Prøve på nr 3

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Jaja, da flytter man inn her igjen.
Jeg hadde en dagbok tidligere (tror jeg), men det er så lenge siden at jeg ikke orket å lete etter den :)
Jeg er en kvinne på 34år med to barn på 7 og 5,5år, og var egentlig godt fornøyd med det. Men så kommer plutselig min samboer og sier at han kunne tenke seg en til.

Jeg har tenkt og tenkt, og har blitt fristet. Jeg snakket med ham igjen om det, og responsen var: kast pillene :hilarious:

Så da slutter jeg å ta cerazette fra idag av, og vi går igang med prøving når ting stabiliserer seg. Jeg pleier å blø litt med en gang jeg slutter/glemmer pille,så forventer det de neste dagene.

Så får vi se :happy:
 
Spennende! Lykke til!
 
Spennende! Lykke til :)
 
Haha, det ble visst prøving :hilarious:
Ikke optimalt tidspunkt,men når er det egentlig det? :)
Ja, si det? Pleier bli optimalt når man nærmer seg 50 og infertil, har jeg hørt :hilarious:
 
Masse lykke til med prøvingen :).
Vi var i desember 17 sammen :)
 
Dæven! Hadde ikke sett den komme for noen år siden her :hilarious: :) Her er det fortsatt totalt uaktuelt med flere, men skal altså ikke avskrive det 100%. Masse lykke til - håper prøvinga går raskt ❤️ blir spennende å følge med på.
 
Dæven! Hadde ikke sett den komme for noen år siden her :hilarious: :) Her er det fortsatt totalt uaktuelt med flere, men skal altså ikke avskrive det 100%. Masse lykke til - håper prøvinga går raskt ❤️ blir spennende å følge med på.
Jeg trodde ikke det skulle bli aktuelt selv :hilarious: men når først tanken satte seg og tenkt så mye, så kunne vi begge tenke oss en til. Satser på at det går, er noen år siden sist:p
 
Jeg trodde ikke det skulle bli aktuelt selv :hilarious: men når først tanken satte seg og tenkt så mye, så kunne vi begge tenke oss en til. Satser på at det går, er noen år siden sist:p

Krysser fingrene på at det går greit likevel. Er jo et godt utgangspunkt at man har fått det til før, selv om det har gått noen år!
 
Så gøy at dere vil prøve på en til! Masse lykke til :D
 
Så spennende med prøving igjen❤️ Masse lykke til❤️
 
Spennende. Masse lykke til.
Så gøy at dere vil prøve på en til! Masse lykke til :D
Så spennende med prøving igjen❤️ Masse lykke til❤️
Takk, blir spennende å se om det skjer noe etterhvert, hvem vet hva som har skjedd på de årene siden sist? :p
Med begge ungene har det tatt ca 6mnd prøving. Førstemann så kuttet jeg pillene og vi lot det stå til, tok seks mnd fra pilleslutt. Med andremann testet jeg for el, og det var litt mer ordentlig prøving.
Så jeg har bestilt el-tester, vil kartlegge litt nå etter jeg kuttet pillen :) (men kommer ikke til å tempe osv, ved prøving på nr 2 så hadde jeg gode formeninger om når el var pga symptomer og smerter)
 
Bortfallsblødning (?) Idag, som forventet etter pilleslutt. Rart hvor utålmodig man blir når avgjørelsen er tatt :hilarious:
Jeg har vært bastant på at våre to holder, så folk blir nok sjokkerte når/hvis vi får gleden av å fortelle om en ny graviditet :p
 
Bortfallsblødning (?) Idag, som forventet etter pilleslutt. Rart hvor utålmodig man blir når avgjørelsen er tatt :hilarious:
Jeg har vært bastant på at våre to holder, så folk blir nok sjokkerte når/hvis vi får gleden av å fortelle om en ny graviditet :p

Når man først har bestemt seg, så skulle det jo helst skjedd i går. :p
 
Når man først har bestemt seg, så skulle det jo helst skjedd i går. :p
Herlighet hvor sent tiden går... :hilarious: vært litt rar i magen siden jeg sluttet på pillene og fikk blødning. Noen ganger menssmerter selv om det er for tidlig. Og jeg tenker altfor mye på prøving :p
Hvordan går det for deg og den lille i magen?
 
Back
Topp