Jeg ser også _noe_, men man kjenner jo disse fine strekene jeg klarer å finneJeg ser noe?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser også _noe_, men man kjenner jo disse fine strekene jeg klarer å finneJeg ser noe?!
Jeg brukte wondfo (men da noen blå strimler) da vi prøvde på nr 2. Så bestilte noen tester på Amazon, fant ut at jeg ville prøve disse, men ingen erfaring med akkurat denne type wondfo.Ååh, wondfo tester har jeg hørt om, men aldri sett før. Pleier de og å gi skyggestreker?
Er ikke så flink til å gi lyd fra meg om dagen, men følger med, heier og håper for deg
Jeg klarer tydeligvis å finne dem, jeg også Krysser for at det er noe!Jeg ser også _noe_, men man kjenner jo disse fine strekene jeg klarer å finne
Håper alt står bra til med deg og lilleknøttJeg klarer tydeligvis å finne dem, jeg også Krysser for at det er noe!
Takk, det går fint med ossHåper alt står bra til med deg og lilleknøtt
Hadde vært så fint å få 10 dagers lutealfase da! Har gyn sagt noe om hvorfor den pleier å bli 8-9 dager?10 dpo og venter i spenning på tr nå. Frykter at den kommer ila kveldsvakten, perfekt med hvite bukser tempen holder seg foreløpig høy, men tenk hvis tr ikke kommer før imorgen...? Da har jeg endelig en akseptabel lutealfase på 10dager i motsetning til de siste med 8 og 9.
Nei, egentlig ikke. Hun lot meg prøve progesteron selv om nivået var greit, men viste seg jo at egglederne er tette. Har ikke tatt progesteron de siste gangene. Jeg tok i januar (den grønne streken) ellers ikke de siste den blå så kom tr 10dpo på dagen, ble ikke helt riktig registrert.Hadde vært så fint å få 10 dagers lutealfase da! Har gyn sagt noe om hvorfor den pleier å bli 8-9 dager?
Skjønner, er jo litt rart at syklusen har bestemt seg for den lutealfasen, ikke alltid så lett å bli klok på den kroppen altsåNei, egentlig ikke. Hun lot meg prøve progesteron selv om nivået var greit, men viste seg jo at egglederne er tette. Har ikke tatt progesteron de siste gangene. Jeg tok i januar (den grønne streken) ellers ikke de siste den blå så kom tr 10dpo på dagen, ble ikke helt riktig registrert.
Neeei, det er ikke lettSkjønner, er jo litt rart at syklusen har bestemt seg for den lutealfasen, ikke alltid så lett å bli klok på den kroppen altså
Wow, hurra for 11 dagers lf av deg selv!! Det er jo kjempebra!11dpo har kommet og gått uten tegn til tr. Så måtte liksom bare ta en test for gøy, den var negativ. Men glad for at lf er såpass lang denne gangen (ja, er en bp som jeg egentlig hater, men når man er gal etter å teste, så er prisen ganske grei på dem... Tar evnt streker med en klype salt da jeg ofte får skygger på dem, som jeg også ser denne gangen )
Pga tempen, så forventet jeg tr ila dagen, men da får vi se når den dukker opp.