Prøve på nr 3

Åh, vet ikke helt hva jeg tenker nå.
Vært på forsamtale til lap og kunne forvente 60ukers ventetid på operasjonen :sad010 ble satt opp til å bli ringt til på kort varsel og at jeg har barneønske, men kan gå mer enn et år før jeg får den :sad010da ser det dårlig ut for baby nr 3.
Ånei! Føler sånn med deg! :Heartred 60 uker er lang ventetid! :(:sad010 Det var jo ikke den beskjeden du skulle få... :(
 
Åh, vet ikke helt hva jeg tenker nå.
Vært på forsamtale til lap og kunne forvente 60ukers ventetid på operasjonen :sad010 ble satt opp til å bli ringt til på kort varsel og at jeg har barneønske, men kan gå mer enn et år før jeg får den :sad010da ser det dårlig ut for baby nr 3.
Neimen i all verden :sad010 Det var da latterlig lenge!! Uff det var ikke den beskjeden du skulle få :Heartred Ventetid, ja, men ikke så lenge :Heartred
 
Nei, ikke sant! 60 uker var drøyt lenge.. Ikke noe helseforsikring via jobben eller annet som gjør at du kan velge å ta det privat istedenfor?
Nei. Har klp gjennom jobb, egen personforsikring. Men det er kun livsforsikring og uføreforsikring :( ble tipset om å sjekke ifht samboers forsikring gjennom jobb, kan hende jeg kan være dekket under den. Ellers er det ikke annet å gjøre enn å vente :(
 
Var det bare en samtale eller undersøkelse også? Helt sprøtt at man først skal vente på en slik time, for så å stå sååå lenge i kø :arghh:
 
Var det bare en samtale eller undersøkelse også? Helt sprøtt at man først skal vente på en slik time, for så å stå sååå lenge i kø :arghh:
Først ventet 3mnd for samtale (pga jeg nettopp har hatt gyn undersøkelse hos privat gyn som henviste, så lot vi det være idag), og så måtte i verste fall vente 1år og 2mnd før en kommer noe vei :sad010 jeg tenker at det ikke er meningen at vi skal få en tredjemann :smiley-angry017
 
Det er viktig å gråte :Heartred Urettferdig situasjon! Og de som vil man skal føde flere barn i landet :arghh:
 
Nå ble jeg veldig lei meg, så trist å lese :( det er et veldig hardt slag, du har brukt det siste året på å se frem mot en ny graviditet og en nr 3 som skulle gjøre dere komplett. Det er viktig at du slipper følelsene ut, gråt så mye du trenger og ta vare på hverandre oppi dette❤️

Om du setter deg opp på ventelisten så kan det kanskje komme avbestillinger osv underveis, så du rykker frem i køen.❤️
 
Å herremann!! 60 uker??? Det er jo helt vilt!! Er det noe mulighet for å bruke fritt sykehusvalg og komme til et sted med kortere ventetid enda man må reise litt? Huff, for et slag i magen... :sorry::Heartred håper at noen avbestiller og at de ringer dere fortere enn forventet. Nei, kjære du, dette var skikkelig trist å høre... ❤️ Godt å få grått litt når alt virker å gå på tverka, sender deg en god klem ❤️
 
Å herremann!! 60 uker??? Det er jo helt vilt!! Er det noe mulighet for å bruke fritt sykehusvalg og komme til et sted med kortere ventetid enda man må reise litt? Huff, for et slag i magen... :sorry::Heartred håper at noen avbestiller og at de ringer dere fortere enn forventet. Nei, kjære du, dette var skikkelig trist å høre... ❤️ Godt å få grått litt når alt virker å gå på tverka, sender deg en god klem ❤️
Tror vel egentlig de har avviklet fritt sykehusvalg, innbiller meg at jeg hørte noe om det. Står på venteliste foreløpig, så får vi ta det derfra. Takk, tung dag idag :Heartred
 
Nei. Har klp gjennom jobb, egen personforsikring. Men det er kun livsforsikring og uføreforsikring :( ble tipset om å sjekke ifht samboers forsikring gjennom jobb, kan hende jeg kan være dekket under den. Ellers er det ikke annet å gjøre enn å vente :(

Du må ha en helseforsikring / behandlingsforsikring i tilfelle, men jeg tror uansett ikke den dekker utredning eller behandling i forbindelse med fertilitet.. Ville bare skyte det inn, jeg jobber som forsikringsrådgiver, sånn at du slipper å styre mye med dette i det minste. Håper noen avbestiller og de ringer deg. :Heartred
 
Tror vel egentlig de har avviklet fritt sykehusvalg, innbiller meg at jeg hørte noe om det. Står på venteliste foreløpig, så får vi ta det derfra. Takk, tung dag idag :Heartred
Det er ikke avviklet. De bare prøver å få folk til å la være. Men du kan dra til Stokmarknes om du skulle ønske det.

Ringeliste er bra. Uten sammenligning for øvrig, men jeg klikka da jeg måtte vente 1,5 år på åreknuteoperasjon. Ringte og satte meg på ringeliste. Da fikk jeg plass etter to uker, gitt. På ønsket sykehus (i en annen kant av landet).
 
Tror vel egentlig de har avviklet fritt sykehusvalg, innbiller meg at jeg hørte noe om det. Står på venteliste foreløpig, så får vi ta det derfra. Takk, tung dag idag :Heartred
De har ikke avviklet det, men avviklet den delen hvor private aktører som ikke har avtale med det offentlige får støtte fra HELFO. Så hvis det er kortere ventetid et annet sted er det mulighet for å velge det, men det kan innebære reisevei. Håper for din del at noen avbestiller innen kort tid og du blir ringt til :Heartred
 
Du må ha en helseforsikring / behandlingsforsikring i tilfelle, men jeg tror uansett ikke den dekker utredning eller behandling i forbindelse med fertilitet.. Ville bare skyte det inn, jeg jobber som forsikringsrådgiver, sånn at du slipper å styre mye med dette i det minste. Håper noen avbestiller og de ringer deg. :Heartred
Jeg sliter også med sterke smerter i forbindelse med eggløsning. Vanligvis er løsning å gå på prevensjon, men det er ikke et alternativ hvis man ønsker baby :bag: så mulig jeg hører med samboer ang hans forsikring, han er ansatt i et privat firma, greit å hvertfall sjekke ut muligheter. Hvis jeg må vente over et år, så er nok babytiden forbi, vi skulle ikke prøve så lenge :sad010
 
Back
Topp