Prøve på nr 3

En annen ting jeg har merket er at jeg ikke er så vanskelig å få igang til en runde etter jeg sluttet på pillen, det kan man like :) min sexlyst har vært heller laber ganske lenge, mulig påvirket av cerazette:bag:
Kjenner veldig til det ja!

En annen ting jeg har merket er at jeg ikke er så vanskelig å få igang til en runde etter jeg sluttet på pillen, det kan man like :) min sexlyst har vært heller laber ganske lenge, mulig påvirket av cerazette:bag:

Det kan godt være!

Veldig kjent, jeg har egentlig godt med lyst. Men på cerazette fikk jeg ikke lyst eller orgasmer mesteparten av tida. Så kjedelig! Var så godt å få de ut av systemet.

Veldig kjent, jeg har egentlig godt med lyst. Men på cerazette fikk jeg ikke lyst eller orgasmer mesteparten av tida. Så kjedelig! Var så godt å få de ut av systemet.
Enda en fordel med å begynne å prøve, så får jeg se hva alternativet blir etter det igjen evnt :p

Neimen, der var du også, husker brukernavnet ditt:p hvordan går det på den kanten da?
Er innom å titter innimellom :) Her går det i ett! Tvillingene er 3,5 år nå og det er full fart fra morgen til kveld. Jeg er nettopp ferdig utdanna jordmor og er en del sliten etter det, så foreløpig holder de to vi har i massevis :p De har myye energi, noe jeg har hatt litt mangelvare på de siste årene :hilarious: Kjenner jo litt på at det hadde jo vært koselig med en til, men det blir ikke med det første trur jeg.

Er innom å titter innimellom :) Her går det i ett! Tvillingene er 3,5 år nå og det er full fart fra morgen til kveld. Jeg er nettopp ferdig utdanna jordmor og er en del sliten etter det, så foreløpig holder de to vi har i massevis :p De har myye energi, noe jeg har hatt litt mangelvare på de siste årene :hilarious: Kjenner jo litt på at det hadde jo vært koselig med en til, men det blir ikke med det første trur jeg.
Ser den, men du er jo ikke så gammel enda, etter hva jeg kan huske?:)
Som du ser, mye kan skje på et par år, jeg hadde aldri sett for meg å prøve på nr 3 når jeg tenker tilbake på alt som har stått på med minsten (han som er født i 2017) :hilarious:
Jeg har også mangel på energi (gikk på en smell i høst, så tilbake i jobb, og så ny smell nå før sommeren), vitaminmangel og fikk depresjonsdiagnose av legen :bag: vært litt mye de siste 2-3årene...
Jeg er per nå sykemeldt og prøver å jobbe meg opp igjen, mens jeg søker nye jobber (orker rett og slett ikke presset i hjemmetjenesten lenger slik det har blitt hos oss), så får vi ta ting som det kommer. Ikke optimalt å prøve nå egentlig,men er 34år og vil ikke angre på noe. Ting ordner seg alltid :)

Ser den, men du er jo ikke så gammel enda, etter hva jeg kan huske?:)
Som du ser, mye kan skje på et par år, jeg hadde aldri sett for meg å prøve på nr 3 når jeg tenker tilbake på alt som har stått på med minsten (han som er født i 2017) :hilarious:
Jeg har også mangel på energi (gikk på en smell i høst, så tilbake i jobb, og så ny smell nå før sommeren), vitaminmangel og fikk depresjonsdiagnose av legen :bag: vært litt mye de siste 2-3årene...
Jeg er per nå sykemeldt og prøver å jobbe meg opp igjen, mens jeg søker nye jobber (orker rett og slett ikke presset i hjemmetjenesten lenger slik det har blitt hos oss), så får vi ta ting som det kommer. Ikke optimalt å prøve nå egentlig,men er 34år og vil ikke angre på noe. Ting ordner seg alltid :)
Neida, har godt tid enda, fyller 30 snart, så vi får se etterhvert når jentene begynner å bli enda større og jeg har kommet meg etter studier:smiley-ashamed004 Huff, skjønner det har vært litt da ja! Som du sier, det ordner seg alltid:)

Eltestene kom idag, så ville se om det var noe utslag. Ømhet og smerter på lørdag og igår, idag verker jeg i venstre side. Så vi får se om egget slipper idag eller om de symptomene ikke var noe etterhvert :) hvis ikke mensen kommer om halvannen uke så får jeg heller ta en test :)

Vedlegg

• PXL_20230703_094520957.MP.jpg
    PXL_20230703_094520957.MP.jpg
    5,3 MB · Visninger: 56
Last edited:
Men idag fikk jeg et flashback. Da vi prøvde på nr 2 og fikk positiv test, så fikk pappa beskjed om prostatakreft. Ved prøving denne gangen, så lever han ikke (fikk ny kreftdiagnose som ikke hang sammen med den han fikk da, denne fikk han slutten av september 2020, døde i august 2022) :Heartred

Last edited:
Ser ut som EL kan være på vei, ja!

Arg... Den sterkeste jeg hadde tidligere øverst, den nederste tatt nettopp :bag: skjer jaggu lite.

Vedlegg

• PXL_20230704_210010244.jpg
    PXL_20230704_210010244.jpg
    483,7 KB · Visninger: 54
Back
Topp