Prøve på nr 3

Du, dette kan jo være starten på noe??
Screenshot_20240130_201622_Negative Image.jpg

Skum-leste fort gjennom de siste sidene her, ser du var gjennom noe smertefullt og i tillegg sitter igjen med et dårlig resultat, det var veldig trist lesning. ❤️ men jeg har troa, kroppen kan finne på det utroligste, og jeg tror denne skyllingen du hadde gjorde susen! Heier på en spire hos deg nå, nå skal den sitte!!
Venter spent på neste test ❤️
 
Dere altså :Heartred
Jeg tror kameraet mitt har en standard strek i bildene jeg tar :hilarious:
Men må si at dere gjør det litt spennende :hilarious:
 
Jeg synes jeg skimter noe på den jeg da... Og min var jo litt sterkere i dag plutselig 11dpo. Kan jo fortsatt være håp for oss begge? ❤️
For all del, det kan jo fortsatt være :) fyrer nok av en ikveld også, bare fordi liksom :hilarious: men jeg føler at jeg burde se noe ordentlig snart hvis det er noe :wacky:
 
For all del, det kan jo fortsatt være :) fyrer nok av en ikveld også, bare fordi liksom :hilarious: men jeg føler at jeg burde se noe ordentlig snart hvis det er noe :wacky:
Har akkurat samme følelsen, føler det burde være noe litt tydeligere 10 dpo, men så leser jeg jo om så mange som får positiv mye senere og at det blir baby ut av det også. Blir spennende å se i kveld! ☺️
 
Vår første, der fikk jeg positiv test 13 dpo :angel4 Hun er ni år nå!
 
Med bebis nr 5 fikk jeg først svaaakt positiv test 10dpo seint på kvelden❤️ Fortsatt håp❤️❤️❤️ De andre gangene har jeg testet positivt 6dpo/8dpo/9dpo. Håper for deg❤️:smiley-angelic001
 
Enda en test (eller to) :angelic: nå har jeg fått strek på øynene, jeg mener bestemt at jeg ser noe på begge :wacky:

Edit: never mind, det er øynene mine som spiller meg et puss :shy:
 

Vedlegg

  • PXL_20240201_193129865.jpg
    PXL_20240201_193129865.jpg
    712,8 KB · Visninger: 72
  • PXL_20240201_195530094.jpg
    PXL_20240201_195530094.jpg
    744 KB · Visninger: 68
Last edited:
Enda en test (eller to) :angelic: nå har jeg fått strek på øynene, jeg mener bestemt at jeg ser noe på begge :wacky:

Edit: never mind, det er øynene mine som spiller meg et puss :shy:
Jeg har såååååå lyst til å se noe der at jeg nesten synes at jeg gjør det ❤️
 
Jeg ser godt skyggen på den tørre. Den ferske hopper jeg litt på. Noen ganger ser jeg noe, andre ganger ikke, så går ut fra at det ikke er noe :shifty:
Jeg har faktisk fått det med dette merket sånn helt i starten, bare skygge på den ferske og strek på den tørre når andre tester har bekreftet graviditet. Men skjønner du ønsker å gå utifra at det ikke er noe foreløpig. håper du får en gledelig overraskelse ❤️
 
Back
Topp