Du forsvinner ikke helt inn i april enda, altså? åh, kjenner at jeg er litt misunnelig, har en datter født i april, og det var en herlig tidSpennende! Jeg følger litt med her jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du forsvinner ikke helt inn i april enda, altså? åh, kjenner at jeg er litt misunnelig, har en datter født i april, og det var en herlig tidSpennende! Jeg følger litt med her jeg
Du forsvinner ikke helt inn i april enda, altså? åh, kjenner at jeg er litt misunnelig, har en datter født i april, og det var en herlig tid
Joda, mai er jo også en fin måned, satser på at man unngår 17.mai da men blir det baby da, så skal jeg være gladTør ikke forsvinne helt inn dit helt enda Fortsatt tidlig, så henger litt her også o spent på hvordan det går i neste pp med deg
April virker veldig fint! Har to høstbarn fra før, så håper vi får aprilbaby nå Mai også virker fint da ganske det samme
Joda, mai er jo også en fin måned, satser på at man unngår 17.mai da men blir det baby da, så skal jeg være glad
Dette blir pp3, så burde jo ikke bli så utålmodig enda
Tror jeg og du ligger ganske likt mtp el Blir gøy å følge hverandreEt lite temphopp idag, håååper den fortsetter å stige så jeg får bekreftet el slik jeg egentlig forventer med tanke på tester og smerter
Ja!Tror jeg og du ligger ganske likt mtp el Blir gøy å følge hverandre
Min temp gikk litt opp, men ikke mye. Så må se hvordan tempen er i morgen. Alltid spennende å se til man har hatt 3 tempinger som er høye for å få bekreftet el. Men disse 3 dagene kan være seigeNei, nå ble jeg skuffet, forventet et hopp idag også. Hvis jeg stiller på den tempen fra tidligere slik jeg trodde, så blir det slik.
Men det var da jeg begynte å få positive eltester og smertene kom cd13, så usikker på om det blir riktig.
Eller så får jeg se noen dager til
Bildet 1 er med uredigert temp på cd 12, bilde 2 har jeg stilt på den.
Jeg testet og la inn en høyere temp imorgen (den lå på 36,58 idag, la inn 36,60 og da popper krysset opp. Så jeg må bare håpe på noe som helst forhøyet temp imorgen skikkelig seige dager nå, og særlig når temp ikke bare stiger rett opp slik jeg forventerMin temp gikk litt opp, men ikke mye. Så må se hvordan tempen er i morgen. Alltid spennende å se til man har hatt 3 tempinger som er høye for å få bekreftet el. Men disse 3 dagene kan være seige
Min har steget litt som den pleier første dagen, men jeg er bestandig like usikker om jeg er 1 dpo eller ikke før dag 2 og 3 kommerJeg testet og la inn en høyere temp imorgen (den lå på 36,58 idag, la inn 36,60 og da popper krysset opp. Så jeg må bare håpe på noe som helst forhøyet temp imorgen skikkelig seige dager nå, og særlig når temp ikke bare stiger rett opp slik jeg forventer