Prøve på nummer 2.

Styrke og trøsteklem til deg ❤️
Blir så lei meg på dine vegne ❤️
Syns det er imponerende at du midt i det hele klarer å se positive ting. Håper at den veien du er på nå, med kosthold og stabilisering av hormoner, blir "løsningen" på å bli fortere gravid. Og så krysser jeg alt jeg har for at, om ikke denne klamrer seg fast, så gjør neste deg ❤️

Tusen takk. :Heartred

Nå kan jeg jo ihvertfall dra til gynekologen og få litt undersøkelser isteden for bare "det er normalt å miste to ganger" og "du vet ihvertfall at du kan bli gravid". Hjelper vel ikke en dritt å bli gravid om man bare skal miste.
 
Nå kommer det plutselig slim uten noe blod i. Skjer æ? Føler meg fortsatt ikke særlig gravid, men plutselig skikkelig dehydrert.. Dustekropp.
 
Nå synes jeg det skal skje noe her. Tredje dagen på rad det kommer en bitteliten flekk med blodslim. Skal det skje så får det skje sånn at livet kan gå videre.
 
Jajaaa, livet er her, SA eller ei. Ny uke, ny suppe. Tror jeg skal prøve på å ovnsbakte grønnsakene først. Det har jeg aldri prøvd før. Må jo bli bra.

https://trinesmatblogg.no/recipe/ovnsbakt-gulrotsuppe-med-gulrotchips/

Mål for uka:
Gå tre rolige turer

Tilbake til det sunne kostholdet. Må spise litt mer grønnsaker igjen, vært dårlig på det den siste uka. Prøve på 6 porsjoner hver dag.

Også skal jeg spise fisk 3 ganger denne uka. Tran de andre dagene.
 
Takk dere. :)

Har absolutt ingen gravidfølelse i kroppen. Men synes det er rart at det ikke tar seg opp noe da. Kommer bare en sånn nesten ubetydelig flekk hver kveld. Eller, tre kvelder på rad nå da. Ingenting ellers.
 
Har en digital da, men det er vel dumt å ta den nå, 4+6. Ser liksom de fleste får 3+ etter 5+0.
 
Takk dere. :)

Har absolutt ingen gravidfølelse i kroppen. Men synes det er rart at det ikke tar seg opp noe da. Kommer bare en sånn nesten ubetydelig flekk hver kveld. Eller, tre kvelder på rad nå da. Ingenting ellers.

Kan jo hende det bare er skjøre slimhinner som gir små blødninger. Har du vurdert å måle stigning hos legen med 2 dagers mellomrom?
 
Har en digital da, men det er vel dumt å ta den nå, 4+6. Ser liksom de fleste får 3+ etter 5+0.

Vanskelig å si, syns det er så varierende når folk får 3+. Har sett de som får det 4+4 og andre som ikke får før 5+4 eller senere.
 
Kan jo hende det bare er skjøre slimhinner som gir små blødninger. Har du vurdert å måle stigning hos legen med 2 dagers mellomrom?

Jo, har tenkt på det. Har ikke noe fastlege akkurat nå. Eller har, men de har av en eller annen grunn ikke fått beskjed om at jeg har fått han nye som fastlege, så jeg må ned og registrere meg. Tiltak. :p
 
Jo, har tenkt på det. Har ikke noe fastlege akkurat nå. Eller har, men de har av en eller annen grunn ikke fått beskjed om at jeg har fått han nye som fastlege, så jeg må ned og registrere meg. Tiltak. :p

Hehe... Ser den. Noen ganger kan dørstokkmila være veldig lang.
Du kan jo ta den digitale om et par dager, dersom det ikke har skjedd noe mer i forhold til blødningen.
Vil så inderlig at det skal gå veien for deg nå ❤️
 
Jeg fikk aldri 3+, og jeg er 14+2 nå.

Ja, tenkte sånn mest på at om jeg får 2-3 så sier ikke det noe særlig, men hvis jeg får 3+ så kan det jo hende at det bare er uskyldige småblødninger. Og da er det liksom ikke noe vits i å ta den nå, når den mest sannsynlig vil vise 2-3 uansett.
 
Måtte ta en. På morgenurin som jeg hadde spart på da

IMG_20181022_203136.jpg


Vet at jeg fikk 2-3 16 dpo sist. Er 20 dpo nå (4+6). Fikk vel 2-3 tidligere enn 16 dpo også da.
 
Back
Topp