Prøve på nr 3

Ååh, wondfo tester har jeg hørt om, men aldri sett før. Pleier de og å gi skyggestreker?

Er ikke så flink til å gi lyd fra meg om dagen, men følger med, heier og håper for deg :Heartred

Ååh, wondfo tester har jeg hørt om, men aldri sett før. Pleier de og å gi skyggestreker?

Er ikke så flink til å gi lyd fra meg om dagen, men følger med, heier og håper for deg :Heartred
Jeg brukte wondfo (men da noen blå strimler) da vi prøvde på nr 2. Så bestilte noen tester på Amazon, fant ut at jeg ville prøve disse, men ingen erfaring med akkurat denne type wondfo.
Klarte å lage et veldig hakk i testen idag, så det nytter ikke å se på den, får prøve igjen senere :hilarious:
Jeg er ikke heller god til å gi lyd fra meg om dagen. Har begynt å jobbe fullt igjen, og prøver å få tiden til å gå frem til forsamtale og evnt lap! Men jeg leser alt du skriver, og håper det står bra til med deg og den lille :Heartred

Jeg ser også _noe_, men man kjenner jo disse fine strekene jeg klarer å finne ;)
Jeg klarer tydeligvis å finne dem, jeg også :hilarious: Krysser for at det er noe!

Da kom tr her, begynte å spotte igår ettermiddag, regner cd1 idag. Men tempen droppet ikke idag som jeg forventet, og tr kom snikende uten noe smerter :p oh well, det nærmer seg jo hvertfall forsamtale til lap, bare en mnd igjen :)

Vedlegg

• Screenshot_20240319-101814.png
    Screenshot_20240319-101814.png
    309,2 KB · Visninger: 30
Vil absolutt si at prøving tar mindre plass i hverdagen nå. Glemte å tempe til morgenen, ikke begynt å teste etter el, og vi har ikke lagt noen aksjer enda (det har rett og slett vært mye jobb på oss begge, at vi ikke har hatt energi. Fint å ikke føle press ifht prøvingen da):hilarious:
Er på cd11 og begynner å merke litt trykk/press på høyre side.

Begynte å teste, men går litt trått, jeg henger ikke med med testingen :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20240331-112744~2.png
    Screenshot_20240331-112744~2.png
    125,9 KB · Visninger: 38
Veldig tidlig test idag tidlig pga harrytur til Sverige, får ikke testet noe mer idag. Men regner nesten med at den kanskje hadde blitt positiv senere ikveld :)

Vedlegg

• Screenshot_20240401-162100~2.png
    Screenshot_20240401-162100~2.png
    225,1 KB · Visninger: 50
Ikke den største innsatsen lagt da, har jo mistet troen på å få det til på egenhånd per nå.
Nå er det 11 dager igjen til forsamtale! Da begynner man hvertfall å komme noe vei!

Vedlegg

• Screenshot_20240406-071004.png
    Screenshot_20240406-071004.png
    264,5 KB · Visninger: 30
10 dpo og venter i spenning på tr nå. Frykter at den kommer ila kveldsvakten, perfekt med hvite bukser :hilarious: tempen holder seg foreløpig høy, men tenk hvis tr ikke kommer før imorgen...? Da har jeg endelig en akseptabel lutealfase på 10dager i motsetning til de siste med 8 og 9.

Vedlegg

• Screenshot_20240411-175717.png
    Screenshot_20240411-175717.png
    245 KB · Visninger: 24
10 dpo og venter i spenning på tr nå. Frykter at den kommer ila kveldsvakten, perfekt med hvite bukser :hilarious: tempen holder seg foreløpig høy, men tenk hvis tr ikke kommer før imorgen...? Da har jeg endelig en akseptabel lutealfase på 10dager i motsetning til de siste med 8 og 9.
Hadde vært så fint å få 10 dagers lutealfase da! Har gyn sagt noe om hvorfor den pleier å bli 8-9 dager?

Hadde vært så fint å få 10 dagers lutealfase da! Har gyn sagt noe om hvorfor den pleier å bli 8-9 dager?
Nei, egentlig ikke. Hun lot meg prøve progesteron selv om nivået var greit, men viste seg jo at egglederne er tette. Har ikke tatt progesteron de siste gangene. Jeg tok i januar (den grønne streken) ellers ikke de siste :) den blå så kom tr 10dpo på dagen, ble ikke helt riktig registrert.

Vedlegg

• Screenshot_20240411-183703.png
    Screenshot_20240411-183703.png
    210,6 KB · Visninger: 22
Nei, egentlig ikke. Hun lot meg prøve progesteron selv om nivået var greit, men viste seg jo at egglederne er tette. Har ikke tatt progesteron de siste gangene. Jeg tok i januar (den grønne streken) ellers ikke de siste :) den blå så kom tr 10dpo på dagen, ble ikke helt riktig registrert.
Skjønner, er jo litt rart at syklusen har bestemt seg for den lutealfasen, ikke alltid så lett å bli klok på den kroppen altså :hilarious:

11dpo har kommet og gått uten tegn til tr. Så måtte liksom bare ta en test for gøy, den var negativ. Men glad for at lf er såpass lang denne gangen :happy: (ja, er en bp som jeg egentlig hater, men når man er gal etter å teste, så er prisen ganske grei på dem... Tar evnt streker med en klype salt da jeg ofte får skygger på dem, som jeg også ser denne gangen :hilarious:)

Pga tempen, så forventet jeg tr ila dagen, men da får vi se når den dukker opp.

Vedlegg

• PXL_20240412_185204482.jpg
    PXL_20240412_185204482.jpg
    1,9 MB · Visninger: 55
  • Screenshot_20240412-104100.png
    Screenshot_20240412-104100.png
    260,2 KB · Visninger: 53
11dpo har kommet og gått uten tegn til tr. Så måtte liksom bare ta en test for gøy, den var negativ. Men glad for at lf er såpass lang denne gangen :happy: (ja, er en bp som jeg egentlig hater, men når man er gal etter å teste, så er prisen ganske grei på dem... Tar evnt streker med en klype salt da jeg ofte får skygger på dem, som jeg også ser denne gangen :hilarious:)

Pga tempen, så forventet jeg tr ila dagen, men da får vi se når den dukker opp.
Wow, hurra for 11 dagers lf av deg selv!! Det er jo kjempebra! :love017

Back
Topp