Prøve på nr 3

Da var dagen kommet der jeg blir 35 og hadde håpet at jeg var gravid før det. Kjennes litt sårt, men hva skal man gjøre?
Jeg skal kose meg med mine fine, siste dag i dk for oss før vi drar hjem ikveld :Heartred
Gratulerer så mye med dagen :love7 Ønsker for deg at ditt største ønske skal gå i oppfyllelse og at du får en spire som sitter! Ha en super bursdag videre :Heartred
 
Gratulerer med overstått!
 
Da var dagen kommet der jeg blir 35 og hadde håpet at jeg var gravid før det. Kjennes litt sårt, men hva skal man gjøre?
Jeg skal kose meg med mine fine, siste dag i dk for oss før vi drar hjem ikveld :Heartred
Gratulerer så mye med dagen som var i går ❤️❤️❤️
 
Kjære min tid, hva skjer med hormonene mine om dagen? Jeg tåler ingenting før jeg blir sint, hissig, gråter lett. Forferdelig plagsomt!
I tillegg har jeg hatt så intens hodepine de siste par dagene, er vel noe hormonelt det også. Venter mensen om 3-4dager.
 
Okey, da fant jeg ut hvorfor jeg har vært så humørsyk. Begynt å spotte 8dpo :( merker litt til de sedvanlige mensmurringer nå, ikke tidligere. Men temp tilsa at mens var i kommingen, regnet med om et par dager til da :sad010

Har du prøvd letrozol og/eller progesteron? ❤️ om tr kommer så tidlig så må du ta kontakt med legen din, det er jo for kort lutealfase for et egg til å feste seg :(
 
Har du prøvd letrozol og/eller progesteron? ❤️ om tr kommer så tidlig så må du ta kontakt med legen din, det er jo for kort lutealfase for et egg til å feste seg :(
Ja, har jo gått på progesteron tidligere. Valgte å ikke ta det denne pp pga de bruker endel dager på å få det inn på apoteket, og el kom såpass tidlig slik at jeg var i dk i dpodagene :shy:
I tillegg har jeg vel egentlig mistet håpet om å få det til pga mistanke om tette eggledere, så vet ikke om jeg gidder å bruke de pengene hver gang jeg henter ut... Samtale for lap 17/4!

Hva kan letrozol gjøre når jeg har fått påvist at jeg hvertfall har el av meg selv? (Mulig litt kluss, får ikke ordentlig positive tester lenger, men temp tilsier at el har vært)
 
Last edited:
Ja, har jo gått på progesteron tidligere. Valgte å ikke ta det denne pp pga de bruker endel dager på å få det inn på apoteket, og el kom såpass tidlig slik at jeg var i dk i dpodagene :shy:
I tillegg har jeg vel egentlig mistet håpet om å få det til pga mistanke om tette eggledere, så vet ikke om jeg gidder å bruke de pengene hver gang jeg henter ut... Samtale for lap 17/4!

Hva kan letrozol gjøre når jeg har fått påvist at jeg hvertfall har el av meg selv? (Mulig litt kluss, får ikke ordentlig positive tester lenger, men temp tilsier at el har vært)

Skjønner...❤️
Jeg fikk selv letrozol, var inne til sjekk lg visste jeg hadd el med follikler som var modne ved eggløsning, men fikk det for å booste el! Kan jo hende en kombo av letrozol og progesteron kunne hjulpet, hadde ikke skadet å prøve! Men skjønner det føles håpløst på egenhånd :(❤️
 
Skjønner...❤️
Jeg fikk selv letrozol, var inne til sjekk lg visste jeg hadd el med follikler som var modne ved eggløsning, men fikk det for å booste el! Kan jo hende en kombo av letrozol og progesteron kunne hjulpet, hadde ikke skadet å prøve! Men skjønner det føles håpløst på egenhånd :(❤️
Per nå tror jeg bare jeg venter. Men har nok lyst til å sjekke med blodprøve igjen om jeg faktisk har el, selv om jeg ikke får ordentlig positive tester :Heartred får tenke litt, har lagt prøvingen mer og mer til siden :Heartred
 
Første gang siden november at jeg fikk en eltest som jeg uten problemer ser at er positiv! :) cd13 idag. Skal, skal ikke ang å hente ut mer progesteron denne pp..? Samtale til lap er i neste mnd :)
 

Vedlegg

  • PXL_20240307_215338014.jpg
    PXL_20240307_215338014.jpg
    1,8 MB · Visninger: 37
Første gang siden november at jeg fikk en eltest som jeg uten problemer ser at er positiv! :) cd13 idag. Skal, skal ikke ang å hente ut mer progesteron denne pp..? Samtale til lap er i neste mnd :)
Du trenger ikke spørre oss, vi sier skal :hello2 :hilarious: Heier på deg!
 
Auauau, det er så vondt med el :arghh:
Ikke har vi lagt optimalt med aksjer heller, så jeg tenker at håpet er lik null denne pp, om det i det hele tatt var noe håp fra før av :shy: orker ikke disse vondtene, orker nesten ikke bevege på meg...
 
Og nå om dagen har jeg så motstridende følelser!
Jeg fikk meld av min bror igår. Han innrømmet at han hadde gått på en smell. Han og dama hadde vært på fest, han hadde fått i seg for mye og de hadde kranglet (han husker ikke dette selv). Så hadde han satt seg i bilen og kjørt et lite stykke før han tydeligvis hadde stoppet og sovnet. Våknet ikke før han satt i politibilen...
Han har hatt det veldig tøft etter pappa døde, han hadde ikke kjæreste heller da. Jeg og søsteren min har jo våre, mens han kommer hjem til tomt hus. Han har slitt med at han ikke fikk feiret den siste julen med pappa osv. Disse tingene sitter det langt inne for ham å innrømme, han skal være en tøffing som håndterer alt. Men innerst inne er han ganske følsom.

Jeg er så sykt skuffet! Han vet at jeg mistet min bestevenn i fyllekjøring da jeg var 19. Jeg HATER slikt! Samtidig er han broren min og jeg er jo glad i ham.
Jeg kjenner på så mange forskjellige følelser :wacky:
 
Da ble valget om mer progesterontilskudd eller ikke denne pp tatt for meg. Jeg var på apoteket for å sjekke om de hadde på lager, evnt kunne bestille. Men den typen jeg har resept på, er utgått. Så da må jeg sende meld til gyn for resept på noe annet hvis jeg skal :wacky:
 
Røk på en test tidligere idag. Usikker dpo. Ff mente 9dpo, men så fort jeg la inn temp ble jeg flyttet til 7dpo. Jeg mener selv 8dpo mtp positiv eltest og smerter den ene dagen, sikker på at det var da egget slapp :shy:
 

Vedlegg

  • PXL_20240316_155245335.jpg
    PXL_20240316_155245335.jpg
    2,5 MB · Visninger: 71
Røk på en test tidligere idag. Usikker dpo. Ff mente 9dpo, men så fort jeg la inn temp ble jeg flyttet til 7dpo. Jeg mener selv 8dpo mtp positiv eltest og smerter den ene dagen, sikker på at det var da egget slapp :shy:
Jeg ser noe?!
 
Back
Topp