital
:love26+0 (begynte å blø sist) - 30.10
:love26+6 (mista sist) - 5.11
:love28+3 (foster døde når MA) - 16.11

:love210+4 (MA starta) - 01.12
:love2risiko for spontanabort avtar - 11.12
:love213+1 Ultralyd 19.12
:love22. trimester - 20.12
 
Last edited:
Back
Topp