Prøve på nr 3

En annen ting jeg har merket er at jeg ikke er så vanskelig å få igang til en runde etter jeg sluttet på pillen, det kan man like :) min sexlyst har vært heller laber ganske lenge, mulig påvirket av cerazette:bag:
Hadde samme opplevelse da jeg gikk på Cerazette. Har jo blitt helt "vill" etter at jeg sluttet, hvis man sammenligner med behov typ en gang i skuddåret på pillene :laughing002

Lykke til med prøvingen! Husker brukernavnet ditt fra den lille tiden jeg hang inne på desember 17 (under et annet brukernavn, fikk problemer med innloggingen tidlig i svangerskapet så flyttet over på face)

Hadde samme opplevelse da jeg gikk på Cerazette. Har jo blitt helt "vill" etter at jeg sluttet, hvis man sammenligner med behov typ en gang i skuddåret på pillene :laughing002

Lykke til med prøvingen! Husker brukernavnet ditt fra den lille tiden jeg hang inne på desember 17 (under et annet brukernavn, fikk problemer med innloggingen tidlig i svangerskapet så flyttet over på face)
Ja, lysten har vært veldig dårlig lenge nå, så merker stor forskjell :hilarious: takk for det! Ser at du har en liten en på vei?:Heartred

Happy humpings :talk017 :Heartred

Ja, lysten har vært veldig dårlig lenge nå, så merker stor forskjell :hilarious: takk for det! Ser at du har en liten en på vei?:Heartred
Ja, er 6+5 med nummer 5 :laughing002 tredje barnet siden desember 17 jenta vår :Heartred

Åh, den manglende tålmodigheten :hilarious: de tre testene fra idag.

Vedlegg

• PXL_20230705_194412666.jpg
    PXL_20230705_194412666.jpg
    1,9 MB · Visninger: 60
Nå er den gått over til negativ igjen, håper egget slipper og at denne testen ender som blenda igjen :) for min egen del å lese tilbake på, strekking og stikking kommer og går i magen, litt ekstra i venstre side,tror jeg. Jeg er litt usikker på om dette er reelt, da jeg har hatt mye menssmerter, stikkinger osv siden jeg sluttet på pilla. Håååper egget slipper skikkelig! Satser på det, så regner meg fra 1dpo imorgen (skal vel bli omtrent riktig med positiv test igår, negativ idag) :)

Vedlegg

• PXL_20230706_065804749.jpg
    PXL_20230706_065804749.jpg
    1,7 MB · Visninger: 41
Ser bra ut ! Har nok mest sannsynlig EL i dag ja :)

2dpo idag og har så syyykt menssmerter. Det er skikkelig mageknip, med stikkinger/ømt trykk i venstre side. Jeg blir gal, det er rett og slett vondt :depressed: :depressed:
Jeg kan ikke huske at det var så vondt forrige gang jeg sluttet på pillen og skulle få syklus på plass, men har nok glemt det siden da :p

4dpo (egentlig 5 siden vi er over midnatt) og formen er helt normal igjen etter smertene jeg fikk i forgårs :)

Jeg og samboer hadde oss nettopp ei runde, jeg fikk orgasme og har nå etterpå sterkt ubehag/sammentrekninger.
Jeg mistenker ikke det som symptom på graviditet, men husker kynnerne sist jeg var gravid, så noterer meg det her likevel :)

Nå er testingen igang :hilarious: 7dpo og negativ, men gir ikke opp håpet enda :p

Vedlegg

• PXL_20230712_220120331.MP.jpg
    PXL_20230712_220120331.MP.jpg
    5,6 MB · Visninger: 61
Takk :) nei, men vurderer det sterkt nå! Synes det er veldig fint å lese andre sine.
Greit å få luftet gleder/sorger/frustrasjoner :p
Jeg hadde en dagbok tidligere som jeg nå fant igjen, og var så gøy å lese det igjen det jeg skrev da vi prøvde på minsten:p

Back
Topp