Prøve på nr 3

Jeg har et håp om positiv test sent ikveld/imorgen tidlig, og at el kommer litt tidligere enn forventet. For da forskyves syklus litt, og jeg ender ikke opp med å få tr midt i ferien vår til varmen i vinterferien :wacky: da får jeg den noen dager før vi reiser og er på slutten av tr når vi kommer ned*håpe, håpe*
Håper eggløsning er rett rundt hjørnet ❤️.
Håper virkelig det blir spire på dere i løpet av 2025/første halvdel av 2026 ❤️.

Håper sånn for dere at storken kommer på besøk med en 2025/2026 bebis:smiley-angelic001❤️✨

Og idag fikk jeg brevet fra sykehuset og har endelig navnet på det jeg har: endosalpingiose. Aldri hørt om, men visst litt mer sjeldent enn endo. Det ligner symptommessig, men er ikke det samme :) forårsaker smerter og infertilitet, så er virkelig glad for at vi hvertfall har vært så heldig å få to barn :Heartred

Og idag fikk jeg brevet fra sykehuset og har endelig navnet på det jeg har: endosalpingiose. Aldri hørt om, men visst litt mer sjeldent enn endo. Det ligner symptommessig, men er ikke det samme :) forårsaker smerter og infertilitet, så er virkelig glad for at vi hvertfall har vært så heldig å få to barn :Heartred
Er jo litt godt å få svar og ❤️

Back
Topp