Prøve på nr 3

Syntes jeg ser en svak strek på den siste der også! Krysser fingrene :nailbiting: Ei venninne som også slutta på p-piller hadde noe korte lutealfaser de første mnd etter pilleslutt, stabiliserte seg etter ca 4 mnd hos henne. Jeg ble gravid selv på første eggløsning etter pilleslutt så det trenger ikke å ha noe å si. Det var minipiller da. Jeg hadde samme som det at det var nesten mer smerter i syklusen enn dager uten:oops:

Syntes jeg ser en svak strek på den siste der også! Krysser fingrene :nailbiting: Ei venninne som også slutta på p-piller hadde noe korte lutealfaser de første mnd etter pilleslutt, stabiliserte seg etter ca 4 mnd hos henne. Jeg ble gravid selv på første eggløsning etter pilleslutt så det trenger ikke å ha noe å si. Det var minipiller da. Jeg hadde samme som det at det var nesten mer smerter i syklusen enn dager uten:oops:
Ja, jeg har hatt mye menssmerter til og fra siden jeg sluttet, gikk på cerazette (minipille). Så for all del, det kan jo fortsatt ha gått veien. Men for å si det slik, jeg har tampong i lomma nå når vi skal avsted :p

Ja, jeg har hatt mye menssmerter til og fra siden jeg sluttet, gikk på cerazette (minipille). Så for all del, det kan jo fortsatt ha gått veien. Men for å si det slik, jeg har tampong i lomma nå når vi skal avsted :p
Krysser fingrene for deg :woot:

10dpo og negativ test. Det positive er at lutealfasen allerede er en dag lenger enn forrige syklus, så det liker jeg :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20230807-070422.png
    Screenshot_20230807-070422.png
    347 KB · Visninger: 55
  • PXL_20230807_050816005.jpg
    PXL_20230807_050816005.jpg
    1,2 MB · Visninger: 57
Jeg måtte rote frem dagboken min her inne fra da vi prøvde på minsten, for å se på testene.
Bildene er fra 9, 10, 11 og 12dpo med forskjellige typer tester. Så er vel noe tidlig å gi opp 7dpo når man ser hvor svake noen av disse er flere dager senere i løpet :hilarious:
Jeg har mye magevondt for tiden, men usikker på om det kan være symptom eller om det kun henger sammen med at galleblæren er fjernet siden sist. Jeg har hatt mer løs mage og til tider akutt vondt i magen siden den forsvant (men heller det enn de anfallene jeg fikk!!) :p
Kan man spole frem noen dager så jeg kan få svaret?! :hilarious:

Dette var interessant å se. Selv om jeg har vært gravid to ganger før husker jeg ingenting om når jeg fikk positive tester og aner ikke når man skal kunne forvente strek. :p Ser ut som 12 DPO kanskje er en bra dommedag?

Dette var interessant å se. Selv om jeg har vært gravid to ganger før husker jeg ingenting om når jeg fikk positive tester og aner ikke når man skal kunne forvente strek. :p Ser ut som 12 DPO kanskje er en bra dommedag?
Det er jo litt gøy å se tilbake på, særlig når man vet at det kom en baby ut av det :p
Jeg merker selv at jeg ikke har troen på positiv her nå på 10dpo, men burde jo eeeegentlig ikke gi opp enda :p "skulle gjerne ha fått tak i wondfo som ble brukt på 9 og 12dpo, de likte jeg*

Det er jo litt gøy å se tilbake på, særlig når man vet at det kom en baby ut av det :p
Jeg merker selv at jeg ikke har troen på positiv her nå på 10dpo, men burde jo eeeegentlig ikke gi opp enda :p "skulle gjerne ha fått tak i wondfo som ble brukt på 9 og 12dpo, de likte jeg*

Ja, det er artig å ha og se tilbake på! Jeg fant igjen et bilde fra tester jeg tok i starten med yngstemann her, men der har jeg bare skrevet på datoer, ingenting om DPO. Var ikke helt inne i det da heller tydeligvis :p

Gøy at vi er likt, 10 DPO i dag jeg også :D Vi får prøve å ikke gi opp helt enda, men jeg prøver å forberede meg mentalt på at det ikke er noe hos meg. (Selv om jeg håper veldig veldig veldig :P )

Ja, det er artig å ha og se tilbake på! Jeg fant igjen et bilde fra tester jeg tok i starten med yngstemann her, men der har jeg bare skrevet på datoer, ingenting om DPO. Var ikke helt inne i det da heller tydeligvis :p

Gøy at vi er likt, 10 DPO i dag jeg også :D Vi får prøve å ikke gi opp helt enda, men jeg prøver å forberede meg mentalt på at det ikke er noe hos meg. (Selv om jeg håper veldig veldig veldig :p )
Jeg har allerede bestilt flere tester til neste pp :hilarious:

Jeg har allerede bestilt flere tester til neste pp :hilarious:

Hehe, greit å ha et lite lager skjønner jeg :D Har begynt å forberede meg litt jeg også :p Lasta ned ff app og begynt å forberede meg litt på temping :D Kanskje jeg skal handle inn noen el-tester også. :D

Hehe, greit å ha et lite lager skjønner jeg :D Har begynt å forberede meg litt jeg også :p Lasta ned ff app og begynt å forberede meg litt på temping :D Kanskje jeg skal handle inn noen el-tester også. :D
Det er kjempegøy å følge med på tempen :D
Jeg er litt skuffet akkurat for øyeblikket da jeg våkner seg tidlig omtrent hver dag, tempen blir nok noe feil da :bag: så da får jeg ikke noe inntrykk av mønsteret mitt mot ikm.
Men eltestene er klare for bruk etterhvert :p

Det er kjempegøy å følge med på tempen :D
Jeg er litt skuffet akkurat for øyeblikket da jeg våkner seg tidlig omtrent hver dag, tempen blir nok noe feil da :bag: så da får jeg ikke noe inntrykk av mønsteret mitt mot ikm.
Men eltestene er klare for bruk etterhvert :p

Ok, for det er viktig at det er både idet man våkner mens også helst til samme tidspunkt? Det blir ikke så lett å få til, nei :P da er det kjekt med el-tester i tillegg høres det ut som ja :D

Ok, for det er viktig at det er både idet man våkner mens også helst til samme tidspunkt? Det blir ikke så lett å få til, nei :p da er det kjekt med el-tester i tillegg høres det ut som ja :D
Jeg har lest litt inne på tempetråden, og man finner ut hva som påvirker tempen min. For noen er det viktigst at man har fått mange nok timer søvn, mens andre har det mest å si at man temper til samme tid :) det er første syklus jeg temper, så har ikke funnet ut så mye om kroppen min enda :p

Jeg har lest litt inne på tempetråden, og man finner ut hva som påvirker tempen min. For noen er det viktigst at man har fått mange nok timer søvn, mens andre har det mest å si at man temper til samme tid :) det er første syklus jeg temper, så har ikke funnet ut så mye om kroppen min enda :p

Ja, nei, sant. Det tar nok litt å komme seg inn i det ja :D spennende!

Jeg har så vondt i magen idag, oppblåst og har enda menssmerter (virker som jeg har det hver formiddag, roer seg utover ettermiddagen). Håper ikke tr kommer akkurat idag, vi skal gå og bade med ungene etterhvert :hilarious: vanligvis pleier den å komme litt etter at jeg har stått opp på morgenen, men det kan jo ha forandret seg siden sist jeg sluttet på pilla. Forrige syklus begynte jeg med spotting, så vi får se :bag:

Cd8 og snart tid for testing etter el igjen :) spørs hva som skjer med tempen, spent på videre. Jeg hadde et slikt dropp på cd8 forrige gang også, el kom på cd 13.

Vedlegg

• Screenshot_20230815-082042.png
    Screenshot_20230815-082042.png
    205,6 KB · Visninger: 26
Back
Topp