Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja, har vel egentlig gitt opp prøvingen jeg verken tester etter el, temper ikke. Men kan ikke unngå å kjenne el, så vet noenlunde hvor jeg er i syklus jeg ser flere fordeler med å "bare" ha to barn og tror jeg kan slå meg til ro med detHvordan går det
Han syns ikke noe om tatoveringer, men jeg har snakket om det et års tid og sa fra 1,5uke før timen at timen var bestilt. Da sa han at han ikke liker det, men at det var mitt valg.Hvorfor skulle han reagere på en slik tatovering? Det synes jeg blir litt feil. Kjempefin hyllest til pappaen din
Så barnslig av han, ikke rart det ikke blir lagt inn aksjer da. Kjempefin tatoveringHan syns ikke noe om tatoveringer, men jeg har snakket om det et års tid og sa fra 1,5uke før timen at timen var bestilt. Da sa han at han ikke liker det, men at det var mitt valg.
Så da gjennomførte jeg det og han ble kjempesur... Endte med at jeg gikk og sov hos mamma en natt, skikkelig forbannet (skulle uansett på tidligvakt på samme sted som mamma bor). Og han godtok det etterhvert, at den tatoveringen er for å bli jeg elsker den!
For en så betydningsfull og fin tatovering burde han virkelig ha lagt sitt til side. Skikkelig smålig av han! Du hadde jo tross alt snakket om det et helt år - han burde innsett hvor viktig den er for deg. Skjønner godt at du sov borte. og kjempebra at du gjennomførte!Han syns ikke noe om tatoveringer, men jeg har snakket om det et års tid og sa fra 1,5uke før timen at timen var bestilt. Da sa han at han ikke liker det, men at det var mitt valg.
Så da gjennomførte jeg det og han ble kjempesur... Endte med at jeg gikk og sov hos mamma en natt, skikkelig forbannet (skulle uansett på tidligvakt på samme sted som mamma bor). Og han godtok det etterhvert, at den tatoveringen er for å bli jeg elsker den!
For en så betydningsfull og fin tatovering burde han virkelig ha lagt sitt til side. Skikkelig smålig av han! Du hadde jo tross alt snakket om det et helt år - han burde innsett hvor viktig den er for deg. Skjønner godt at du sov borte. og kjempebra at du gjennomførte!
Ja, denne betyr mye for meg, en påminnelse om pappa og om den tøffe tiden vi var gjennomFin og betydningsfull tatovering du har tatt. Og en fin hyllest til pappaen din
Kjenner meg litt igjen der, altså.Ja, denne betyr mye for meg, en påminnelse om pappa og om den tøffe tiden vi var gjennom
Skal sies at jeg også kan bli litt smålig
Hvis jeg blir møtt av slik trassig/barnslig oppførsel, så utviser jeg noe av det samme tilbake
Så trist å lese håper du plutselig er tilbake med positiv test, jeg håper for deg
Masse lykke til, uansett hva du bestemmer deg for. Du blir savnet her inne
God klem
Så leit at det ble sånn Håper du finner ro i beslutningen, også blir det nok godt å legge fra seg prøvingen og
Det var trist, men det gleder meg å høre at du har funnet roen i det. Håper det går bra med deg, dere og resten av flokken. Takk for at du har delt fra livet ditt. Klemmer.Da har jeg slått meg til ro med de to fine barna vi har vært så heldige å få, og avslutter med det denne dagboken
Tror ikke jeg ønsker å begynne på cerazette igjen da jeg mistet helt sexlysten på dem, så får se hva jeg finner på jeg vurderer også å gjennomføre laparoskopien som jeg venter på, men ikke bestemt meg for det enda
Jeg har tildels funnet roen med det, men skal ikke nekte for at hvis det skulle skje et uhell etterhvert, så hadde jeg blitt glad uansett så skal det bli bra, vi er tross alt heldige som har to friske og fine ungerDet var trist, men det gleder meg å høre at du har funnet roen i det. Håper det går bra med deg, dere og resten av flokken. Takk for at du har delt fra livet ditt. Klemmer.