Prøve på nr 3

Begynte å spotte i ettermiddag, usikker på hvorfor :) vi har ikke hatt sex på et par dager, jeg kan ikke helt tro at det er tr allerede. Men får se ila noen dager om det er oppbygning til tr (ikke vært gjennom pilleslutt siden før jeg fikk eldste på 7 da jeg aldri begynte på prevensjon mellom ungene), festeblødning eller bare tilfeldig :)

Last edited:
Idag fortsatte spottingen, men dog med friskt blod. Det er nok noe kluss med syklusen etter slutt på pillen. Hvis det er tr, så har jeg lutealfase på 9dager :bag: håper på at det går seg til ganske raskt!

Om ikke annet så er det veldig vanlig med litt defekt lutealfase rett etter slutt på prevensjon. Testet du i dag eller ikke?

Om ikke annet så er det veldig vanlig med litt defekt lutealfase rett etter slutt på prevensjon. Testet du i dag eller ikke?
Nei, tenkte at det ikke var noe vits :) lite blod som kommer nå, så aner ikke om jeg skal sette som at tr er kommet eller ikke, får se ila dagen hvordan det ligger ann :) regner med at det øker på idag eller imorgen hvis det er tr :p

Da regner jeg på at jeg er på cd1, blødning har tatt seg opp og det er helt ok :happy:
Satser på at lutealfasen stabiliserer seg etterhvert, og er nå klar for ny pp!
Jeg bestilte et termometer for å tempe, men jeg kommer ikke helt inn i det, hvertfall ikke nå i ferien :hilarious: blir altfor ustabile tidspunkter med måling.

Da regner jeg på at jeg er på cd1, blødning har tatt seg opp og det er helt ok :happy:
Satser på at lutealfasen stabiliserer seg etterhvert, og er nå klar for ny pp!
Jeg bestilte et termometer for å tempe, men jeg kommer ikke helt inn i det, hvertfall ikke nå i ferien :hilarious: blir altfor ustabile tidspunkter med måling.
Det viktigste er vel å tempe idet du våkner :) Jeg tenkte jeg også skulle igang å tempe nå fremover, det blir spennende!

Målingene ser slik ut, målt alt fra 07-09. Jeg kan ikke dette godt nok :hilarious: tenker det blir lettere når ungene begynner på skolen igjen og jeg står opp med dem/står opp for å gå på jobb.

Vedlegg

• Screenshot_20230716-130458.png
    Screenshot_20230716-130458.png
    175,1 KB · Visninger: 36
Cd2 og dette er en lett mens, trenger egentlig bare truseinnlegg. Har heller ikke hatt så intenst vondt som jeg hadde før, så dette kan jeg like når mensen først kommer :)

Mammahjertet har vondt idag! Imorgen drar ungene til dk med svigers, og så drar jeg ned på lørdag og tar dem med hjem mens svigers blir igjen. Tenk 4netter borte fra oss, kjenner at jeg gruer meg litt :p
Det blir nok herlig med litt ungefri, men kommer til å savne dem sinnsykt også :Heartred

Cd2 og dette er en lett mens, trenger egentlig bare truseinnlegg. Har heller ikke hatt så intenst vondt som jeg hadde før, så dette kan jeg like når mensen først kommer :)

Mammahjertet har vondt idag! Imorgen drar ungene til dk med svigers, og så drar jeg ned på lørdag og tar dem med hjem mens svigers blir igjen. Tenk 4netter borte fra oss, kjenner at jeg gruer meg litt :p
Det blir nok herlig med litt ungefri, men kommer til å savne dem sinnsykt også :Heartred
Deilig med lett mens når man først har den. Prøv å nyte dagene ungene er på tur, jeg vet hvordan det er å savne småtrolla :love2 Kan dere gjøre litt kjæresteting?

Deilig med lett mens når man først har den. Prøv å nyte dagene ungene er på tur, jeg vet hvordan det er å savne småtrolla :love2 Kan dere gjøre litt kjæresteting?
Min samboer jobber fra idag til torsdag 07-19.30, fri fredag og så jobb lørdag og søndag :bag: mulig vi tar en film og noe mat en kveld før han stuper i seng:p

Min samboer jobber fra idag til torsdag 07-19.30, fri fredag og så jobb lørdag og søndag :bag: mulig vi tar en film og noe mat en kveld før han stuper i seng:p
Kjedelig, da håper jeg du gjør noe fint for deg selv!

Jeg ser frem til å stelle litt i huset uten noen som løper inn og ut, og i hælene :hilarious: kanskje bake litt (gjærbakst), liker godt det uten ungene. Jeg gjør det med ungene også, men syns ikke det er like gøy da :hilarious:
Det høres nydelig ut :cool01

Cd8 og ingen tegn til lh-stegning på test, ei heller noe som helst symptomer på el. Jeg er litt spent på å kjenne etter om jeg får symptomer på el.
Den mnd jeg ble gravid med minsten var første mnd jeg testet etter el. Jeg var på jobb og kjente skikkelige smerter fra den ene siden og eltesten skikkelig lyste mot meg da jeg kom hjem. Da la vi aksjer og jeg ble gravid.
Jeg følte ikke selv at jeg fikk symptomer på el etter pilleslutten, hadde murringer hele tiden fra jeg sluttet, følte jeg :p

Så det blir spennende de neste dagene å se om lh-nivået øker :)

Cd8 og ingen tegn til lh-stegning på test, ei heller noe som helst symptomer på el. Jeg er litt spent på å kjenne etter om jeg får symptomer på el.
Den mnd jeg ble gravid med minsten var første mnd jeg testet etter el. Jeg var på jobb og kjente skikkelige smerter fra den ene siden og eltesten skikkelig lyste mot meg da jeg kom hjem. Da la vi aksjer og jeg ble gravid.
Jeg følte ikke selv at jeg fikk symptomer på el etter pilleslutten, hadde murringer hele tiden fra jeg sluttet, følte jeg :p

Så det blir spennende de neste dagene å se om lh-nivået øker :)
Akkurat sånn var det etter pilleslutt her også, murringer hele veien .. og ingen el tegn og fikk heller aldri noen positive el test , ikke testet jevnt så kan jo vøre noe med det .. men nå er det heldigvis ordentlig igang med tr , er så lenge siden jeg hadde det sist pga bruk av prevensjon, svangerskap osv , at det føles jo helt vilt ut å blø så mye :P sorry om tmi. :hilarious:
Men samtidig deilig å kjenne at kroppen er litt normal igjen :)

Akkurat sånn var det etter pilleslutt her også, murringer hele veien .. og ingen el tegn og fikk heller aldri noen positive el test , ikke testet jevnt så kan jo vøre noe med det .. men nå er det heldigvis ordentlig igang med tr , er så lenge siden jeg hadde det sist pga bruk av prevensjon, svangerskap osv , at det føles jo helt vilt ut å blø så mye :p sorry om tmi. :hilarious:
Men samtidig deilig å kjenne at kroppen er litt normal igjen :)
Ja, jeg merker mye forskjell på å ha kuttet pillene, særlig på lysten til noe sengeaktiviteter :hilarious:
Idag kjenner jeg på litt urolig mage og murringer. Problemet mitt er at jeg siden sist har fjernet galleblæra og har noe problemer med løs mage, og murringer i forkant av å måtte på do :p vanskelig å vite hva som er hva da!

Ja, jeg merker mye forskjell på å ha kuttet pillene, særlig på lysten til noe sengeaktiviteter :hilarious:
Idag kjenner jeg på litt urolig mage og murringer. Problemet mitt er at jeg siden sist har fjernet galleblæra og har noe problemer med løs mage, og murringer i forkant av å måtte på do :p vanskelig å vite hva som er hva da!
Ja det med senga merker jeg veldig forskjell på også, og ikke minst samboeren :P når jeg har fått et barn til skal jeg ikke ha flere og kommer nok mest trolig til å gå for sterilisering.. om ikke sambo vil gjøre det :) for jeg vil ikke bruke hormonprevensjon igjen..
Hehe, ja da blir det ikke så lett å vite hva som er hva :hilarious:
Er så spent på hvordan det vil føles denne gangen dersom jeg blir gravid igjen , for sist kjente jeg det så veldig på kroppen til og med før positiv test (vet noen mener det ikke er mulig,men jeg gjorde nå det :) )

Kjent på murring nederst i magen til og fra idag (pluss en tung følelse nedentil da jeg løp med ungene), men testene er like negative. Jeg burde egentlig ikke bli utålmodig enda da jeg bare er på cd 10, men er utålmodig etter å finne ut hvordan syklusen går frem :p

Cd11 og fortsatt negative tester, nesten ikke farge på teststreken engang :hilarious:
Noe strekking når jeg reiser meg nedentil, og veldig ømme pupper. Har ikke tidligere hatt det (hvertfall ikke som jeg husker på et slikt vis at det gjør vondt hvis de blir berørt), så kan være greit å notere seg ved evnt senere eggløsninger og dagene i forkant :)

Jeg har nettopp begynt å tempe og har ikke peiling på om det ser ok ut. Jeg prøver å ta til noenlunde samme tid,har det liggende på nattbordet. Hvis jeg "forsover" meg litt, så bruker jeg en side noen delte her på forumet for å rette littegrann på tempen.

Vedlegg

• Screenshot_20230727-001730.png
    Screenshot_20230727-001730.png
    182,6 KB · Visninger: 41
Back
Topp