Prøve på nr 3

Cd11 og fortsatt negative tester, nesten ikke farge på teststreken engang :hilarious:
Noe strekking når jeg reiser meg nedentil, og veldig ømme pupper. Har ikke tidligere hatt det (hvertfall ikke som jeg husker på et slikt vis at det gjør vondt hvis de blir berørt), så kan være greit å notere seg ved evnt senere eggløsninger og dagene i forkant :)

Jeg har nettopp begynt å tempe og har ikke peiling på om det ser ok ut. Jeg prøver å ta til noenlunde samme tid,har det liggende på nattbordet. Hvis jeg "forsover" meg litt, så bruker jeg en side noen delte her på forumet for å rette littegrann på tempen.
Dumt spm herifra kanskje, men når du temper, hvordan gjør du det ? #gårågooglernå :hilarious:

Spent på om el er på vei, testen var hvertfall sterkere enn den tidligere har blitt :)

Vedlegg

• Screenshot_20230727-123526.png
    Screenshot_20230727-123526.png
    624,1 KB · Visninger: 50
  • Screenshot_20230727-123513.png
    Screenshot_20230727-123513.png
    179,1 KB · Visninger: 50
Nå begynner det å ligne noe :D
Er alltid en tolmodighetsprøve å vente på el :hilarious: Jeg synes det er bedre å være i dpo land og vente på testing, for da vet man at rundt da og da kan man teste, evt vente til ikm, men da har man en dato å forholde seg til:angelic:

Er alltid en tolmodighetsprøve å vente på el :hilarious: Jeg synes det er bedre å være i dpo land og vente på testing, for da vet man at rundt da og da kan man teste, evt vente til ikm, men da har man en dato å forholde seg til:angelic:
Jeg syns hele ventingen er en pine :hilarious: tiden med tr er den enkleste, for da er det ikke noe man kan gjøre likevel :hilarious:

Jeg syns hele ventingen er en pine :hilarious: tiden med tr er den enkleste, for da er det ikke noe man kan gjøre likevel :hilarious:
Jeg er 4 dpo i dag, og kløøøør allerede etter å teste. Men vil prøve å holde meg så nærme ikm som mulig, men vet jeg kommer til å sprekke rundt 9-10 dpo :hilarious:

Da kan det virke som el er overstått, kjennes virkelig slik på magen. Jeg har hatt direkte vondt, oppblåst og tung i magen på en rar måte.
Så da går man videre på veien! :D

Vedlegg

• Screenshot_20230727-234030.png
    Screenshot_20230727-234030.png
    669 KB · Visninger: 40
  • PXL_20230728_173828097.jpg
    PXL_20230728_173828097.jpg
    1,8 MB · Visninger: 47
Da kan det virke som el er overstått, kjennes virkelig slik på magen. Jeg har hatt direkte vondt, oppblåst og tung i magen på en rar måte.
Så da går man videre på veien! :D
Så spennende ! Krysser det som kan krysses for dere :D

Jeg er uerfaren med temping, men tror dette ser greit ut :)

Vedlegg

• Screenshot_20230729-072136.png
    Screenshot_20230729-072136.png
    333,1 KB · Visninger: 53
Jeg er uerfaren med temping, men tror dette ser greit ut :)
Ja, fortsetter tempen å stige så blir det veldig bra :D Trur FF setter dag for el når man har 3 høyere temp enn de 6 siste (eller noe i den dur) Men for en del stiger tempen gradvis, så da ser man ikke en tydelig forhøyet temp før et par dager etter el!
Blir spennende å se!

Ja, fortsetter tempen å stige så blir det veldig bra :D Trur FF setter dag for el når man har 3 høyere temp enn de 6 siste (eller noe i den dur) Men for en del stiger tempen gradvis, så da ser man ikke en tydelig forhøyet temp før et par dager etter el!
Blir spennende å se!
Det er jo litt spennende å tempe :D

Tempen hadde gått opp enda mer, og nå dukket det opp en liten striplete linje med "luteal line" på tempen igår. Hva betyr dette? Vurderer ff å øke opp coverline? :p

Jeg merker så veldig mye på kroppen at jeg sluttet på pillen. Jeg har murringer sikkert halve syklusen til sammen både før og etter el, og ekstremt vonde og varme pupper etter el. Dette har vært ved begge pp. Greit å notere seg :)

Vedlegg

• Screenshot_20230801-073625~2.png
    Screenshot_20230801-073625~2.png
    103,6 KB · Visninger: 45
Last edited:
Tempen hadde gått opp enda mer, og nå dukket det opp en liten striplete linje med "luteal line" på tempen igår. Hva betyr dette? Vurderer ff å øke opp coverline? :p

Jeg merker så veldig mye på kroppen at jeg sluttet på pillen. Jeg har murringer sikkert halve syklusen til sammen både før og etter el, og ekstremt vonde og varme pupper etter el. Dette har vært ved begge pp. Greit å notere seg :)
Den «luteal line» har jeg aldri fått opp faktisk, har brukt ff i over 1 år nå :hilarious: Spennende da:angelic:

Back
Topp