Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei! Føler sånn med deg! 60 uker er lang ventetid! Det var jo ikke den beskjeden du skulle få...Åh, vet ikke helt hva jeg tenker nå.
Vært på forsamtale til lap og kunne forvente 60ukers ventetid på operasjonen ble satt opp til å bli ringt til på kort varsel og at jeg har barneønske, men kan gå mer enn et år før jeg får den da ser det dårlig ut for baby nr 3.
Jeg regnet jo med ventetid, men ikke sååå lang ventetidÅnei! Føler sånn med deg! 60 uker er lang ventetid! Det var jo ikke den beskjeden du skulle få...
Neimen i all verden Det var da latterlig lenge!! Uff det var ikke den beskjeden du skulle få Ventetid, ja, men ikke så lengeÅh, vet ikke helt hva jeg tenker nå.
Vært på forsamtale til lap og kunne forvente 60ukers ventetid på operasjonen ble satt opp til å bli ringt til på kort varsel og at jeg har barneønske, men kan gå mer enn et år før jeg får den da ser det dårlig ut for baby nr 3.
Nei, ikke sant! 60 uker var drøyt lenge.. Ikke noe helseforsikring via jobben eller annet som gjør at du kan velge å ta det privat istedenfor?Jeg regnet jo med ventetid, men ikke sååå lang ventetid
Nei. Har klp gjennom jobb, egen personforsikring. Men det er kun livsforsikring og uføreforsikring ble tipset om å sjekke ifht samboers forsikring gjennom jobb, kan hende jeg kan være dekket under den. Ellers er det ikke annet å gjøre enn å venteNei, ikke sant! 60 uker var drøyt lenge.. Ikke noe helseforsikring via jobben eller annet som gjør at du kan velge å ta det privat istedenfor?
Ja, legen sa at hun ikke syntes det var gøy å gi den beskjeden. Men hun registrerte meg på den ringelisten og at vi har ønske om barn, så får man håpe at noen avbestillerNeimen i all verden Det var da latterlig lenge!! Uff det var ikke den beskjeden du skulle få Ventetid, ja, men ikke så lenge
Først ventet 3mnd for samtale (pga jeg nettopp har hatt gyn undersøkelse hos privat gyn som henviste, så lot vi det være idag), og så måtte i verste fall vente 1år og 2mnd før en kommer noe vei jeg tenker at det ikke er meningen at vi skal få en tredjemannVar det bare en samtale eller undersøkelse også? Helt sprøtt at man først skal vente på en slik time, for så å stå sååå lenge i kø
Tror vel egentlig de har avviklet fritt sykehusvalg, innbiller meg at jeg hørte noe om det. Står på venteliste foreløpig, så får vi ta det derfra. Takk, tung dag idagÅ herremann!! 60 uker??? Det er jo helt vilt!! Er det noe mulighet for å bruke fritt sykehusvalg og komme til et sted med kortere ventetid enda man må reise litt? Huff, for et slag i magen... håper at noen avbestiller og at de ringer dere fortere enn forventet. Nei, kjære du, dette var skikkelig trist å høre... Godt å få grått litt når alt virker å gå på tverka, sender deg en god klem
Nei. Har klp gjennom jobb, egen personforsikring. Men det er kun livsforsikring og uføreforsikring ble tipset om å sjekke ifht samboers forsikring gjennom jobb, kan hende jeg kan være dekket under den. Ellers er det ikke annet å gjøre enn å vente
Det er ikke avviklet. De bare prøver å få folk til å la være. Men du kan dra til Stokmarknes om du skulle ønske det.Tror vel egentlig de har avviklet fritt sykehusvalg, innbiller meg at jeg hørte noe om det. Står på venteliste foreløpig, så får vi ta det derfra. Takk, tung dag idag
De har ikke avviklet det, men avviklet den delen hvor private aktører som ikke har avtale med det offentlige får støtte fra HELFO. Så hvis det er kortere ventetid et annet sted er det mulighet for å velge det, men det kan innebære reisevei. Håper for din del at noen avbestiller innen kort tid og du blir ringt tilTror vel egentlig de har avviklet fritt sykehusvalg, innbiller meg at jeg hørte noe om det. Står på venteliste foreløpig, så får vi ta det derfra. Takk, tung dag idag
Jeg sliter også med sterke smerter i forbindelse med eggløsning. Vanligvis er løsning å gå på prevensjon, men det er ikke et alternativ hvis man ønsker baby så mulig jeg hører med samboer ang hans forsikring, han er ansatt i et privat firma, greit å hvertfall sjekke ut muligheter. Hvis jeg må vente over et år, så er nok babytiden forbi, vi skulle ikke prøve så lengeDu må ha en helseforsikring / behandlingsforsikring i tilfelle, men jeg tror uansett ikke den dekker utredning eller behandling i forbindelse med fertilitet.. Ville bare skyte det inn, jeg jobber som forsikringsrådgiver, sånn at du slipper å styre mye med dette i det minste. Håper noen avbestiller og de ringer deg.