Har sett andre få det, men vet ikke helt hvorfor og hva Håper noen har svar på detJeg er inne og sniker på "vi som temper" for å se om jeg finner ut av det, men ingenting foreløpig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sett andre få det, men vet ikke helt hvorfor og hva Håper noen har svar på detJeg er inne og sniker på "vi som temper" for å se om jeg finner ut av det, men ingenting foreløpig
Slik jeg forstår den teksten, så er det et verktøy for å se hvordan temperaturen min holder seg i lutealfasen men har ikke sett så mange som har hatt det på sine grafer, så vet ikke hva jeg har gjort for å få den oppHar sett andre få det, men vet ikke helt hvorfor og hva Håper noen har svar på det
Slik jeg forstår den teksten, så er det et verktøy for å se hvordan temperaturen min holder seg i lutealfasen men har ikke sett så mange som har hatt det på sine grafer, så vet ikke hva jeg har gjort for å få den opp
Det er første gang jeg bruker ff, så trooor jeg har de 30 gratis dagene med vip. Tror ikke man ser antall dager dpo på grafen uten vip etter hva jeg har forståttHar du premium? For jeg fikk ikke til å ordne det uten premium
Aha, ja, fikk fjernet det, men får se hva ff finner på de neste dageneJa, ff vurderer å flytte på linjen
Jeg er spent selvSå spennende å se litt vip-funksjoner! Den luteal-linjen har jeg heller aldri hatt. Men jeg har klatretemper, så det hadde sett litt rart ut uansett x) Blir spennende å se åssen grafen din blir da! Håper på positiv test og grønn linje her om noen dager
Spennende . Jeg synes jeg ser en svak strek7dpo og venter utålmodig på strek nr 2 tempen holder seg foreløpig høy, spent på om lutealfasen holder seg lengre denne gangen enn sist. Da var den på 9dager, første syklus etter pilleslutt
Jeg er så forferdelig oppblåst og full av luft, og nå når jeg stod opp har jeg murringer og vondt i magen, litt halvkvalm. Det kan vel ha sitt å si at jeg er sliten etter turen igår, spiste to knekkebrød før jeg la meg, så mulig litt sulten?
Innbiller meg også det, og trodde jeg så en igår også (prøver jeg å tvinge frem en strek?)Spennende . Jeg synes jeg ser en svak strek
7dpo og venter utålmodig på strek nr 2 tempen holder seg foreløpig høy, spent på om lutealfasen holder seg lengre denne gangen enn sist. Da var den på 9dager, første syklus etter pilleslutt
Jeg er så forferdelig oppblåst og full av luft, og nå når jeg stod opp har jeg murringer og vondt i magen, litt halvkvalm. Det kan vel ha sitt å si at jeg er sliten etter turen igår, spiste to knekkebrød før jeg la meg, så mulig litt sulten?
Jeg ser ikke helt direkte farge, så kan like godt være skygge. Men spennende er detJeg ser strek men ikke nødvendigvis farge. Spennende!